خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

مجموعه 5 وکتور هایلات اینستاگرام

gfxdownload.ir
27,923
4
وکتور آیکون های هایلایت استوری اینستاگرام

دانلود مجموعه زیبا از وکتور آیکون های هایلایت استوری اینستاگرام


در این مطلب شاهد مجموعه ای کامل و زیبا از وکتور آیکون های هایلایت اینستاگرام می باشید. این مجموعه با طرح و رنگ های متفاوت برای هر سلیقه و هر زمینه کاری مناسب است. با استفاده از این وکتور کاور‌های هایلایت اینستاگرام می توانید هایلایت استوری های بسیار زیبایی برای صفحه شخصی اینستاگرام خود ایجاد کنید. که باعث جذابیت و تاثیرگذاری بیشتر در جذب مخاطبان خود داشته. این طرح های وکتور به صورت لایه باز با فرمت EPS برای ویرایش در نرم افزار ایلوستریتور می باشد. اگر شما هم می‌خواهید بخش هایلایت استوری اینستاگرام به صورت منظم با آیکن مشخص باشد از این مجموعه وکتور آیکن های اینستاگرام که شامل اکثر موضوعات می باشد استفاده کنید. در ادامه با دانلود وکتور های instagram highlight story با ما همراه باشید.

دانلود وکتور هایلایت استوری اینستاگرام گرادینت

1- طرح وکتور هایلایت استوری اینستاگرام گرادینت


با این وکتور هایلایت استوری اینستاگرام گرادینت شما میتوانید به راحتی برای هایلایت ها کاورهایی ایجاد کنید تا علاوه بر زیبایی فالور های پیج تان را تشویق به دیدن هایلایت ها کنید. این مجموعه با فرمت eps با طراحی جذاب به سبک گرادینت می باشد.


وکتور آیکون های کاور استوری اینستاگرام لاکچری

2- وکتور آیکون های کاور استوری اینستاگرام لاکچری


این مجموعه شامل مجموعه ای از آیکون های استوری در اینستاگرام با طراحی زیبا و لاکچری می باشد. وکتور آیکون های کاور استوری اینستاگرام لاکچری با فرمت EPS می باشد که می توانید آن را در ایلاستریتور ویرایش کنید. با دانلود این مجموعه این امکان را دارید که اینستاگرام خود را حرفه ای تر کنید.


وکتور کاور استوری هایلایت اینستاگرام با طرح مرمر

3- دانلود وکتور کاور استوری هایلایت اینستاگرام با طرح مرمر


پروفایل اینستاگرام برای بیشتر فالوور های اولین تاثیر هست تا با شما و پیج شما آشنا شوند. از این وکتور کاور استوری اینستاگرام با طرح مرمر می توانید پروفایل اینستاگرام خود رو برجسته کنید.


وکتور قالب آماده استوری و پست اینستاگرام

4- وکتور قالب آماده استوری و پست اینستاگرام


در این طرح شاهد وکتور قالب آماده استوری و پست اینستاگرام با طراحی زنانه و زیبا می باشد. از این طرح های وکتور با فرمت eps می توانید برای عروسی، جشن، مناسبت های رمانتیک، پست های زیبایی و ... استفاده کنید. این فایل ها بدلیل وکتور بودن محدودیتی در کیفیت ندارند و می توانید پست ها و استوری های جذابی ایجاد کنید.


gradient-highlights

5- دانلود طرح وکتور هایلایت استوری گرادیانت


این مجموعه شامل آیکون های وکتور برای هایلات و کاور استوری های اینستاگرام با فرمت EPS می باشد. این هایلات ها شامل دسته بندی های مختلفی می باشد که قابل استفاده در تمامی کسب و کارها است. شما با استفاده از این طرح ها می توانید هایلایت استوری های بسیار زیبایی برای صفحه شخصی اینستاگرام خود ایجاد کنید.


پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 29 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 18 اردیبهشت 1400 )
    • 0
    نقل قول: Morteza moradpour
    درود بر شما من اشتراک خریدم فقط برای دانلود مجموعه وکتور آیکون هایلایت اینستاگرام اما فایلی که دانلود میکنم خرابه و باز نمیشه .


    سلام
    مشکلی در فایل وجود ندارد
    فایل ها زیپ هستند از نرم افزار 7zip برای اکستراکت کردن فایل ها استفاده کنید یا آخرین ورژن نرم افزار winrar را نصب کنید و مجموعه را از حالت فشرده خارج کنید
    موفق باشید
    www.Gfxdownload.ir
  2. User Avatar
    عضو سايت
    • Morteza moradpour
    • ( 18 اردیبهشت 1400 )
    • 0
    درود بر شما من اشتراک خریدم فقط برای دانلود مجموعه وکتور آیکون هایلایت اینستاگرام اما فایلی که دانلود میکنم خرابه و باز نمیشه .
  3. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 02 آذر 1399 )
    • 0
    نقل قول: meysam1360
    سلام من اشتراک خریدم فقط برای دانلود مجموعه وکتور آیکون هایلایت اینستاگرام اما فایلی که دانلود میکنم خرابه و باز نمیشه .


    سلام
    کاربر گرامی تمامی فایل ها تست شده و بدون مشکل هستن .یا فایل را درست دانلود نکردین یا مشکل دیگه ای دارین ، می تونید از گفتگو واتس اپ استفاده کنید و اسکرین شات مشکلتون را بفرستین تا راهنمایی کنیم
    با تشکر
    www.Gfxdownload.ir
  4. User Avatar
    عضو سايت
    • meysam1360
    • ( 02 آذر 1399 )
    • 0
    سلام من اشتراک خریدم فقط برای دانلود مجموعه وکتور آیکون هایلایت اینستاگرام اما فایلی که دانلود میکنم خرابه و باز نمیشه .