خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

130بک گراند مشکی⭐بهترین بک گراند های مشکی ساده✔️فانتزی✔️خفن

gfxdownload.ir
10,624
0
بک گراند مشکی

دانلود بک گراندهای مشکی ساده و خاص در جی اف ایکس دانلود


116 بک گراند مشکی اختصاصی سایت جی اف ایکس دانلود. بک گراندهای عکس در طراحی بسیار مورد استفاده هستند از این رو سعی کردیم کالکشنی از بهترین بک گراند های عکس مشکلی ، ساده ، خاص ، مشکی قرمز و ...را برای شما در این مطلب قرار دهیم.اگر دوست دارید کالکشی از بک گراند مشکی را داشته باشید و با هزینه بسیار کم آن را تهیه کنید ، جی اف ایکس دانلود این مجموعه را برای شما تهیه کرده است.همان طور که در عنوان مشخص می باشد کالکشن فوق دارای 120 بک گراند مشکی ساده و خاص می باشد که سعی داریم به مرور آن را برای شما آپدیت کنیم.در ادامه مطلب برای دیدن نمونه های بک گراند و خرید و دانلود مجموعه همراه ما باشید.

در زیر می توانید نمونه بک گراند های مشکلی مجموعه را مشاهده نمایید :

بک گراند مشکی ساده

بک گراند مشکی خاص

74 بک گراند مشکی ساده و خاص

بک گراند مشکی یکی از الزامات فتوشاپ


بک گراند مشکی از جمله الزامات کار با فتوشاپ است. این مقاله مناسب تمامی هنرمندان و هنردوستانی است که در زمینه فتوشاپ فعالیت دارند و با الزام یک بک گراند با کیفیت مشکی در هنری همچون فتوشاپ آشنا هستند.در حال حاضر عکس هایی با زمینه تیره همچون رنگ مشکی ترند شده است. بک گراند با رنگ مشکی ساده می تواند بستری مناسب برای فعالیت های شما در نرم افزار شگفت انگیز فتوشاپ باشد. می توانید زیباترین عکس ها را با سبک پرتره، خیابانی و غیره با بک گراند مشکی با کیفیت تهیه کنید.
بک گراند مشکی ساده می تواند بهترین بستر برای طراحی و فتوشاپ هر نوع عکسی باشد. شما با استفاده از یک بک گراند با کیفیت می توانید هر نوع طراحی دلخواهی را پیاده کنید.
بک گراند مشکی از زیر سازی های یک عکس خوب است. هر ادیتوری می داند که کیفیت زیر ساز عکس چه اهمیتی در کیفیت کل عکس فتوشاپ شده دارد. بنابراین دانلود بک گراند مشکی مورد نیاز خود را بدون افت کیفیت از وبسایت ما انجام دهید.

دانلود بک گراند مشکلی در جی اف ایکس دانلود

بررسی رنگ مشکی در بک گراند عکس


معمولا در هنگام ادیت عکس از رنگ مشکی به دلیل تنالیته ای که دارد، هم برای پیش زمینه و هم برای بک گراند عکس استفاده می شود.این دو رنگ جزو رنگ های اصلی در هنر فتوشاپ هستند. بنابراین کیفیت آنها تاثیر بسیاری در عکس فتوشاپ شده خواهد داشت.
تغییر رنگ پیش زمینه و پس زمینه در فتوشاپ از پرکاربرد ترین قابلیت های آن است. بک گراند مشکی از پر کاربرد ترین بک گراند هایی است که می توان هنر فتوشاپ را به صورت گسترده بر آن پیاده کرد. در ادامه با چند نمونه از این فتوشاپ ها آشنا می شوید. بسته به نوع عکس می توان از بک گراندی با رنگ مشکی ساده و یا طرح دار استفاده کرد که هر کدام زیبایی خاص خود را در فتوشاپ ایجاد می کنند.بنابر تجربیات کسب شده در این زمینه بهتر است برای سوژه های عکاسی شلوغ از بک گراند مشکی ساده استفاده کنید. این کار به شیک بودن و جذابیت عکس در انتهای کار می افزاید.

بک گراند سیاه ساده

بک گراند مشکی و سیاه ساده آپدیت خرداد 1402


مجموعه بک گراند های مشکی و سیاه ساده در جی اف ایکس دانلود. این عکس ها به صورت آپدیت به مجموعه اضافه شده است و شامل 6 تصویر و عکس بک گراند مشکی می باشد. اگر به دنبال عکس بک گراند مشکی برای طراحی های حرفه ای و مختلف هستید این مطلب مناسب شما می باشد. ما سعی کرده ایم در جی اف ایکس دانلود خاص ترین و بهترین بکگراند های مشکی را برای شما جمع آوری کنیم. با خرید و دانلود این مطلب می توانید به فایل اصلی بک گراند های سیاه دسترسی داشته باشید. با ارسال نظرات خودتان زیر این مطلب از ما حمایت کنید.

بک گراند مشکی و سیاه ساده در جی اف ایکس دانلود

خرید و دانلود رایگان بک گراند مشکی عکس


قسمتی از مجموعه بک گراند مشکی عکس به صورت رایگان در دسترس تمامی کاربران می باشد.اگر نیاز به مجموعه کامل بک گراند ها برای ادیت در فتوشاپ دارید می توانید آن را با هزینه بسیار کم به صورت تک فایل از جی اف ایکس دانلود تهیه نمایید یا با خرید اشتراک ماهیانه می توانید بدون محدودیت به بیش از 11 هزار سورس گرافیکی و آموزش دسترسی داشته باشید.پس با توجه به نیاز خودتان می توانید بک گراند های مشکی را به صورت رایگان ، خرید تک فایل و دانلود نامحدود با عضویت در سایت تهیه نمایید.

عکس و تصویر بکگراند مشکی خاص جی اف ایکس دانلود

بک گراند مشکی خفن

بک گراند مشکی خفن

بک گراند مشکی طلایی

بک گراند مشکی طلایی با کیفیت بالا

بک گراند مشکی فانتزی

بک گراند مشکی فانتزی جدید

بک گراند مشکی دخترانه

دانلود بک گراند مشکی دخترانه

بک گراند مشکی با شمع

بک گراند مشکی با شمع برای تسلیت

دانلود بک گراند مشکی با شمع

خرید بک گراند مشکی

خرید بک گراند مشکی ساده

بک گراند مشکی برای ادیت

دانلود بک گراند مشکی قلبی برای ادیت

بک گراند مشکی برای فتوشاپ

خرید و دانلود بک گراند مشکی برای ادیت فتوشاپ

بک گراند مشکی با قلب سفید

بک گراند مشکی با قلب سفید

بک گراند مشکی در ایلوستریتور


این مجموعه شامل 10 بک گراند مشکی سنگ مرمر با فرمت eps لایه باز می باشد که می توانید به سادگی آن ها را در ایلوستریتور ویرایش نمایید و در طراحی های مختلف از آن ها استفاده کنید. اگر به دنبال دانلود و خرید بک گراند مشکی ایلوستریتور هستید این مطلب مناسب شما می باشد. ما سعی کرده ایم کامل ترین پکیج بک گراند های مشکی در موضوعات مختلف را در این مطلب جمع آوری نماییم. شما با دانلود بک گراند مشکی در ایلوستریتور به 10 بک گراند مختلف با فرمت های AI, EPS , JPG و PNG دسترسی خواهید داشت. در زیر می توانید نمونه های این مجموعه را مشاهده نمایید.

بک گراند مشکی در ایلوستریتور

بک گراند لایه باز مشکی سنگ مرمر ایلوستریتور

بک گراند مشکی سه بعدی 3d جدید


بک گراند مشکی فانتزی

بک گراند مشکی فانتزی و خاص


این مجموعه شامل 6 بک گراند مشکی فانتزی و خاص می باشد. از این مجموعه بک گراند مشکی خفن، می توانید برای امور طراحی، تبلیغات، پس زمینه، عکاسی، بک گراند و ... استفاده کنید. همچنین کیفیت این تصاویر بسیار بالا است و برای چاپ در ابعاد بزرگ از آنها می توانید استفاده کنید.

بک گراند مشکی خاص

بک گراند مشکی بنفش

بک گراند مشکی برای ادیت

بک گراند مشکی بافت دار

بک گراند مشکی جدید


بک گراند مشکی برای ادیت

بک گراند مشکی برای ادیت


اگر به دنبال بک گراند مشکی برای ادیت، طراحی و فتوشاپ هستید، این مجموعه شامل بک گراند مشکی با کیفیت بسیار بالا می باشد. در ادامه مطلب با مشاهده بک گراند و پس زمینه مشکی با ما همراه باشید.

دانلود بک گراند مشکی برای طراحی

بک گراند مشکی خفن

بک گراند مشکی طلایی


بک گراند مشکی طلایی

بک گراند مشکی طلایی


این مجموعه شامل 6 بک گراند مشکی طلایی و مجموعه پس زمینه مشکی طلایی می باشد. مناسب برای انواع بک گراند و پس زمینه، چاپ و طراحی های تبلیغاتی و گرافیکی که با کیفیت عالی ارائه شده است.

بک گراند مشکی طلایی ساده

بک گراند مشکی طلایی پس زمینه

بک گراند مشکی و طلایی

دانلود بک گراند مشکی طلایی

عکس بک گراند مشکی طلایی


بک گراند مشکی آتلیه ای

بک گراند مشکی آتلیه ای


بک گراند تیره و مشکی برای طراحی عکس های آتلیه با تم مشکی را در این مجموعه می توانید مشاهده کنید. بک گراند مشکی آتلیه مناسب برای با کیفیت بسیار بالا با تم ها و دکور های مختلف ارائه شده است.

بک گراند شمکی برای عکس آتلیه

بک گراند مشکی آتلیه

بک گراند مشکی برای آتلیه

دانلود بک گراند مشکی آتلیه


ویژگی های بک گراند مشکی و سیاه در جی اف ایکس دانلود


✅ شامل 130 بک گراند مشکی خاص، ساده و زیبا
کیفیت بالا 6000x4000 مناسب چاپ و طراحی
بک گراند مشکی ساده، خفن، خاص، طلایی، فانتزی
✅ بک گراند مشکی برای ادیت
✅ بک گراند مشکی و سیاه با شمع برای تسلیت
بک گراند مشکی ایلوستریتور eps لایه باز
✅ بک گراند مشکی برای فتوشاپ و موبایل
✅ فرمت های eps ، jpg و png
✅ مناسب طراحی، ادیت، تدوین، استوری اینستاگرام و...
قابلیت چاپ در سایز بزرگ
✅ دسترسی دائم به آپدیت های مجموعه
✅ لینک دانلود مستقیم سرور ایران
تضمین سالم بودن فایل ها
جمع آوری اختصاصی توسط جی اف ایکس دانلود
حجم فایل 820 مگابایت در 7 قسمت

انتخاب با توئه!!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,500 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۲۶,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود