خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش رایگان تکنیک عکاسی خلاق با شیشه

gfxdownload.ir
2,992
0
آموزش رایگان تکنیک عکاسی خلاق با شیشه

دانلود آموزش تکنیک استفاده از شیشه برای عکاسی خلاقانه به صورت رایگان
به تازگی ، بسیاری از عکس‌هایی را می‌بینم که در آن مدل یا سوژه از طریق یک پنجره شیشه ای دیده می‌شود ، به عنوان مثال ، عکسی که در آن، مدل در داخل یک کافی‌شاپ نشسته و از یک فنجان قهوه لذت می‌برد در حالی که عکاس یک عکس از بیرون می گیرد. اگر مشکل پیدا کردن مکان برای انجام این کار است، در اینجا یک ترفند برای ایجاد بازآفرینی این موقعیت است.
شما به یک پنجره بزرگ نیاز دارید تا تصویر خود را با استفاده از بازتاب عکس از طریق شیشه به تصویر بکشید ، شما می‌توانید از وسیله ای بسیار کوچک‌تر استفاده کنید ، چیزی که ممکن است قبلا ً داشته باشید . این ایده ها از جسیکا کوبیسی است، او پنج روش مختلف تکنیک عکاسی خلاق را با استفاده از شیشه ی یک قاب عکس ساده به اشتراک می گذارد. شما می توانید فریم های تصویری مختلفی را در تمام اشکال و اندازه ها پیدا کنید، اما اگر شما مثل من هستید، به طور حتم در خانه ای که هستید لوازمی دارید که از آنها استفاده نمی کنید.
Creative Photography Hacks With GLASS
در طول این آموزش تکنیک عکاسی ،کوبیسی در مورد نحوه عکاسی در حالی که یک تکه شیشه را در دست گرفته ( مراقب لبه‌های تیز باشید ) بین دوربین و سوژه برای عکس گرفتن از چهره و انعکاس آن در عکس را به اشتراک می‌گذارد . این عکس‌ها بسیار شبیه سناریویی است که من در ابتدا ذکر کردم . شما می‌توانید هر اتاقی را به طور بالقوه راه‌اندازی کنید و از شیشه‌های قاب ها استفاده کنید تا شبیه به پنجره به نظر برسد. حالا برای دیگر ترفندهای خلاق و تغییر آن ، کوبیسی عناصر مختلفی را به ورق شیشه‌ای اضافه می‌کند تا پویایی این عکس را تغییر دهد .
اگر شما طرفدار دیدن محل شیشه در عکس دوربین نیستید ، من یک قاب عکس بزرگ را برای بیرون آوردن شیشه از آن پیشنهاد می‌کنم . می توانید یک قاب عکس بزرگ‌تر بخرید ، یا به سادگی از فروشگاه‌های محلی که ورق شیشه را می‌فروشند ، بازدید کنید. برای کمک به حفظ دست‌هایتان و یا دست‌های مدل خود و کاهش آسیب از لبه های تیز شیشه ، می‌توانید نوارهای فوم را روی لبه اضافه کرده و یا فریم ‌هایی با قاب‌های کوچک‌تر پیدا کنید .
چهار عنصر مختلف که کوبیسی بر روی سطح اعمال می کند ، از دیگر مواردی هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. Dry erase markers برای اضافه کردن رنگ ، یا حتی می‌توانید ژل را به شیشه اضافه کنید .
کدام مورد از ترفندهای عکاسی خلاق مورد علاقه شما بود و چه چیزهای دیگری می توانید برای اعمال کردن به شیشه در نظر گرفت؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مشاهده و دانلود رایگان آموزش تکنیک عکاسی خلاق با شیشه

حجم فایل 10.62 مگابایت
اگه این مطلب رایگان رو دوست داشتی برامون یه قهوه بخر! ☕😍
پرداخت آنلاین


ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود