خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

70 وکتور زن شامل چهره و صورت زن در حالات مختلف

gfxdownload.ir
7,677
0
وکتور زن

دانلود وکتور زن از جی اف ایکس دانلود


6 مجموعه مختلف از وکتور های زن را برای شما آماده کردیم که شامل وکتور چهره زن،کاراکتر زن در حال فکر کردن و سوال و جواب،زن در حجاب و فایل eps وکتور مدرن آرت زن می باشد.تمامی این فایل های وکتور توسط جی اف ایکس دانلود برای شما گردآوری و از سایت های مبدا خریداری شده است.شما می توانید فایل های eps وکتور زن را با کیفیت مورد نظر خود در ایلستریتور یا فتوشاپ باز نمایید و در طراحی های مختلف از آن ها استفاده نمایید.این مجموعه مناسب چاپ در سایز بزرگ نیز می باشد پس اگر به دنبال فایل لایه باز وکتور زن با کیفیت بالا برای طراحی و چاپ می باشید این مجموعه مناسب شما می باشد.در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

وکتور زن با حجاب

وکتور زن با حجاب


12 کاراکتر وکتور زن با حجاب با روسی و مقنعه در حالت های مختلف مناسب استفاده در طراحی های گرافیکی با کیفیت بالا و چاپ.وکتور زن با حجاب در فایل eps لایه باز برای استفاده سریع و آسان در ایلستریتور و فتوشاپ عرضه شده که توسط جی اف ایکس دانلود برای شما در سایت قرار داده شده است

وکتور چهره زن

وکتور چهره زن پرتره


این ست شامل 18 حالت مختلف چهره و صورت پرتره زن می باشد که مناسب استفاده در طراحی های مختلف با کیفیت بالا می باشد.اگر به دنبال وکتور چهره زن هستید این یکی از بهترین مجموعه ها برای شما می باشد.

وکتور زن در حال سوال و فکر کردن

وکتور زن در حال سوال و فکر کردن


این ست نیز شامل حالات مختلف وکتور زن در حال سوال و فکر کردن می باشد.این فایل وکتور در طراحی های مختلف بنر و پوستر های آموزشی بسیار کاربرد دارد و قابل استفاده با کیفیت بالا و مناسب چاپ می باشد.

وکتور زن مدرن آرت

وکتور زن به صورت نقاشی مدرن آرت


اگر می خواهید طرح هنری و مدرن آرت چهره زن را داشته باشید این فایل وکتور مناسب شما می باشد.از این وکتور زن برای چاپ قاب عکس های هنری و زیبا بسیار استفاده می شود و حالت هنری و مدرن دارد.پسوند فایل eps می باشد و قابلیت چاپ در سایز بزرگ را دارد.

وکتور صورت زن

وکتور صورت زن لایه باز با موهای بلوند


وکتور صورت زن شامل بیش از 6 حالت مختلف از صورت زن زیبا با موهای بلوند می باشد.این وکتور در یک فایل eps لایه باز عرضه شده است که می توانید به راحتی آن را در ایلوستریتور ویرایش کنید یا از آن در فتوشاپ و طراحی های مختلف استفاده کنید.دانلود وکتور صورت زن لایه باز با موهای بلوند از جی اف ایکس دانلود به صورت خرید تک فایل یا تهیه اشتراک برای شما امکان پذیر می باشد.اگر به دنبال وکتور زن هستید این مطلب یکی از بهترین ها می باشد.


وکتور زن باردار

دانلود وکتور زن باردار و حامله


مجموعه ای از 15 وکتور از زن باردار و مادر را در سایت جی اف ایکس دانلود با فرمت EPS را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. مجموعه ای بسیار زیبا از وکتور زن باردار و حامله که می توانند استفاده های زیادی در پروژه های گرافیکی و تبلیغاتی مختلف داشته باشند. این مجموعه قابل ویرایش در نرم افزار ایلوستریتور به صورت کاملا لایه باز است. در ادامه برخی از تصاویر این مجموعه را می توانید مشاهده نمایید.

دانلود وکتور زن باردار

وکتور زن حامله

وکتور زن ارایشگر

وکتور زن آشپز

وکتور لایه باز زن

وکتور زن کارمند


ویژگی های وکتور زن از جی اف ایکس دانلود


✅ شامل بیش از 70 وکتور زن در 5 دسته بندی مختلف
✅ فرمت EPS
✅ قابل ویرایش در ایلوستریتور به صورت لایه باز
✅ لینک دانلود مستقیم از سرور ایران
✅ جمع آوری اختصاصی توسط جی اف ایکس دانلود

شما با عضویت در سایت می توانید مجموعه وکتور زن را از جی اف ایکس دانلود با کیفیت بالا دریافت نمایید و به همراه آن از هزاران سورس گرافیکی لایه باز و فایل های وکتور مختلف نیز بدون محدودیت استفاده کنید،پس اگر به دانلود وکتور زن نیاز دارید همین الان در سایت عضو شوید و از خدمات نامحدود ما استفاده کنید.این مجموعه شامل بیش از 50 وکتور زن می باشد.
حجم فایل 11.19.6.6 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 19,800 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود