خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

کلیپ و فیلم های خام برای ادیت با موبایل و اینشات جدید 2023

fahim
3,544
0
کلیپ و فیلم های خام برای ادیت با موبایل و اینشات

دانلود کلیپ و فیلم های خام برای ادیت و تدوین فیلم مناسب استفاده در نرم افزار های موبایل مانند اینشات و سایر نرم افزار های حرفه ای پریمیر ، افتر افکت ، ادیوس و ...در جی اف ایکس دانلود.ادیت کردن با موبایل امروزه بسیار کاربرد دارد و ادمین های اینستاگرام برای ادیت کردن نیاز به فیلم و کلیپ های خام دارند.از این رو سعی کردیم بهترین فیلم و کلیپ های خام مخصوص ادیت با موضوعات مختلف عاشقانه،مذهبی،پرده سبز کروماکی،طبیعت و ...را در این پست برای شما آماده نماییم.این مطلب به صورت مدام توسط gfxdownload.ir آپدیت و به روز رسانی خواهد شد،تا شما بتوانید تمامی کلیپ های مختلف ادیت را در یک پکیج یا مجموعه داشته باشید.


1- کلیپ خام عاشقانه دختر پسر در کنار ساحل دریا برای ادیت


این کلیپ خام دختر و پسر عاشق را هنگام غروب آفتاب در کنار ساحل دریا را نمایش می دهد.مدت زمان این کلیپ 21 ثانیه و با کیفیت بالای FullHd برای شما در سایت قرار گرفته است.



2- کلیپ خام عاشقانه دویدن دختر و پسر جوان در مزرعه گندم


دانلود فیلم یا کلیپ خام دویدن دختر و پسر عاشق در مزرعه گندم در جی اف ایکس دانلود.این کلیپ عاشقانه با فرمت FullHd می باشد و می توانید برای ادیت دراینشات ، پریمیر یا ...از آن استفاده نمایید.



3- کلیپ خام انگیزشی کار تیمی برای ادیت و اینشات


نام این کلیپ یا فوتیج خام انگیزشی Team Motivation می باشد. شما می توانید برای ادیت یا ساخت ویدیو های انگیزشی از این فوتیج آماده استفاده کنید.کیفیت این فوتیج 1920x1080 می باشد و به راحتی می توانید از آن برای ادیت در موبایل و کامپیوتر استفاده نمایید.



4- دانلود فیلم و کلیپ خام دریا با کیفیت بالا مناسب تدوین


نام این فیلم یا کلیپ خام Beach Background می باشد که می توانید برای ادیت و تدوین به عنوان بک گراند از آن استفاده نمایید. کلیپ خام دریا با کیفیت بالای FullHd برای شما در جی اف ایکس دانلود قرار گرفته است و قابلیت استفاده در تمامی نرم افزار های مختلف موبایل و کامپیوتر را دارا می باشد.


✅ نام کلیپ خام Two Stones On A Serene Beach
✅ کیفیت 1920x1080
✅ حجم 399.49MB
✅ فریم ریت H.264-30 FPS
✅ مدت زمان 25 ثانیه


5- کلیپ خام جاده برای ادیت در جی اف ایکس دانلود


کلیپ خام جاده زیبا در فصل پاییز برای ادیت در موبایل(اینشات) و کامپیوتر در جی اف ایکس دانلود. این کلیپ یا فوتیج خام نمای زیبای جاده 2 طرفه را در فصل پاییز به نمایش می گذارد که می توانید برای ادیت از آن استفاده کنید. مدت زمان کلیپ جاده 23 ثانیه می باشد و توسط جی اف ایکس دانلود برای شما با کیفیت بالا و حجم پایین به صورت اختصاصی فشرده سازی شده است. شما با تهیه این مطلب می توانید به کلیپ های خام مختلف برای ادیت دسترسی داشته باشید.


کلیپ خام شماره 6 به زودی ...اگر کلیپ مورد نظر شما در این صفحه نیست، برای ما در قسمت نظرات ارسال کنید.
حجم فایل بیش از 600 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود