خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

دانلود بنر لایه باز psd اجاره ماشین

gfxdownload.ir
1,667
0
بنر لایه باز psd اجاره ماشین

دانلود مجموعه ای از 5 بنر لایه باز فتوشاپ شرکت های اجاره ماشین


در این پست مجموعه فوق العاده از 5 طرح بنر لایه باز psd اجاره ماشین بسیار زیبا و فوق العاده با طراحی جذاب از بنر تبلیغاتی اجاره اتومبیل مخصوص رسانه های اجتماعی را معرفی می کنیم. این فایل لایه باز بنر با موضوع اجاره ماشین برای افراد و شرکت هایی که در زمینه اجاره خودرو های لوکس و معمولی فعالیت دارند، نمایشگاه های اتومبیل و ... مناسب است. طرح ها کامل لایه باز است که به راحتی می توانید در فتوشاپ آن را ویرایش کنید. استفاده آسان و راحت با دانلود بنر لایه باز فقط در چند ثانیه می توانید تصاویر خود را در این قالب های آماده جایگذاری کنید و پست های شبکه اجتماعی جذابی ایجاد کنید.

قالب آماده پست اینستاگرام اجاره اتومبیل

1- قالب آماده پست اینستاگرام اجاره اتومبیل


طرح لایه باز و قالب آماده پست اینستاگرام اجاره اتومبیل و نمایشگاه ماشین مناسب جهت استفاده در نرم افزار فتوشاپ با فرمت psd. با طراحی و رنگبندی جذاب که می توانید به راحتی تصویر، متن و رنگبندی آن را تغییر دهید. این بنر لایه باز نمایشگاه اتومبیل مناسب برای پست های شبکه های اجتماعی است که می توانید پست های جذاب و چشمگیری را ایجاد کنید.


پست اینستاگرام لایه باز اجاره خودرو

2- پست اینستاگرام لایه باز اجاره خودرو


این طرح پست اینستاگرام لایه باز اجاره خودرو مناسب افراد و شرکت هایی که در زمینه اجاره خودرو های لوکس و معمولی فعالیت دارند می باشد. فرمت این قالب psd است که دارای لایه های مجزا برای هر گزینه از جمله تصویر، متن و ... می باشد. کیفیت بالای طرح با طراحی جذاب از ویژگی های این محصول می باشد.


قالب پست اینستاگرام اجاره خودرو

3- قالب پست اینستاگرام اجاره خودرو


قالب آماده پست اینستاگرام اجاره اتومبیل به صورت لایه باز که با فرمت PSD و JPG بر روی سایت قرار گرفته است. از این قالب آماده فتوشاپ می توان برای تبلیغ فروش و اجاره خودرو در شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده کنید. این طرح با رنگبندی جذاب باعث زیبا تر شدن و جذب بیشتر مخاطبان به تبلیغات شما خواهد شد.


طرح لایه باز اینستاگرام ماشین آفرود

4- دانلود طرح لایه باز اینستاگرام کرایه ماشین آفرود


از این طرح لایه باز اینستاگرام ماشین آفرود می توان در طراحی انواع تراکت و بروشور و همچنین پست های شبکه اجتماعی با موضوع نمایشگاه های اتومبیل ، بنگاه های اجاره اتومبیل و یا حتی آژانس های تاکسیرانی استفاده نمود. این فایل با فرمت psdو قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ است.


قالب لایه باز اجاره ماشین

5- قالب آماده لایه باز بنر اینستاگرام Rent car


قالب آماده لایه باز بنر اینستاگرام Rent car در طرح جذاب و زیبا با تصویر با کیفیت با موضوع اتومبیل، خودرو ماشین و اجاره و کرایه اتومبیل می باشد. فایل طرح به صورت لایه باز طراحی شده و در نرم افزار فتوشاپ قابل ویرایش می باشد.


پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 13 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود