خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش فتوشاپ ویرایش عکس خام با Camera Raw

gfxdownload.ir
3,409
0
آموزش ویرایش عکس خام با پلاگین camera raw در فتوشاپ

پلاگین ویرایش تصاویر خام در فتوشاپ با نام Adobe Camera Raw (کمرا راو) یکی از قدرتمندترین پلاگین های نرم افزار فتوشاپ برای ویرایش تصاویر خام و تنظیم رنگ حرفه ای آن ها می باشد.از آن جایی که تنظیم رنگ و ویرایش حرفه ای عکس های خام به زیبایی کار ما بسیار کمک می نماید تصمیم گرفتیم این آموزش فتوشاپ پروژه محور را برای شما آماده نماییم.توسط تماشا و دانلود آموزش فتوشاپ ویرایش عکس خام با Camera Raw با این پلاگین قدرتمند آشنا می شوید و یاد خواهید گرفت که چگونه عکس های خام خودتان را با پلاگین کمرا راو (camera raw) ویرایش و تنظیم رنگ نمایید.مدت زمان این آموزش 11 دقیقه و به زبان فارسی می باشد که به صورت اختصاصی توسط بخش آموزش فتوشاپ جی اف ایکس دانلود برای شما تهیه شده است.

عکس های خام تصاویری هستند که مستقیما از دوربین ها خارج میشوند و دارای اطلاعات بسیاری در خود هستند.تصاویر خام بیشتر با 2 فرمت JPG یا RAW در دسترس می باشند،اما شاید چیزی که نمیدانستید این است که ویرایش عکس ها وقتی خام هستند بهترین نتیجه ی ممکن را به شما میدهند! در این آموزش فتوشاپ ما از صفر تا صد ویرایش عکس های خام با پلاگین کمرا راو camera raw را برای شما توضیح می دهیم و سعی می نماییم با گذینه های مختلف موجود در این پلاگین عکس خام خودمان را به بهترین شکل ممکن ویرایش و تنظیم رنگ نماییم .

آموزش پلاگین camera raw

آموزش فتوشاپ ویرایش عکس خام توسط پلاگین کمرا راو Camera Raw


• آشنایی با پلاگین کمرا راو در فتوشاپ
• ویرایش آسان و حرفه ای عکس های خام
تنظیم رنگ حرفه ای با Camera Raw در فتوشاپ
• مدت زمان آموزش 11 دقیقه
• سطح مبتدی تا متوسط
• زبان فارسی
• لینک دانلود اختصاصی سرور ایران
• دریافت با تهیه اشتراک
• تهیه شده توسط تیم آموزش فتوشاپ جی اف ایکس دانلود



وب سایت جی اف ایکس دانلود با چندین سال سابقه در تهیه آموزش های فتوشاپ این محتوا را برای شما آماده کرده است.شما می توانید با تهیه اشتراک در سایت بدون محدودیت به بیش از هزاران سورس گرافیکی مختلف و آموزش های متنوع دسترسی داشته باشید . دنیای نامحدود آموزش های متنوع فتوشاپ و سورس های گرافیکی با تهیه اشتراک جی اف ایکس دانلود در دسترس شما می باشد. برای دسترسی به محتوای سایت فقط کافیست عضویت را بزنید و مراحل را دنبال نمایید.


پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 98 مگابایت

انتخاب با توئه!!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۲۶,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود