خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش رایگان 3 ترفند فتوشاپ

gfxdownload.ir
1,571
0
آموزش رایگان 3 ترفند فتوشاپ

دانلود آموزش رایگان 3 ترفند فتوشاپ که احتمالا نمی دانید !
در این برنامه آموزشی فتوشاپ , من سه مورد به شما نشان می‌دهم که احتمالا ً نمی‌دانید.برای دانلود و تماشای آنلاین آموزش به ادامه مطلب بروید...
ترفند 01 - ایجاد فایل های الگو
اگر فایل‌های فتوشاپ را دارید که از آن به عنوان الگو و قالب استفاده می‌کنید ، استفاده از فایل الگوی فتوشاپ را در نظر بگیرید . برای ایجاد یک فایل الگوی فتوشاپ ، حرف " T " را به فرمت فایل PSD اضافه کنید . فایل PSDT نمونه ای از فایل اصلی را باز می کند و هرگز فایل اصلی را کنار نگذاشتید.
ترفند 02 - پوشه سفارشی پلاگین
در فتوشاپ CC دیگر یک پوشه پلاگین سفارشی را انتخاب نمی کنید. اما شما می توانید از این ترفند به عنوان یک راه حل استفاده کنید.
فتوشاپ کلید میانبر (Windows) و نام مستعار (Mac OS) را در پوشه پلاگین ها و پوشه ها به رسمیت می شناسد، که به این معنی است که می‌توانید پلاگین های خود را به یک پوشه سفارشی قرار دهید ، سپس یک میان‌بر / اسم مستعار برای آن پوشه سفارشی ایجاد کنید. سپس میانبر / نام مستعار را در پوشه پلاگین قرار دهید. شما تمام پلاگین های خود را در پوشه سفارشی که در حال حاضر در فتوشاپ CC در منو Filters ظاهر می شود، مشاهده می کنید. پس از راه‌اندازی مجدد فتوشاپ , تمام پلاگین های خود را که در منوی Filters ظاهر می‌شوند، خواهید دید .
ترفند 03 – استفاده از فایل های Premiere LUT در فتوشاپ
اگر شما عضو Creative Cloud هستید و به پریمیر و افتر افکت نیز دسترسی داشته باشید، می توانید فایل Lut را از آن برنامه ها به فتوشاپ وارد کنید. به سادگی فایل LUT را از پریمیر کپی کنید و آنها را در پوشه LUT فتوشاپ قرار دهید.
ترفند فتوشاپ - بازگرداندن Refine Edge
فتوشاپ CC 2015.5 گزینه جدید Select و Mask Workspace را معرفی کرد و کادر محاوره ای قدیمی ( Refine Edge (Refine Mask را حذف کرد.
اگر ترجیح می دهید با Refine Edge کار کنید، سپس از این میانبر کمی شناخته شده در فتوشاپ CC 2017 و جدیدتر استفاده کنید تا کادر محاوره ای Refine Edge را باز کنید.
با اتخب کردن یا فعال کردن mask ، کلید Shift را فشار داده و نگه دارید و به گزینه Select > Select and Mask بروید. با استفاده از این کلید تغییر دهنده، پنجره Refine Edge را به جای انتخاب و فضای کاری ماسک باز کنید!

تماشای آنلاین آموزش

حجم فایل 17 مگابایت
اگه این مطلب رایگان رو دوست داشتی برامون یه قهوه بخر! ☕😍
پرداخت آنلاین


ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود