خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش ساخت استوری اینستاگرام متحرک با فتوشاپ

gfxdownload.ir
3,006
0
آموزش ساخت استوری اینستاگرام متحرک با فتوشاپ

آموزش فارسی ساخت استوری اینستاگرام متحرک با فتوشاپ


ساخت حرفه ای استوری های اینستاگرام معمولا با فتوشاپ انجام می شود شما می توانید از راه طراحی حرفه ای استوری و پست های اینستاگرام با فتوشاپ کسب درآمد فوق العاده ای را داشته باشید ولی بیشتر کاربران فتوشاپ از بخش متحرک سازی فتوشاپ اطلاعی ندارند یا با آن کار نکرده اند ! از این رو برای شما آموزش ساخت استوری اینستاگرام متحرک با فتوشاپ را آماده کرده ایم و در سایت قرار داده ایم.توسط تماشا و دانلود این آموزش فتوشاپ شما می توانید به صورت حرفه ای برای اینستاگرام استوری متحرک بسازید و با کمی خلاقیت می توانید این کار را برای ساخت بنر های متحرک و gif هم انجام دهید.در ادامه مطلب با دانلود این آموزش حرفه ای و پرکاربرد همراه جی اف ایکس دانلود باشید.

ساخت استوری اینستاگرام متحرک با فتوشاپ

متحرک سازی در فتوشاپ یکی از جذاب ترین کارها است و میشود عکس های جذاب و زیبای متحرکی را با آن ساخت با تماشای این آموزش فتوشاپ شما میتوانید یک بنر متحرک تبلیغاتی برای استوری اینستاگرام خود بسازید.در این آموزش از تکنیک های مختلفی استفاده شده است که با توجه به خلاقیت خودتان میتوانید بنر های مختلفی با موضوعات مختلف را به صورت متحرک طراحی کنید و بسازید.

• نرم افزار استفاده شده فتوشاپ cc
• مدت زمان آموزش 12 دقیقه
تماشا و دانلود با تهیه اشتراک
• زبان فارسی
• لینک دانلود مستقیم سرور ایران
• اختصاصی جی اف ایکس دانلود

تماشای آنلاین تیزر معرفی ساخت استوری اینستاگرام




برای دانلود و تماشای این آموزش نیاز به تهیه اشتراک جی اف ایکس دانلود هست ! شما با عضویت در سایت و تهیه اشتراک ماهیانه می توانید به صورت نامحدود از تمامی آموزش ها و تکنیک های فتوشاپ به همراه آموزش های متنوع و بیش از 7 هزار سورس کد گرافیکی استفاده نمایید.هزینه اشتراک بسیار پایین در نظر گرفته شده است تا همه کاربران و دوستان گرامی قادر به استفاده از خدمات سایت باشند.برای تماشای فیلم آموزش ساخت استوری اینستاگرام متحرک با فتوشاپ همین الان عضویت را بزنید و مراحل را دنبال کنید تا به دنیای نامحدود آموزش ها و سورس های متنوع دسترسی داشته باشید.


پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 94 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود