خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش رایگان افزایش کیفیت یا وضوح عکس با فتوشاپ

gfxdownload.ir
2,532
0
آموزش رایگان افزایش کیفیت یا وضوح عکس با فتوشاپ

آموزش رایگان افزایش کیفیت یا وضوح عکس در فتوشاپ به زبان فارسی


بسیار اتفاق می افتد عکس داریم که کیفیت آن خیلی خوب نیست یا وضوح بالایی ندارد.توسط این آموزش فتوشاپ به صورت کاملا رایگان و فقط در 1 دقیقه یاد میگرید که چگونه کیفیت یا وضوح عکس خودتان را با استفاده از نرم افزار فتوشاپ بالا ببرید و عکس کیفیت بهتری پیدا نماید.در ادامه مطلب می توانید این آموزش را دانلود نمایید یا به صورت آنلاین و رایگان تماشا کنید.

یکی از مهم ترین مسایل در ادیت افزایش شارپنس یا وضوح تصویر است.ممکن است به هر دلیلی مانند لرزش دست یا فوکوس نامناسب و ... عکس ما به اندازه کافی شارپ نباشد و از وضوح تصویرمان راضی نباشیم.در این آموزش رایگان فتوشاپ در یک دقیقه شما یاد میگیرید چطور با بهترین شکل ممکن کیفیت یا وضوح عکس خودتان را بدون هیچ تخریبی بالا ببرید.


تماشای آنلاین فیلم آموزش افزایش کیفیت یا وضوح عکس فتوشاپ



اگر دوست دارین فتوشاپ را به صورت حرفه ای یاد بگیرید می توانید آموزش 0 تا 100 را از دوره های آموزشی سفارشی بدین ، همچنین با عضویت و تهیه اشتراک ماهیانه با مبلغ بسیار پایین می توانید تکنیک های مختلف فتوشاپ را یاد بگیرید و در کنار آن بدون محدودیت به فایل های لایه باز psd نیز دسترسی داشته باشید.با تهیه اشتراک حرفه ای ادیت کنید و سطح کاری خودتان را بالا ببرید.با جی اف ایکس دانلود همراه شوید...

حجم فایل 14 مگابایت
اگه این مطلب رایگان رو دوست داشتی برامون یه قهوه بخر! ☕😍
پرداخت آنلاین


ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود