خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

کلاس آنلاین دوره آموزش رایگان افتر افکت

gfxdownload.ir
139,751
5
دوره آموزش رایگان افتر افکت از 0 تا 100

کلاس آنلاین دوره آموزش رایگان افتر افکت جی اف ایکس دانلود


افتر افکت یکی از نرم افزار های فوق العاده برای ساخت اسلایدشو و جلوه های ویژه سینمایی می باشد،آموزش درست و یادگیری صحیح این نرم افزار به شما کمک می کند تا بتوانید توسط افتر افکت درآمد فوق العاده ای را داشته باشید.ساخت اسلایدشو های حرفه ای،تیزرهای تبلیغاتی مختلف،تصحیح رنگ های حرفه ای و ساخت موزیک ویدیو ها اغلب با این نرم افزار انجام میشود.حتی اگر در سطح مبتدی نیز با این نرم افزار آشنایی داشته باشید می توانید توسط پروژه های آماده افتر افکت،اسلایدشو یا تیزرهای حرفه ای را طراحی کنید و مخاطبان خودتان را تحت تاثیر قرار دهید.از این رو برای شما این پکیج آموزش رایگان افتر افکت را آماده کرده ایم.در ادامه مطلب با توضیح کامل این دوره رایگان و دانلود فیلم های آموزشی افتر افکت به زبان فارسی همراه جی اف ایکس دانلود باشید.

تماشا و دریافت کلاس آنلاین دوره آموزش رایگان افتر افکت به زبان فارسی برای سطح مبتدی و متوسطه مناسب می باشد.هدف ما از این دوره آشنایی سریع شما با نرم افزار افتر افکت می باشد،بعد از آشنایی سریع،با آموزش پرطرفدار استفاده از پروژه های افتر افکت شما را برای کار با پروژه های آماده آماده می کنیم و در ادامه با تکنیک های مختلف و آموزش های پروژه محور در سطح مبتدی و متوسطه ادامه می دهیم.بعد از تماشا یا دانلود این دوره رایگان شما با محیط افتر افکت آشنا خواهید شد،کار با پروژه های آماده و تکنیک های مختلف را یاد خواهید گرفت و برای آموزش تکنیک های پیشرفته آمادگی لازم را به دست خواهید آورد.اگر به دنبال پکیج آموزش افتر افکت رایگان فارسی هستید این مجموعه دقیفا مناسب شما می باشد.


دوره رایگان آموزش افتر افکت سطح مبتدی و متوسطه


• نرم افزار استفاده شده افتر افکت cc2020
• آشنایی و کار کردن با پروژه های آماده
• یادگیری چند تکنیک مختلف
• 7 سرفصل گوناگون
• زبان فارسی
• اختصاصی جی اف ایکس دانلود
• کاملا رایگان


آموزش رایگان آشنایی با افتر افکت،محیط کار و خروجی گرفتن

1- آشنایی با افتر افکت،محیط کار و خروجی گرفتن


در آموزش اول با محیط کلی افتر افکت آشنا خواهید شد،چند ابزار مختلف نیز بررسی و مورد استفاده قرار میگیرد و در ادامه نحوه فارسی نوشتن در افتر افکت و گرفتن خروجی به شما آموزش داده میشود.مدت زمان این آموزش 19 دقیقه می باشد که می توانید در زیر این آموزش افتر افکت را به صورت کاملا رایگان در جی اف ایکس دانلود تماشا نمایید.





افزایش سرعت و بهبود عملکرد افتر افکت

2- افزایش سرعت و بهبود عملکرد افتر افکت


بسیاری از کاربران از کندی کار با نرم افزار افتر افکت شکایت می کنند. در این آموزش راهکارهایی عملی برای افزایش سرعت و راندمان افترافکت و سریع تر شدن سرعت رندرگیری بیان خواهیم نمود.ولی باید به این نکته نیز توجه داشت که برای کار با افتر افکت شما نیاز به سیستم مناسب دارید،و راه کار های گفته شده برای بهبود عملکرد و سرعت سیستم می باشد و کمبود منابع سخت افزاری شما را فقط تا حد کمی پوشش می دهد.





آموزش رایگان کار با پروژه های آماده افتر افکت

3- آموزش کار با پروژه های آماده افتر افکت


توسط تماشای این آموزش شما به راحتی می توانید از پروژه های آماده افتر افکت سایت جی اف ایکس دانلود استفاده کنید و عکس و متن خود را در پروژه جایگذاری نمایید.کار کردن با پروژه های آماده به شما این امکان را میدهد تا با دانش کم بتوانید تیزر های و اسلایدشو های حرفه ای در کمترین زمان ممکن طراحی نمایید.این آموزش افتر افکت که بسیار پرطرفدار و پر درخواست می باشد مناسب کاربران سطح مبتدی می باشد و با توجه به درخواست های زیاد برای این آموزش در سایت قرار داده شده است.





آموزش رایگان استفاده از افکت line wipe در افتر افکت

4- آموزش استفاده از افکت line wipe در افتر افکت


یکی از تکنیک های پرکاربرد در موشن گرافیک افکت wipe می باشد که این افکت در انواع مختلفی در موزیک ویدئوها استفاده می شود.در این آموزش رایگان افتر افکت به ساخت line wipe خواهیم پرداخت.





آموزش رایگان افزودن متن سه بعدی به فیلم در افتر افکت

5- آموزش افزودن متن سه بعدی به فیلم در افتر افکت


در این آموزش با استفاده از Track camera و تنظیمات متن حرکت دوربین را بر روی فیلم شبیه سازی نموده و به خلق متن سه بعدی جذاب در افتر افکت خواهیم پرداخت.




ساخت افکت متنی کاراکتر های تصادفی با افت

6- ساخت افکت متنی کاراکتر های تصادفی با افتر افکت


در این آموزش رایگان افتر افکت cc به زبان فارسی کاراکترهای متن را بصورت تصادفی ظاهر خواهیم کرد و متن موشن بسیار زیبایی را خلق خواهیم نمود.





آموزش رایگان افکت Scribble برای تدوین موزیک ویدیو در افتر افکت

7- آموزش رایگان افکت Scribble برای تدوین موزیک ویدیو در افتر افکت


در این آموزش افتر افکت با استفاده از brush و پنجره paint فریم به فریم پیش خواهیم رفت و افکت جذاب scribble را خلق خواهیم نمود .این تکنیک در موزیک ویدئوها بسیار پر کاربرد می باشد و توسط یادگیری آن می توانید تدوین موزیک ویدیو ها را انجام دهید و افکت زیبای Scribble را بر روی فیلم خود اعمال نمایید.



با تشکر از این که در کلاس آنلاین دوره آموزش رایگان افتر افکت جی اف ایکس دانلود شرکت کرده اید،امیدواریم که این دوره رایگان برای شما مفید بوده باشد،تمام این آموزش ها با وجود هزینه های فراوان برای شما به صورت کاملا رایگان در سایت قرار گرفته است،که می توانید آنلاین تماشا یا در صورت نیاز با لینک مستقیم سرور ایران دانلود نمایید.لطفا برای حمایت از ما و پیشرفت سایت لینک تماشای این دوره را با دوستان خودتان نیز به اشتراک بگذارین و حتما نظر خودتون را زیر این مطلب برای ما ارسال کنید .

پکیج آموزش حرفه ای 0 تا افتر افکت

پکیج آموزش حرفه ای 0 تا افتر افکت ویژه ورود به بازار کار


سایت جی اف ایکس دانلود برای کاربرانی که نیاز به یادگیری بیشتر و حرفه ای تر افتر افکت دارند این پکیج فوق العاده را نیز آماده کرده است،اگر شما بخواهید در کلاس های مختلف شرکت کنید باید هزینه های سنگین چند ملیون تومانی را برای یادگیری افتر افکت پرداخت کنید ولی ما سعی کرده ایم در این پکیج 0 تا 100 افتر افکت را با قیمت بسیار مناسب و کاملا پروژه محور برای شما آماده نماییم تا با هزینه بسیار مناسب بتوانید افتر افکت را از صفر تا حرفه ای شدن یاد بگیرید.این پکیج نیز به مانند آموزش رایگان ما دارای 1 آموزش به مدت زمان 46 دقیقه برای آشنایی و مباحت مبتدی می باشد و سپس در 24 قسمت مختلف به صورت کاملا پروژه محور تکنیک های مختلف درس داده می شود.با تهیه این پکیج می توانید صفر تا صد افتر افکت را یاد بگیرید و با تکنیک های مختلف ساخت لوگو موشن،اسلایدشو،پرده سبز و ...آشنایی پیدا کنید و در پروژه های مختلف از آن ها استفاده نمایید.در زیر می توانید تیزر کامل معرفی آموزش 0 تا 100 افتر افکت را تماشا نمایید.

تماشای آنلاین تیزر معرفی کامل مجموعه آموزش 0 تا 100 افتر افکت



قیمت این پکیج فوق العاده یک ملیون تومان می باشد که با تخفیف ویژه می توانید 699 هزار تومان خریداری نمایید.بعد از خرید این دوره لینک دانلود مستقیم تا حداکثر 24 ساعت به ایمیل شما ارسال خواهد شد و می توانید مجموعه کامل را دانلود و استفاده نمایید.در صورت لزوم می توانیم این پکیج را به صورت DVD نیز برای شما ارسال نماییم.این پکیج یکی از بهترین آموزش های صفر تا صد افتر افکت می باشد که برای شما تهیه شده و تکنیک های فوق العاده ای به شما آموزش داده می شود.




در صورتی که هر گونه سوالی در مورد خرید این مجموعه دارید می توانید از گفتگو در واتس اپ استفاده کنید یا از یکشنبه تا پنجشنبه با شماره تلفن 09173180154 تماس بگیرید.

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 21 شهریور 1400 )
    • 0
    نقل قول: مهمان زهرا
    سلام من می خوام افتر افکت موشن گرافی رو صفر تا صد یاد بگیرم لطفا راهنماییم کنید


    سلام
    آموزش موشن گرافیک افتر افکت نیاز به صرف زمان زیاد دارد . شما ابتدا باید با مفاهیم اولیه نرم افزار افتر افکت ، گرفتن خروجی و کار با منوهای مختلف و ...آشنا شوید . سپس با تهیه اشتراک جی اف ایکس دانلود می توانید آموزش های مبتدی موشن گرافیک را تماشا و دانلود نمایید
    www.Gfxdownload.ir
  2. User Avatar
    ميهمان
    • مهمان زهرا
    • ( 31 مرداد 1400 )
    • 0
    سلام من می خوام افتر افکت موشن گرافی رو صفر تا صد یاد بگیرم لطفا راهنماییم کنید
  3. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 17 اسفند 1399 )
    • 1
    نقل قول: aniya hajizadeh
    سلام من وقتی پروژه آماده رو وارد افتر افکت میکنم اصلا اون چیزی که پروژه هست رو نمیاره و تمام تصاویر رو پارازیت میاره
    میشه بگین مشکل کجاست


    سلام
    مربوط به پروژه ای هست که دانلود کردید.
    اگه پروژه مشکلی داشته باشه در اول به شما پیغام خطا نشان میده و اون پیغام مهم هست
    www.Gfxdownload.ir
  4. User Avatar
    عضو سايت
    • aniya hajizadeh
    • ( 17 اسفند 1399 )
    • 0
    سلام من وقتی پروژه آماده رو وارد افتر افکت میکنم اصلا اون چیزی که پروژه هست رو نمیاره و تمام تصاویر رو پارازیت میاره
    میشه بگین مشکل کجاست
    1. User Avatar
      عضو سايت
      • sepahna
      • ( 20 تیر 1401 )
      • 0
      باید عکس مورد نظر خودتو جایگزین کنی