خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش رایگان حذف نویز صدا در پریمیر

gfxdownload.ir
3,567
0
آموزش رایگان حذف نویز صدا در پریمیر به زبان فارسی

آموزش رایگان حذف نویز صدا در پریمیر به زبان فارسی


شاید تهیه میکروفون های گران قیمت برای همه امکان پذیر نباشد یا شاید نیاز به چنین امکاناتی اصلا نداشته باشیم ! در این حالت چه طور می توان نویز صدا را حذف کرد و از بین برد ؟ پریمیر یکی از قوی ترین نرم افزار های تدوین فیلم می باشد در این آموزش رایگان پریمیر شما یاد میگیرید که چگونه صدای نویز میکروفون را حذف کنیم یا سایر نویز های ایجاد شده در فایل صدا را از بین ببریم.این آموزش توسط تیم جی اف ایکس دانلود برای شما تهیه شده و در ادامه مطلب می توانید به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید یا تماشا کنید.با ما همراه شوید...

آموزش حذف نویز صدای میکروفون در پریمیر

کیفیت صدا یکی از مهم ترین فاکتور های تولید محتوا است،محتوای شما در هر زمینه ای که باشد نیازمند صدایی شفاف و با کیفیت می باشد.شاید در اوضاع کنونی تهیه میکروفون های حرفه ای برای صدایی شفاف سخت باشد.در این آموزش رایگان پریمیر شما یاد میگیرید در چند ثانیه کیفیت صدای خودتان را به شکل باور نکردنی بهتر کنید و نویزهای صدا را کاهش دهید و حذف نمایید.

• نرم افزار استفاده شده پریمیر cc2018
• مدت زمان آموزش 3 دقیقه
زبان فارسی
• تماشای آنلاین در سایت
• لینک دانلود مستقیم سرور ایران

تماشای آنلاین آموزش از سرور ایران




اگر دوست دارید 0 تا 100 پریمیر را به صورت حرفه ای یاد بگیرید می توانید پکیج آموزش جامع پریمیر را از جی اف ایکس دانلود تهیه کنید،بعد از دانلود فایل فشرده آفر ویژه برای تهیه مجموعه با تخفیف ویژه درون فولدر قرار گرفته که می توانید استفاده نمایید.همچنین می توانید با عضویت در سایت بدون محدودیت از آموزش های حرفه ای تر به همراه دانلود پروژه های پریمیر و هزاران سورس گرافیکی مختلف استفاده نمایید.اگر هنوز عضو نشدید همین الان عضویت خودتان را تکمیل کنید و از خدمات نامحدود ما استفاده نمایید.

حجم فایل 19 مگابایت
اگه این مطلب رایگان رو دوست داشتی برامون یه قهوه بخر! ☕😍
پرداخت آنلاین


ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود