خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

دانلود وکتور مجموعه تصاویر عید نوروز و سال نو مبارک

gfxdownload.ir
6,843
0
وکتور آماده مجموعه تصاویر عید نوروز

دانلود وکتور آماده مجموعه تصاویر عید نوروز و سفره هفت سین


در این مجموعه 9 تصویر وکتور با کیفیت عالی با موضوع عید نوروز و هفت سین برای شما طراحان عزیز آماده دانلود در سایت جی اف ایکس دانلود قرار گرفته است. دانلود وکتور مجموعه تصاویر عید نوروز شامل تصاویر با کیفیت از سفره هفت سین و سبزه و تخم مرغ های رنگی عید و طرح وکتور با موضوع عید نوروز ، هفت سین سبزه ، سیب ، سرکه ، سمنو ، سماق ، سکه ، ساعت و ... و همچنین تبریک سال نو می باشد. وکتور های این مجموعه با فرمت های eps، ai و jpg می باشند و برای ویرایش آن ها می توانید از نرم افزار ادوبی ایلوستریتور استفاده کنید و به سادگی آن را ویرایش کنید. از این تصاویر و وکتور ها می توانید در طراحی های مناسبتی ، بنر ها و پوستر های تبریک عید و ... استفاده نمایید .

وکتور طرح تبریک عید نوروز

1- دانلود وکتور طرح تبریک عید نوروز


در این طرح شاهد وکتور طرح تبریک عید نوروز با وکتور هفت سین مثل سبزه، آینه و شمعدان، تنگ ماهی، گلدان و سیب است. این فایل با فرمت eps و ai می باشد. که به صورت لایه باز امکان ویرایش در نرم افزار ایلاستریتور را دارید. مناسب برای طراحی بنر تبریک عید و امور تبلیغاتی.


دانلود فایل وکتور جشن گرفتن عید نوروز

2- طرح وکتور جشن گرفتن عید نوروز


این طرح مناسب برای عید نوروز و جشن نوروز می باشد. در این وکتور بچه ها ، پسر و دختر ها جمع می شوند در حالیکه کیک ، سبزه، تنگ ماهی و ... در دست دارند. با پس زمینه طبیعت زیبا. این فایل با فرمت eps است که قابل ویرایش و استفاده در ایلاستریتور می باشد.


وکتور المان های نوروز

3- دانلود المان های وکتور نوروز


دانلود المان های وکتور نوروز از عناصر طراحی های مربوط به نوروز مثل سبزه، تخم مرغ، سکه، شمع و ... است. مناسب برای طراحی های تبلیغاتی و تجاری ، ساخت بنر و یا لوگو. می توانید از این مجموعه در طراحی های خود استفاده و طرح های خود را چشم نواز کنید.


دانلود تصویر وکتور تبریک عید نوروز

4- فایل آماده وکتور تبریک عید نوروز


این طرح با پس زمینه بهار مناسب عید نوروز و تبریک عید نوروز می باشد. این تصاویر بک گراند عید نوروز در فرمت وکتور EPS آماده شده اند و از کیفیت بالایی برخوردارند. می توانید از آن برای ارسال پیام تبریک، طراحی های گرافیکی و ... استفاده کنید.


وکتورآماده طرح  پوستر جشن سال نو و عید

5- وکتور پوستر جشن سال نو


در این طرح از وکتور پوستر جشن سال نو و نوروز مبارک ، جشن سال نو ایرانی با کاسه سمنی ، تخم مرغ ، سیب ، گل و ساعت زنگ دار در پس زمینه آبستره می باشد. این مجموعه وکتور با موضوع سال جدید دارای رنگ های شاد و زیبایی می باشد.


وکتورهفت سین

6- وکتور هفت سین نوروز


وکتور هفت سین نوروز شامل کاسه ماهی قرمز با (سبزه) ، سیب ، تخم مرغ ، شمع روشن و سنبل در زمینه انتزاعی برای جشن نوروز. قابل استفاده در طراحی های کارت های تبریک و پست های شبکه های اجتماعی برای عید نوروز.


وکتور هفت سین نوروزی و عید

7- وکتور عید نوروز


این وکتور زیبا از المان های نوروزی و جشن زیبای ایرانی است. قابل استفاده در طراحی های کارت های تبریک و پست های شبکه های اجتماعی برای عید نوروز است. این وکتور براحتی در نرم افزار های الیستریتور و کورل لایه باز قابل استفاده است .


دانلود وکتور هفت سین کارتونی

8- وکتور هفت سین کارتونی عید نوروز


وکتور سفره هفت سین برای شما عزیزانی که به دنبال تصاویر با کیفیت در طراحی خود می باشید ارائه شده است. شامل المان های زیبا از سبزه، آینه، تنگ ماهی، شمعدان، سیب، تخم مرغ و غیره است. از طرح لایه باز هفت سین می توان برای طرح نوروز ، بنر تبریک سال نو و … استفاده نمود.


دانلود وکتور عید نوروز

9- دانلود وکتور عید نوروز و هفت سین


این مطلب شامل 2 فایل وکتور عید نوروز می باشد که می توانید برای تبریک عید نوروز و سایر طراحی های دیگر این عید باستانی از آن استفاده نمایید. این وکتور عید شامل سفره هفت سین، سبزه،سیب،ماهی،آینه و... می باشد که در در فرمت های لایه باز EPS و Ai ارائه شده است.

وکتور عید نوروز و سفره هفت سین رایگان


پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 54 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود