خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش عکاسی حرفه ای بدون داشتن استودیو

gfxdownload.ir
4,167
0
عکاسی حرفه ای با موبایل بدون داشتن استودیو

چگونه بدون استودیو حرفه ای، عکس های حرفه ای بگیریم؟


عکاسی، فعالیت مورد علاقه شمار فراوانی از مردم جهان است، بیشتر آنها این فعالیت را به صورت تفریحی و تفننی انجام می دهند، ولی برای شماری از مردم، عکاسی فعالیتی حرفه ای و جدی است. شاید بگویید عکاسی حرفه ای، علاوه بر دوربین حرفه ای، نیاز به استودیو حرفه ای دارد. این حرف تا حدودی درست است، اما می توان بدون استودیو حرفه ای نیز عکس های حرفه ای گرفت، این کار تنها نیاز به آموزش عکاسی دارد. در ادامه می خواهیم کمی به توضیح این مطلب بپردازیم.

چگونه بدون استودیو حرفه ای، عکس های حرفه ای بگیریم؟

در واقع اگر می خواهید عکس های حرفه ای بگیرید، نیازی نیست تمامی اصول عکاسی حرفه ای را بلد باشید یا حتی اینکه دوربین عکاسی فوق حرفه ای داشته باشید. با یک آموزش عکاسی ساده می توانید عکاس خوبی شوید و با کمی تجربه و تمرین حرفه ای شوید. اگر استودیو حرفه ای ندارید، نگران نباشید، چون هم چنان گزینه های دیگری برای عکاسی حرفه ای دارید. اما چگونه؟
آیا تلفن همراه شما دوربین دارد؟ اگر جواب شما مثبت است، یعنی شما توانایی عکاسی حرفه ای را دارید.در این دوره آموزش عکاسی قصد داریم با کمک عکس های ساده ای که در خانه گرفته ایم، یک پوستر تبلیغاتی حرفه ای درست کنیم.این دوره آموزش عکاسی برای همه است، البته بخشی از آموزش ها برای کاربرهای حرفه ای تر سایت جی اف ایکس دانلود است ولی ما نکات مهم همان آموزش های حرفه ای را برای کاربران آزاد "کانوا" نیز ارایه می دهیم.

اما شاید ابتدا بخواهید بیشتر درباره "کانوا" و مدرسان کلاس آموزش عکاسی بدانید:
"رانی" به عنوان ریاست مجامع در شرکت "کانوا" مشغول به کار است و برای مدت دو سال است که کلاس آموزش عکاسی در "کانوا" برگزار می کند. او هم چنین چهار گروه فیسبوکی عکاسی و مجمع خود را اداره می کند.
"دیانا" یک عکاس حرفه ای است که به عنوان سفیر رسمی شرکت "کانوا" نیز فعال است. او کلاس های آنلاین برای آموزش عکاسی برگزار می کند و که کلاس های او درباره موضوعات مختلفی مانند عکاسی، تبلیغات، بازایابی اینستاگرامی و ... است.هدف از این کلاس آموزش عکاسی، نشان دادن این موضوع است که چرا تصویرسازی شخصی از اهمیت بالایی در کار عکاسی و تبلیغات برخوردار است. در نهایت نیز به شما نکات آسان و مفیدی ارایه خواهیم داد که نتیجه کار عکاسی شما را بهبود می بخشد.ما قصد داریم با دو تلفن همراه متفاوت عکاسی کنیم، هر دو سیستم عامل اندروید دارند که یکی جدید و دیگری کمی قدیمی است. ما از امکانات سایت و نرم افزار "کانوا" نیز بر روی رایانه خود بهره می گیریم. شما می توانید با رایانه یا تلفن همراه خود ما را در این کلاس همراهی کنید.
ما تمامی مراحل را ارایه و توضیح می دهیم، از آماده کردن یک عکس خانگی ساده گرفته تا تدوین عکس ها با کمک نرم افزار. در این کلاس آموزشی هم با دانش عکاسی سر و کار دارید و هم با تکنیک های عکاسی حرفه ای.

کلاس آموزش عکاسی بدون داشتن استودیو
محتوای کلاس آموزش عکاسی:
مدرس کلاس، "رانی" با معرفی فصل های درسی کار را شروع می کند.
ابتدا یک معرفی سه دقیقه ای از کلیت کلاس، برای آشنایی بیشتر با موضوع ارایه می شود.
"دیانا" دیگر مدرس کلاس، به شما سه دلیل ارایه می دهد که چرا باید عکس های حرفه ای خودتان را داشته باشید.
به علاوه او به شما چند نکته کلیدی و مفید درباره عکاسی می گوید.
هم چنین "رانی" و "دیانا"، به شما چگونگی گرفتن عکس های پرتره (عکس از چهره افراد) را می گویند.
آنگاه شما با نحوه انجام تنظیمات ساده دوربین عکاسی یا دوربین تلفن همراه خود آشنا می شوید، و نکات مفیدی درباره الهام گرفتن از مناظر و فضاها برای عکاسی خواهید آموخت.
در ادامه "دیانا" برای شما نحوه گرفتن عکس های حرفه ای با موضوعی خاص را بیشتر توضیح می دهد. او تمامی مراحل را توضیح می دهد و تکنیک هایی برای بهبود کیفیت کار ارایه می دهد.
بعد "رانی" درباره چگونگی تدوین عکس ها با نرم افزار "کانوا" خواهد گفت. او همه چیزهایی که درباره مرتب کردن، آماده کردن و تدوین عکس ها باید بدانید را به شما می گوید، که باید نهایت استفاده را از توضیحات ببرید.
"رانی" به شما یاد می دهد چگونه عکس هایی که گرفته اید را خلاقانه استفاده کنید.
شما هم چنین خواهید آموخت که چگونه عکس های خود را با کمک نرم افزار "کانوا" به یک تصویر خلاقانه و دارای مفهوم تبدیل کنید.
در نهایت "رانی" پروژه کلاسی شما را به شما معرفی خواهد کرد.


تماشای آنلاین دمو آموزش



پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 958 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود