خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش کامل عکاسی از غذا و روتوش عکس

gfxdownload.ir
4,127
0
دانلود آموزش کامل عکاسی از غذا و روتوش عکس

Food Photography and Retouching

دانلود آموزش حرفه ای عکاسی از غذا و روتوش عکس در فتوشاپ


در این بخش از دانلود آموزش فتوشاپ، آموزش صفر تا صد عکاسی از غذا و روتوش عکس در فتوشاپ را آموزش خواهیم داد. از وب سایتها گرفته تا اینستاگرام ، عکاسی از غذا ها در همه جا است. و بهترین عکس‌های غذا، تصاویری هستند که باعث می‌شوند که ما مشتاق تست کردن آن باشیم . حال در این قسمت از دانلود آموزش فتوشاپ بررسی خواهیم کرد که عکاسان برای این منظور چه کار می‌کنند.
در این دوره از آموزش عکاسی تبلیغاتی ، فرآیند عکاسی از غذا تا روتوش عکس با ما همراه باشید. این آموزش به شما خواهد آموخت که چگونه مشتری مداری کنید تا بتوانند از برند خود استفاده کنند ، چگونه از غذا با استفاده از تکنیک های نورپردازی و استایل دهی عکس بگیرید و چگونه این کار را با روتوش حرفه ای در فتوشاپ تمام کنید.

جزئیات آموزش عکاسی از غذا:


سطح: پیشرفته
• مدت زمان آموزش: 4.75 ساعت
• 29 ویدئوی آموزشی
• 45 تصویر نمونه
• 1 اکشن فتوشاپ
آموزش عکاسی حرفه ای از غذا

آموزش عکاسی حرفه ای از غذا


ترکیب کوکی های گرم. انواع توت های شیرین ،شیر سرد. خوب به نظر می رسد ، حال بیاموزید که چگونه از عکاسی و فتوشاپ استفاده کنید تا غذا به همان اندازه که خوشمزه است، در تصویر هم به نظر برسد!

عکاسی حرفه ای از غذا


بیاموزید که چگونه از تکنیک های دوربین و روشنایی استفاده کنید تا عکس غذا شگفت انگیز به نظر برسند. از چیدمان مواد غذایی در کادر ، تا چیدن لوازم صحنه ، برای رسیدن به رنگ‌های دقیق را کنترل خواهیم کرد.

روشنایی ، استایل و روتوش


ما شما را از مراحل عکاسی از غذا تا روتوش عکس در فتوشاپ همراهی خواهیم کرد. در هنگام ساخت هر صحنه ، به Aaron بپیوندید ، برای برجسته کردن جزئیات ، نور را اضافه کنید ، و سپس عکس ها را به مرحله بعدی یعنی فتوشاپ برسانید. در حالی که برند و سبک مشتری را در ذهن خود نگه می دارید .

آموزش تبلیغاتی عکاسی از غذا


هر نوع عکاسی چالش های منحصر به فرد خود را دارد. آموزش عکاسی از غذا درمورد این است که اطمینان حاصل کنید ، تصاویر به طور دقیق غذا را توصیف می کنند در حالی که آن را تا حد امکان برای بیننده جذاب می کنند. ما تکنیک های حرفه ای ، راهنمایی ها و ترفندها را برای تحقق آن با شما به اشتراک می گذاریم.

آموزش تبلیغاتی عکاسی از غذا


دوربین ، نور پردازی و لوازم عکاسی


آرون لوازم ضروری را که برای عکاسی از غذا نیاز دارید را تجزیه و تحلیل می‌کند . در مورد چراغ‌های استودیو ، modifiers نورپردازی ، دوربین و ... یاد بگیرید .

نحوه کار با مشتری


بهترین راه برای یادگیری ، تجربیات در دنیای واقعی است. به همین دلیل با یک نانوایی محلی برای گرفتن عکس از کسب‌وکار و وب سایت او همکاری کردیم . زمانی که مشتری برند خود را توصیف می‌کند ، مشاهده کنید که چگونه یک عکاس به او گوش می‌دهد, و سپس از ابزارهای تجاری برای تبلیغ آن نام تجاری از طریق عکاسی استفاده می‌کند .

عکاسی از غذا برای وبسایت


عکاسی از مواد غذایی بسیار مرتبط با عکاسی محصولات و تجارت الکترونیکی است . گرفتن تصاویر برای سایت نیازمند رویکردی بسیار خاص است تا تصاویر به طور یکپارچه در وب سایت قرار گیرند و همگی با برند مشتری ( و با یکدیگر ) سازگار باشند. ما بهترین شیوه‌های حرفه‌ای برای ارائه طیف متنوعی از تصاویر را به شما نشان می‌دهیم که به زیبایی وب سایت‌ها و بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی کمک می‌کند .

غذاهای خوشمزه، عکس‌های زیبا


عکاسان غذا ، مهارت پیدا کردن آنچه که یک غذای خاص را می‌سازد ، و سپس با استفاده از آن برای ایجاد یک تصویر خیره‌کننده ، دارند . شاید بافت نرم یک کلوچه یا یک توت شیرین در قرص نان تازه باشد. ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه چیزی را که باعث می‌شود یک بشقاب ظاهر جذابی داشته باشد را شناسایی کنید و چطور یک صحنه را در اطراف آن چیدمان کنید .

چیدمان و استایل دهی


یکی از جالب ترین جنبه های عکاسی از غذا ، چیدمان و استایل قاب در اطراف ظرف است. نکات حرفه ای را یاد بگیرید ، مانند نحوه ادغام مواد ، ظروف و رنگ در صحنه برای کمک به جذابیت یک ظرف.

روشنایی ، استایل و روتوش


عکس گرفتن از مدل ها در حرکت
ما انواع مختلفی از شرایط را پوشش می دهیم ، از کوکی ها با پس زمینه سفید خالص با استفاده از چراغ های استودیویی ، تا صحنه ای کامل که شامل مدل های دستی و نور طبیعی است. بیاموزید که چگونه از منابع و ابزارهای مختلفی برای ایجاد مجموعه متنوعی از تصاویر غذایی زیبا استفاده کنید.

ایجاد زمینه های سفید خالص


اگر در حال عکاسی غذا برای وب سایت هستید ، ممکن است نیاز داشته باشید بدانید چگونه می توانید مواد غذایی و محصولات را با زمینه سفید تمیز تهیه کنید. ما این فرآیند را تا پایان با استفاده از پس‌زمینه مناسب , نورپردازی مناسب ، تنظیمات دوربین و تمیز کردن همه چیز در فتوشاپ نشان می‌دهیم .

کامپوزیشن در فتوشاپ (Composition)


یاد بگیرید چطور از لوازم عکاسی ، استایل ، متن ، و ترکیب‌بندی برای تعریف یک داستان در یک عکس استفاده کنید.

اضافه کردن لوگو، گرافیک و متن


این عکس ها برای کمک به مشتری شما در بازاریابی مشاغل خود طراحی شده اند. ما به شما نشان می دهیم که چگونه بک گراند ها را به رنگ سفید تغییر دهید ، گرادینت رنگ سفید اضافه کنید و بک گراند را گسترش دهید. بنابراین می توانید گرافیک های اضافی را برای آگهی ها ، تبلیغات و پست های رسانه های اجتماعی اضافه کنید.

Food Photography and Retouching


آموزش روتوش غذا در فتوشاپ


هنگامی که کار ما با دوربین تمام شد ، وقت آن است که به فتوشاپ برویم. ما هر مرحله از روند آموزش روتوش حرفه ای در فتوشاپ را توضیح خواهیم داد ، از انتخاب بهترین تصاویر ، گرفته تا از بین بردن موارد اضافی، و بیرون کشیدن تمام جزئیات مهم در یک عکس. همچنین این آموزش فتوشاپ دارای شامل تصاویر RAW می باشد ، بنابراین شما می توانید به تنهایی تمرین کنید!

ابزار Dodge & Burn در فتوشاپ


Dodge & Burn یکی از مهمترین تکنیک های روتوش در فتوشاپ است و این امر در عکاسی از مواد غذایی بسیار مهم است. شکل و بعد واقع گرایانه را اضافه کنید ، جزئیات را بیرون بیاورید ، تا به نظر برسد که بیننده می‌تواند به داخل عکس بیاید و غذا را تست کند .

شارپ کردن (Sharpening)


غذا اغلب پر از جزئیات و بافت های ریز و درشت است. بیاموزید که چگونه از تکنیک های شارپ کردن حرفه ای برای کمک به جزئیات در یک عکس ، از قندها ، ادویه ها و ... استفاده کنید.

حذف مواردی که باعث حواس پرتی می شوند


عکاسی از غذا می تواند کمی شلوغ کاری و گاهی کثیفی داشته باشد. خرده ها ، لکه ها و بعضی چیزها که کنترل آن در طول عکاسی غیرقابل اجتناب هستند ، به همین دلیل ما از فتوشاپ استفاده می کنیم! بیاموزید که چگونه موارد اضافی کوچک را از یک تصویر حذف کنید تا به جذابیت غذاها کمک کنید.

پیش نمایش آنلاین



پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 4.2 گیگابایت

انتخاب با توئه!!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۲۶,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود