خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

پروژه افتر افکت رایگان مجموعه ویژوالایزر موزیک

gfxdownload.ir
5,561
0
پروژه آماده افتر افکت مجموعه ویژوالایزر و موزیک

دانلود رایگان پروژه آماده افتر افکت مجموعه ویژوالایزر و موزیک پلیر


وبسایت جی اف ایکس دانلود این پروژه افتر افکت رایگان مجموعه ویژوالایزر موزیک را برای دانلود شما علاقه مندان به تدوین ، میکس و مونتاژ آماده کرده است که با دانلود آن می توانید به راحتی پروژه را سفارشی سازی کرده و برای ساخت انواع تیزر و کلیپ معرفی آهنگ و خواننده بدون نیاز به پلاگین استفاده کنید. Music Visualizer Pack یک پروژه افتر افکت پک موزیک کولایزر شامل 10 نوع ویژوالایزر مختلف بسیار جذاب و خلاقانه است که از ترکیبی خیره کننده افکت ها با اکولایزرهای موزیکال شیک استفاده می کند. می توانید از آنها به عنوان تیزر تبلیغاتی برای تبلیغ و معرفی تک آهنگ یا آلبوم جدید خود استفاده کنید. با استفاده از کنترلرهای رنگی هوشمند می توانید آنها را مطابق با نام تجاری خود ادیت کنید. مخاطبان خود را با این پروژه آماده افتر افکت موزیک اکولایزر جذاب و پرانرژی تحت تأثیر قرار دهید.

پروژه افتر افکت رایگان ویژوالایزر موزیک

امروزه بیشتر خوانندگان و موسسه های موسیقی معتبر دنیا، محصولات خود را به طور گسترده ای در فضای مجازی منتشر می کنند. از جمله مناسب ترین بسترهایی که برای معرفی و عرضه ی محصولات جدید مورد استفاده قرار می گیرد، شبکه های اجتماعی مانند؛ اینستاگرام، یوتیوب و تلگرام هستند. احتمالا در صفحه ی شخصی اینستاگرام بسیاری از خوانندگان، کلیپ های جذابی که از جدیدترین موزیک ویدیوهای خود پست کرده اند را مشاهده کرده اید. جالب است بدانید که این کلیپ ها با استفاده از پروژه افتر افکت ویژوالایزر ساخته و ارائه شده اند. استفاده از این نرم افزار باعث می شود که، در 60 ثانیه مخاطبان بیشتری برای معرفی آثار خود جذب کنند.

پروژه افتر افکت موزیک پلیر چیست؟


پروژه افتر افکت موزیک پلیر محصولی برآمده از نرم افزار بسیار کاربردی افتر افکت است، که به واسطه ی آن می توان تصاویر متحرک بسیار زیبا و جذابی تولید کرد. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، صنعت موسیقی نیز دستخوش تغییر و تحولات بسیار زیادی گردیده است. این تحولات به ویژه در بخش عرضه ی محصولات توسط موسسات موسیقی و خوانندگان، به وضوح قابل مشاهده است. استفاده از این نرم افزار به جهت تولید موزیک ویدیو های جذاب و مخاطب پسند، از اهمیت بالایی برخوردار است. اهمیت این موضوع باعث شده تا خوانندگان برای ساخت حرفه ای تر و خلاقانه تر فایل های تصویری خود، هزینه های بسیار زیادی متحمل شوند.

پروژه آماده افتر افکت مجموعه ویژوالایزر موزیک

مزیت های استفاده از پروژه افتر افکت ویژوالایزر


پروژه افتر افکت موزیک پلیر در حقیقت نوعی قالب ویدیویی آماده، با قابلیت شخصی سازی می باشد. این محصول یکی از بهترین منابع در اختیار برای خلق جلوه های بصری حرفه ای تر و با کیفیت تر در موزیک ویدیو ها است. به طور معمول، یک طراح موشن گرافیک از ساختار و فرمتی در ساخت پروژه ی خود استفاده می کند که توسط دیگر افراد قابل ویرایش نباشد. اما جالب است بدانید که، در پروژه افتر افکت ویژوالایزر از لایه های باز منظم و قابل ویرایش استفاده شده است. این محصول کاربردی برای سهولت بیشتر به هنگام اجرا و استفاده، به همراه راهنمای آموزشی عرضه می گردند. پروژه افتر افکت موزیک پلیر در حقیقت نوعی قالب ویدیویی آماده، با قابلیت شخصی سازی می باشد.

برای ساخت یک ویدیو کلیپ جذاب و حرفه ای، تنها کافیست که با استفاده از نرم افزار افتر افکت، فایل پروژه افتر افکت موزیک پلیر را پس از دانلود بارگذاری کنید. سپس موزیک مورد نظر خود و سایر تغییرات را با استفاده از 10 نوع ویژوالایزر مختلف، شخصی سازی کنید. از جمله بارزترین مزایای استفاده از پروژه افتر افکت ویژوالایزر به هنگام تدوین کلیپ های ویدیویی این است که، به صورت کاملاً حرفه ای و موثر میتوانید تک موزیک یا آلبوم موسیقی خود را به همگان معرفی کنید و در حقیقت از طریق این تبلیغ جذاب، بر شمار مخاطبان خود بیفزایید.


ویژگی های پروژه افتر افکت رایگان ویژوالایزر موزیک


• 10 نوع ویژوالایزر مختلف
• سازگاری با AFTER EFFECTS CC 2019 و ورژن های جدیدتر
• کیفیت (1080X1080 (SQUARE
همراه با موزیک
• بدون نیاز به پلاگین

تماشای آنلاین پیش نمایش پروژه



پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 15 مگابایت
اگه این مطلب رایگان رو دوست داشتی برامون یه قهوه بخر! ☕😍
پرداخت آنلاین

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود