خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

20 موکاپ کتاب شامل موکاپ لایه باز جلد و کاور کتاب

gfxdownload.ir
21,951
5
دانلود 20 موکاپ لایه باز کتاب

دانلود مجموعه موکاپ لایه باز کتاب و جلد کتاب


در این پست شاهد 15 موکاپ کتاب و موکاپ کاور و جلد کتاب می باشید. مجموعه‌ای زیبا و با کیفیت از 20 قالب آماده و کاملا لایه‌باز که توسط این مجموعه کاربردی می‌توانید پیش ‌نمایش‌هایی از طرح و تصاویر کاور کتاب را بر روی این قالب‌های آماده ایجاد کنید. این موکاپ مجموعه کتاب در حالت های مختلف مثل در حالت ایستاده، خوابیده، باز و ... در قالب فایل‌های psd بر روی سایت بارگذاری شده‌اند که با اجرای این فایل‌ها در نرم افزار فتوشاپ خیلی ساده و راحت می توانید ویرایش کنید و عکس و متن های خود را جایگزین کنید. مناسب برای کارهای تجاری و تبلیغاتی، ساخت و طراحی جلد کتاب با کیفیت عالی. اگر نویسنده ی کتاب هستید یا اگر طراح هستید و کار های طراحی جلد کتاب انجام می دهید و یا اینکه یک فروشگاه آنلاین فروش کتاب دارید، با این موکاپ لایه باز به راحتی می توانید طرح مورد نظرتان را بر روی جلد کتاب ها قرار دهید و آن را به نمایش بگذارید. در ادامه مطلب با دانلود موکاپ لایه باز کتاب با لینک مستقیم از جی اف ایکس دانلود با ما همراه باشید.

موکاب لایه باز جلد یا کاور کتاب

1- موکاب لایه باز جلد یا کاور کتاب


شما میتوانید به راحتی با قراردادن تصویر کتاب خود در این موکاب لایه باز جلد یا کاور کتاب پیش نمایشی زیبا از جلد و صفحات کتاب خود داشته باشید. این طرح لایه باز کتاب در حالت ایستاده و فرمت psd می باشد. به راحتی می توانید در طراحی های خود از این موکاپ جلد کتاب استفاده کنید.


طرح لایه باز موکاپ کتاب

2- دانلود لایه باز موکاپ کتاب


این طرح لایه باز موکاپ کتاب قابل استفاده و ویرایش در نرم‌افزار فتوشاپ با فرمت psd می باشد. همانطور که در پیشنمایش مشاهده می کنید این موکاپ کتاب در حالت ایستاده و خوابیده می باشد که به راحتی می توانید تصاویر و طرح خود را جایگزین کنید و پیش نمایشی زیبا از جلد و کتاب خود داشته باشید.


موکاپ جلد کتاب پشت و رو

3- موکاپ جلد کتاب پشت و رو


با استفاده از این موکاپ جلد کتاب پشت و رو میتوانید جلد پشت و رو و کتاب را به راحتی تغییر داده و تصویر و طرح دلخواه خود را جایگزین کنید. این موکاپ پشت و روی کتاب که به راحتی می توانید هر دو سمت کتاب را به نمایش بگذارید. فرمت این فایل psd می باشد که قابل ویرایش در فتوشاپ است.


موکاپ لایه باز کاور کتاب سه بعدی

4- دانلود موکاپ لایه باز کاور کتاب


پیش‌نمایش سه ‌بعدی و موکاپ لایه باز کاور کتاب Realistic book cover که با استفاده از این موکاپ و ویرایش آن در برنامه فتوشاپ می‌توانید طرح جلد طراحی شده‌تان را به صورت 3 ‌بعدی و واقعی بر روی کتاب به نمایش درآورید. این فایل‌های لایه‌باز را می‌توانید در نرم‌ افزار فتوشاپ اجرا، سپس نسبت به جایگذاری طرح و تصاویر خود اقدام کنید.


طرح لایه باز موکاپ کتاب با پس زمینه سایه درخت

5- موکاپ کتاب با پس زمینه سایه درخت


این طرح لایه باز موکاپ کتاب با پس زمینه سایه درخت می باشد که قسمت پس زمینه موکاپ‌ها نیز قابلیت تغییر دارد. جلد کتاب را می‌توانید با طرح مورد نظر خود جایگزین کنید. ویرایش آسان در فتوشاپ، کیفیت عالی و لایه بندی از ویژگی های این طرح لایه باز می باشد.


موکاپ لایه باز جلد نرم کتاب

6- دانلود موکاپ لایه باز جلد نرم کتاب


موکاپ زیبای کتاب به صورت لایه باز برای فتوشاپ. با دانلود موکاپ لایه باز جلد نرم کتاب به راحتی قادر خواهید بود تا طرح خودتان را جایگزین طرح روی جلد کتاب کنید. با این طرح پیش نمایش زیبا ، مدرن و کاربردی می تواند طرح نهایی و آماده جلد کتاب را با سبکی خاص به مشتری نشان دهد.


موکاپ کتاب روی میز

7- موکاپ کتاب روی میز در کنار فنجان قهوه


از این موکاپ کتاب روی میز در کنار فنجان قهوه میتوانید برای ارائه و معرفی کتاب خود استفاده کنید. یک پیش نمایش زیبا مدرن و کاربردی است که می تواند طرح نهایی و آماده کتاب را با سبکی خاص و دلنشینی به مشتری نشان دهید. فرمت این فایل psd می باشد. موکاپ کتاب روی میز سایز بزرگ بوده و رزولیشن بالایی دارد .


طرح لایه باز موکاپ جلد و صفحه کتاب قطور

8- موکاپ جلد و صفحه کتاب قطور


در این طرح لایه باز موکاپ جلد و صفحه کتاب قطور شاهد موکاپ جلد و صفحه کتاب با جلد نرم به همراه 1 کتاب ایستاده و 3 کتاب روی هم می باشد. فرمت این فایل PSD می باشد که به راحتی قابل ویرایش است. می‌توانید طرح خود را به صورت لوگو یا نوشته بر روی جلد آن مونتاژ نمائید


موکاپ کتاب ایستاده

9- دانلود موکاپ کتاب ایستاده


موکاپ کتاب ایستاده لایه باز که با توجه به قابلیت اسمارت آبجکت ها که در آن استفاده شده است به راحتی قادر خواهید بود تا طرح خودتان را جایگزین طرح روی جلد کتاب کنید و پیشنمایش های زیبایی از کتاب خود ایجاد کنید. همچنین با توجه به بک گراند بسیار زیبای این طرح زیبایی آن چند برابر شده است.


موکاپ کتاب با جلد سخت و گالینگور

10- موکاپ کتاب با جلد سخت و گالینگور


در این طرح شاهد 4 موکاپ کتاب با جلد سخت و گالینگور در حالت ایستاده می باشد. فرمت این فایل لایه باز psd و قابل ویرایش در فتوشاپ می باشد. می‌توانید به آسانی طرح مورد نظر خود را بر روی جلد کتاب قرار دهید و زمینه‌ی دیگری را برای کتاب‌ها و تصویر نهایی انتخاب کنید.


موکاپ طرح جلد کتاب

11- موکاپ طرح جلد کتاب


کیفیت فوق‌العاده و کاملاً لایه‌باز دارای نور و سایه طبیعی از ویژگی های این موکاپ طرح جلد کتاب زیبا است. فرمت این فایل PSD و قابل ویرایش در فتوشاپ می باشد. که متناسب با سلیقه خود می‌توانید قسمت‌های قابل دیدن جلد آنرا تغییر داده و فایل نهایی را به عنوان نمونه ذخیره نموده و از آن در پروژه‌های گرافیکی خود استفاده نمائید.


قالب لایه‌باز موکاپ جلد و کاور کتاب

12- قالب لایه‌باز موکاپ جلد و کاور کتاب


موکاپ جلد و قالب لایه‌باز موکاپ جلد و کاور کتاب یک قالب لایه‌باز است که می‌توان از آن‌ به عنوان پیش‌نمایش طرح جلد و کاور کتاب استفاده نمود. از این موکاپ برای طراحی جلد انواع کتاب‌ها یا طراحی جلد دفتر استفاده کنید.


فایل موکاپ جلد سخت کتاب عمودی

13- فایل موکاپ جلد سخت کتاب عمودی


فایل موکاپ موکاپ کتاب جلد سخت عمودی و استاده به همراه 4 نسخه کتاب دیگر افقی برای شما گذاشته شده است. شما می توانید به راحتی طرح خود را روی جلد این موکاپ قرار دهید و از خروجی آن در کارهای خود استفاده کنید. قالب لایه‌باز با فرمت psd که خیلی ساده و راحت قادر به ویرایش آن در فتوشاپ هستید.


موکاپ کتاب با جلد نرم

14- 2 موکاپ کتاب با جلد نرم


در این طرح PSD 2 موکاپ کتاب با جلد نرم وجود دارد که مربوط به پیش نمایش و موکاپ جلد کتاب است. می‌توانید به آسانی طرح مورد نظر خود را بر روی جلد کتاب قرار دهید و زمینه‌ی دیگری را برای کتاب‌ها و تصویر نهایی برگزینید. همچنین قسمت زمینه‌ی این موکاپ‌ها نیز قابل تغییر است


فایل لایه بازموکاپ کتاب در دست

15- دانلود فایل لایه بازموکاپ کتاب در دست


به وسیله این موکاپ‌ها می‌توانید طرح مورد نظر خودتان را بر روی جلد و یا صفحات داخلی کتاب مونتاژ نمائید و به شکل زیبایی به مخاطب خود نمایش دهید. طراحی زیبا کاملا لایه باز و بصورت کاملا فشرده و کم حجم و با کیفیت بالا . مناسب جهت ایجاد پیش‌نمایش‌هایی با رزولوشن تصویر بالا می‌باشند

موکاپ کتاب مربعی

16- موکاپ کتاب مربعی در جی اف ایکس دانلود


این فایل موکاپ کتاب به صورت آپدیت به مجموعه اضافه شده است و شامل یک فایل PSD لایه باز از جلد موکاپ کتاب مربعی می باشد.شما می توانید با تهیه اشتراک یا خرید به صورت تک فایل به تمامی این مجموعه دسترسی داشته باشید.
مجموعه موکاپ کتاب لایه باز در جی اف ایکس دانلود

17- موکاپ کتاب در حالات مختلف ایستاده، باز و بسته


این مجموعه موکاپ کتاب در 8 فایل psd لایه باز فتوشاپ عرضه شده است که شامل موکاپ جلد کتاب، موکاپ کتاب باز، بسته و ایستاده به همراه موکاپ در دست گرفتن کتاب می باشد. شما می توانید به راحتی این موکاپ ها را در فتوشاپ ویرایش کنید و خروجی بگیرید. فایل راهنمای pdf موکاپ کتاب نیز درون فولدر موجود می باشد که توسط مطالعه آن می توانید نحوه ویرایش در فتوشاپ را آموزش ببینید.

موکاپ کتاب در حالات مختلف ایستاده، باز و بسته


موکاپ کتاب کودک

18- موکاپ کتاب کودک


این مجموعه شامل 4 موکاپ کتاب کودک می باشد. با استفاده از این مجموعه موکاپ کتاب کودک لایه باز می توانید فایل های طراحی شده خود را به نمایش بگذارید. فرمت این فایل ها PSD لایه باز می باشد که قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ است.

موکاپ کتاب داستان کودک

موکاپ کتاب کودک لایه باز

دانلود موکاپ کتاب کودک لایه باز


مجموعه موکاپ کتاب لایه باز در جی اف ایکس دانلود


✅ عرضه شده در 18 مجموعه مختلف موکاپ کتاب
✅ کاملا لایه باز با فرمت psd
✅ استفاده سریع و آسان در فتوشاپ
✅ فایل راهنمای استفاده
✅ دسترسی به تمامی به روز رسانی ها
✅ لینک دانلود مستقیم سرور ایران
جمع آوری اختصاصی توسط جی اف ایکس دانلود

😍شما با خرید این مجموعه به 17 موکاپ کتاب لایه باز با فرمت psd دسترسی خواهید داشت.😍

❤️بهترین مجموعه موکاپ لایه باز کتاب را همین الان از جی اف ایکس دانلود دریافت کنید.❤️

پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 1.5 گیگابایت در 4 قسمت

انتخاب با توئه!!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 39,800 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۲۶,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    ميهمان
    • لطفی
    • ( 06 تیر 1402 )
    • 0
    از این موکاپ ها برای کتاب فارسی چطور میشه استفاده کرد؟
    1. User Avatar
      مدير کل
      • fahim
      • ( 06 تیر 1402 )
      • 0
      سلام
      باید کار با فتوشاپ و لایه ها را آموزش ببینید ، بعد از آموزش به راحتی می توانید عکس و متن خودتان را داخل موکاپ قرار بدین
      www.Gfxdownload.ir
  2. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 14 مهر 1400 )
    • 0
    نقل قول: مهربخش
    گزینه دانلود رو پیدا نمیکنم. آیا باید برای دانلود عضویت vip داشت؟


    سلام با تهیه اشتراک می تونید دریافت کنید یا فایل را تکی خریداری کنید
    www.Gfxdownload.ir
  3. User Avatar
    ميهمان
    • مهربخش
    • ( 14 مهر 1400 )
    • 0
    گزینه دانلود رو پیدا نمیکنم. آیا باید برای دانلود عضویت vip داشت؟
  4. User Avatar
    ميهمان
    • بهروز قریشی
    • ( 11 اسفند 1399 )
    • 0
    بسیار عالی.خوب و زیبا است ای کاش عکس های بیشتری در اینجا می دیدیم.