خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

دانلود 4 طرح وکتور قالب استوری اینستاگرام

gfxdownload.ir
7,647
0
مجموعه طرح های وکتور قالب استوری

دانلود مجموعه طرح های وکتور قالب و فریم استوری اینستاگرام


در این مجموعه شاهد 4 طرح وکتور از قاب و فریم با طرح مستظیلی برای استوری های اینستاگرام می باشید. این طرح وکتور قالب استوری اینستاگرام با فرمت eps می باشد که قابل ویرایش در نرم افزار ایلاستریتور است. وکتور قالب فریم زیبا برای تزئینات کادر و حاشیه طرح های گرافیکی شما که فضایی زیبا تر و شیک تری را به طرح شما القا میکند. می توانید در طراحی های تجاری و تبلیغاتی خود از این فایل تصویر وکتور مجموعه قاب و فریم طرح دار استفاده نمائید. در ادامه با دانلود وکتور از قالب های زیبا مناسب استوری و پست اینستاگرامی با ما همراه باشید.

طرح وکتور قالب استوری با فریم طرح برگ

1- دانلود وکتور قالب استوری با فریم طرح برگ


وکتور قالب استوری اینستاگرام با قاب برگی از برگ های پاییزی مناسب برای استوری با پس زمینه های رنگارنگ است. از این وکتور قالب استوری با فریم طرح برگ در طرح قاب مستطیلی و اشکال با دست طراحی شده در طراحی های تجاری و تبلیغاتی خود استفاده کنید. فرمت این فایل EPS می باشد که قابل ویرایش در نرم افزار ایلاستریتور است.


قالب استوری اینستاگرام با طرح های دخترانه

2- وکتور قالب استوری اینستاگرام با طرح های دخترانه


مجموعه قالب های استوری اینستاگرام دخترانه در سبک قدیمی و انتزاعی. قالب استوری اینستاگرام با طرح های دخترانه با اشکال مختلف ، برگ ، جوهر، رژ لب. قلب و ... با طرح و رنگبندی متنوع می باشد که با فرمت های EPS و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.


طرح وکتور استوری قدیمی

3- دانلود طرح وکتور استوری قدیمی


مجموعه طرح وکتور استوری قدیمی از استوری های قدیم و انتزاعی با نام abstract vintage terrazzo stories. این وکتور ها با طراحی با دست کشیده به سبک doodle در اشکال مختلف می باشد. با این قالب استوری اینستاگرام به راحتی پست و استوری خود را تولید و منتشر کنید.


وکتور قالب آماده استوری اینستاگرام برگ

4- وکتور قالب آماده استوری اینستاگرام برگ


وکتور قالب آماده استوری اینستاگرام برگ با کیفیت بالا و طراحی خاص از مجموعه وکتور قالب های استوری در سبک قدیمی و انتزاعی. طراحی با دست به صورت doodle در اشکال مختلف ، برگ ، خطوط و ... می باشد. مناسب برای شبکه اجتماعی اینستاگرام.
حجم فایل 11 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود