خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

دانلود مجموعه وکتورهای مذهبی بک گراند ماه رمضان

gfxdownload.ir
4,950
0
وکتورهای مذهبی بک گراند ماه رمضان

دانلود مجموعه وکتور بنر تبلیغاتی مذهبی و ماه رمضان


در این پست مجموعه ای از 4 طرح وکتور ماه رمضان با طراحی حرفه ای از طرح های ماه رمضان قابل استفاده در انواع طرح های گرافیکی و تبلیغاتی را به شما معرفی خواهیم کرد. این مجموعه شامل وکتور بک گراند ماه رمضان ، وکتور بنر ماه رمضان و وکتور های بک گراند طرح ماه رمضان می باشد. بک گراندهای مجموعه از دسته تصاویر وکتور یا برداری بوده که از خصوصیات بارز این نوع تصاویر بزرگنمایی نامحدود آن ها است. فرمت این مجموعه EPS می باشد برای استفاده از این فرمت می بایست از نرم افزار Corel draw یا نرم افزار Adobe Illustrator استفاده کنید. برای دریافت این مجموعه و دانلود وکتور از جی اف ایکس دانلود در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بنر ماه رمضان

دانلود وکتور بنر ماه رمضان


بنر ماه رمضان با طراحی فلت و سبک عربی با نام Ramadan kareem flat. این طرح دارای المان های مذهبی ماه رمضان مانند فانوس، هلال ماه ، طرح های اسلیمی و خوشنویسی ماه مبارک رمضان است. این وکتور با فرمت eps و jpg می باشد.

وکتور بک گراند ویژه ماه رمضان

دانلود وکتور بک گراند ماه رمضان


وکتور بک گراند ویژه ماه رمضان islamic background عربی با فانوس های درخشان در شب همراه با ستاره های درخشان ، مساجد ، فانوس های برای بک گراند مذهبی، اسلامی و رمضان است. از این طرح وکتور ماه رمضان می توان در طراحی انواع بنر و یا پوستر ویژه ایام ماه مبارک رمضان استفاده کنید.

وکتور دست به دعا

دانلود وکتور دست به دعا و ذکر گفتن


دانلود وکتور دست به دعا و ذکر گفتن با نام Praying hands . این وکتور اسلامی و مذهبی را می توان در طرح های تبلیغاتی و گرافیکی استفاده کنید. تصویر وکتور ایلاستریتور دستان رو به دعا با فرمت eps می باشد.

وکتور کارت تبریک ماه رمضان

دانلود وکتور طرح کارت تبریک رمضان


وکتور کارت تبریک ماه رمضان با نام greeting card. با فرمت jpg , eps و بزرگنمایی نامحدود قابل ویرایش در نرم افزار ایلاستریتور و کورل دراو. قابل استفاده در طراحی انواع بنر و یا پوستر ویژه ایام ماه مبارک رمضان.

پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 23 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود