خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

دانلود مجموعه وکتور با موضوع مدرسه و آموزش

gfxdownload.ir
2,647
0
دانلود 5 وکتور با موضوع مدرسه و آموزش

دانلود 5 طرح آماده وکتور بازگشت به مدرسه و تحصیل


در این پست شاهد 5 طرح وکتور آماده با موضوع های آموزشی، مدرسه، وکتور بازگشت به مدرسه، وکتور بک گراند مدرسه و آموزشی می باشید. این مجموعه وکتور با موضوع مدرسه و آموزش با کیفیت عالی شامل المان های تحصیل، دانش آموزان و طرح های مرتبط با مدرسه و آموزش می باشد. فرمت این فایل های EPS می باشد که به راحتی می توانید آنها را در نرم افزار ایلاستریتور ویرایش کرده و طرح دلخواه خود را ایجاد کنید. مجموعه طرح وکتور مدرسه مناسب شروع ماه مهر که می توانید طراحی های مربوط به فصل شروع مدارس و ماه مهر را انجام دهید. عناصر با موضوع مدرسه مانند دفتر، مداد، خودکار، خط کش، دانش آموزان، معلم و دیگر لوازم آموزشی در این تصاویر بنر بکار گرفته شده اند. در ادامه می توانید پیشنمایش این 5 طرح را مشاهده و دانلود نمایید.

طرح وکتور بک گراند قطار با موضوع آموزشی

1- وکتور بک گراند قطار با موضوع آموزشی


در این طرح وکتور بک گراند قطار با موضوع آموزشی با کاراکتر های آموزشی و بک گراند مناسب مدرسه و تحصیل می باشد. با کیفیت عالی و لایه باز در ایلاستریتور. قابل استفاده در انواع طرح های گرافیکی و تبلیغاتی. به راحتی می توانید طرح دلخواه خود را ایجاد کنید و پس زمینه ای مناسب با کارتان طراحی کنید.


وکتور اتوبوس مدرسه

2- وکتور اتوبوس مدرسه بچه ها


وکتور بسیار زیبا و کاربردی از بچه ها و کاراکترهای کودکان در حال انتظار اتوبوس مدرسه. این وکتور اتوبوس مدرسه بچه ها با فرمت EPS ارائه شده است که به راحتی می توانید آن را ویرایش کنید. از این وکتور می توانید در طراحی پوستر باز شدن مدرسه و ماه مهر استفاده نمایید. در طراحی های تجاری و تبلیغاتی خود از این طرح زیبا و جذاب استفاده نمائید.


طرح وکتور با المان های مدرسه

3- دانلود طرح وکتور با المان های مدرسه


ایل وکتور با موضوع مدرسه و کتاب مجموعه المان های خودنویس ، خط کش ، کتاب ، قلم ، کاراکتر دختر و ... . ارائه شده با پسوند eps. این طرح وکتور با المان های مدرسه قابل ویرایش در نرم افزار ایلستریتور و قابل اجرا در کلیه نرم افزارهای گرافیکی. مناسب برای استفاده در ساخت بنر، طرح های گرافیکی، کانون های تبلیغاتی ، طراحان و چاپخانه ها.


وکتور کاراکتر کارتونی دانشجو و دانش آموز

4- دانلود وکتور کاراکترهای دانش آموز


وکتور کاراکتر بسیار زیبا و کاربردیاز کاراکتر دختر های دانش آموزش همراه با کیف، لپ تاپ و ... این وکتور کاراکتر کارتونی دانشجو و دانش آموز را می توانید به راحتی در نرم افزار ایلاستریتور ویرایش و استفاده کنید. این فایل لایه باز بوده و قابلیت بزرگنمایی تا هر اندازه ای را دارد.


طرح وکتور معلم

5- طرح آماده وکتور کارتونی معلم مرد


در این طرح وکتور معلم شاهد کاراکتر کارتونی از معلم مرد در کنار تخته سیاه می باشید که در حالت های مختلف در حال تدریس می باشد. در طراحی های تجاری و تبلیغاتی خود از این فایل وکتور استفاده نمائید. فرمت eps که با توجه به برداری یا همان وکتوری بودن آن ، میتوان آن را درهر ابعادی تغییر سایز داد بدون درنظر گرفتن افت کیفیت آن. مناسب برای طراحی های مربوط به فصل شروع مدارس و ماه مهر.


پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 7 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود