خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

تجهیزاتی که هر عکاس پرتره به آن نیاز دارد !

gfxdownload.ir
1,326
0
تجهیزات عکاسی پرتره

یک قطعه از تجهیزاتی که هر عکاس پرتره نیاز دارد
چه در یک شرکت بزرگ در حال عکاسی هستید و چه در حال عکس گرفتن از یک عضو خانواده برای روز مادر هستید, یک قطعه تجهیزاتی وجود دارد که قطعا ً باید در کیت خود برای هر جلسه عکاسی به همراه داشته باشید .
Gavin Hoey و Adorama به شما می گویند که چرا تغییر قد شما در رابطه با موضوع و پس زمینه به شما کمک می کند تصاویر بهتری را داشته باشید. چه بخواهید تصویر دراماتیک را با عکس یک قهرمان از سوژه خود که در آسمان مشخص می‌شود ، ایجاد کنید ، یا اگر سعی دارید عوامل حواس‌پرتی را در پس‌زمینه حذف کنید ، همیشه ارزشش را دارد که چند لحظه صبر کنید و در مورد ارتفاعی که می‌خواهید از یک پرتره عکس بگیرید تصمیم‌گیری کنید . حال سوال این است، که اگر ارتفاعی که مدنظر شماست برای شما زیاد باشد که بتوانید راحت بایستید یا به اندازه کافی قد شما بلند است؟

لوازمی که من معتقدم هر عکاس پرتره باید به همراه داشته باشد یک نردبان ساده است . ایده خوبی است که همیشه یک نردبان کوچک در ماشین یا استودیوی خود داشته باشید. در این مورد، Hoey تقریبا از همان نردبانی که من دارم استفاده می کند و در هر جلسه سر از عکاسی پرتره بالاتنه با من است، استفاده می کند. هنگامی که خط افق در گردن سوژه شما قرار می گیرد، قادر خواهید بود که دوربین خود را به راحتی یک یا دو پله بالا ببرید در حالی که هنوز هدایت سوژه یک راه بسیار ساده برای بهبود تصویر و تعامل شما با مشتری است.
این ابزار ساده ای است که من از آن استفاده می کنم و نمی توانم یک جلسه پرتره را بدون آن تصور کنم. پس از تماشای ویدیو، نظرات خود را در رابطه با ابزارهای ساده یا منحصر به فرد دیگری که هر عکاس میبایست در کیت خود داشته باشد با ما در میان بگذارید؟

تماشای آنلاین آموزش عکاسی پرتره و دانلود آن



این آموزش به صورت رایگان برای شما قرار داده شده است
حجم فایل 43 مگابایت
اگه این مطلب رایگان رو دوست داشتی برامون یه قهوه بخر! ☕😍
پرداخت آنلاین


ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود