خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

دانلود مجموعه دستیار حرفه ای طراحی آلبوم های عکس در فتوشاپ

gfxdownload.ir
4,095
0
طراحی آلبوم های عکس در فتوشاپ

Download Modern Classic Package photobacks
دانلود مجموعه دستیار حرفه ای طراحی آلبوم های عکس در فتوشاپ
مجموعه مدرن کلاسیک 2 (Modern Classic Package)
مروری بر مجموعه
مجموعه بسته مدرن ۲ یک پیچیدگی مدرن را در طراحی کلاسیک ارائه می‌دهد که براساس بهترین فروش آثار کلاسیک مدرن photobacks می‌باشد . این نسخه جدید به طور کامل به روز شده و برای کیفیت استثنایی ، بهبود جریان کار و عکس های بیشتر و منابع طراحی مورد بازنگری قرار گرفته است . از بیش از 230 قالب آماده فتوشاپ، اکشن ها، فونت ها و آموزش از جمله چندین فایل عکس کاملا ً لایه باز و قابل سفارشی سازی، قالب‌های کارت عکس، چیدمان ‌های پرتره ، طراحی‌های رسانه اجتماعی، ایده های نمونه کار، جلد مجله و موارد بیشتر لذت ببرید. مناسب برای هر سبک از عکاسی، رویداد یا بازاریابی از جمله مراسم عروسی، پرتره، نمایش وب سایت و مد می باشد. در هر چاپخانه ای قابل چاپ است یا می توانید تصاویر نهایی را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید .
این مجموعه فوق العاده با داشتن طراحی مدرن و کلاسیک مناسب ساخت و طراحی انواع آلبوم های عکس می باشد.تمامی فایل ها کاملا لایه باز و با فرمت psd می باشند.
دانلود مجموعه دستیار حرفه ای طراحی آلبوم های عکس در فتوشاپ

بسته جدید در مجموعه کلاسیک ۲
• راهنماهای چاپ جدید در فتوشاپ برای همه چیدمان ‌های الگو
• ارتقا ماسک تصویر بک گراند با تنظیمات شفافیت اصلاح شده
• ایجاد Background Color Pickers که به راحتی رنگ هر قالب را تغییر‌دهید تا عکس ها را کاملا متناسب با عکس های پس زمینه با یک کلیک تطابق دهید.
• سبک لایه پریست جدید برای ارتقا ظاهر و احساس عکس، قادر به روشن یا خاموش شدن با یک کلیک بر روی هر لایه
فونت‌های جدید با تنظیمات بازبینی‌شده (فونت ، اندازه و رنگ ).
• قالب های آماده تقویم جدید، قابل تنظیم برای هر ماه از هر سال
• پریست های نمونه کار جدید قالب های آماده مجله
• مجموعه قالب های آلبوم عکس عروس جدید شامل فرمت های سایز جدید : ۸ x۱۰ پرتره ، ۸ x۱۰ و دورنما ( x۲ ) .
• قالب جدید شبکه های اجتماعی
قالب جلد مجله جدید
اکشن فتوشاپ مجموعه کلاسیک مدرن 2 جدید
• آموزش های ویدویی فتوشاپ مجموعه کلاسیک مدرن 2 جدید
بسته کلاسیک مدرن ۲ شامل تمام موارد زیر است :
قالب های آماده فتوشاپ:
• آگهی و خبر
• تقویم ها
• جلد مجله
• جلد کتاب 10*8 به صورت portrait
• جلد کتاب 10*8 به صورت landscape
• جلد کتاب (x2)
• مجله نمونه کارها
پرتره
• Rep Cards
• ذخیره تاریخ
• شبکه های اجتماعی
• کارت تشکر
• کارت های سه لایه
• اکشن های فتوشاپ
6 اکشن فتوشاپ در یک مجموعه « Run All» به همراه آموزش های ویدئویی
• کنترل Photobacks
• پلاگین فتوشاپ انحصاری Photobacks
مجموعه فونت
7 مجموعه فونت های تجاری رایگان (همانطور که در نمونه ها نشان داده شده است)
آموزش های ویدئویی:
آموزش فتوشاپ برای استفاده از الگوهای Photobacks ، اکشن ها و پلاگین کنترل Photobacks
همه فایل ها با ویندوز و مک سازگار است. برای استفاده از این بسته کامل، هر نسخه از Adobe Photoshop CC و بالاتر، CS2 و بالاتر یا نرم افزار Adobe Photoshop Elements 7 و بالاتر مورد نیاز است. اگر نسخه مورد نیاز از نرم‌افزار Adobe Photoshop را ندارید ، لطفا ً قبل از خرید با ما تماس بگیرید. هر چیزی که در این صفحه نشان‌داده‌شده در این بسته گنجانده شده‌است . بسته های مدرن کلاسیک 2 از طریق دانلود و / یا دیسک در دسترس است.

قالبهای آماده آلبوم عکس
آلبوم های عکس سفارشی و یا نسخه هایی در مقیاس بزرگ با مجموعه مدرن کلاسیک 2 ساخته شده است. چهار مجموعه قالب عکس شامل : ۸ / ۸ اینچی با چیدمان Landscape ، 8x10 اینچی طرح پرتره ، 12x12 اینچی طرح مربعی با لایه‌های پس‌زمینه پریست سفید و چیدمان مربع 12x12 اینچی با لایه‌های پس‌زمینه پریست سیاه می باشد. هر مجموعه از قالب ها شامل طرح بندی‌های دو صفحه‌ای ( 26 قالب‌ صفحه‌ای ) , به علاوه طرح کاورهای پشت و رو می‌باشد. به راحتی سفارشی سازی کنید و در صورت لزوم صفحات اضافی و طرح بندی های جدید ایجاد کنید . راهنمای چاپ و فونت ها در خود برنامه فتوشاپ برای تنظیم و چاپ از هر چاپخانه ای موجود می باشد. نمونه چاپ عکس کتاب در زیر نشان داده شده است.

قالب های پرتره
با این قالب های آماده فتوشاپ قابل سفارشی سازی، نمایش پرتره‌های دراماتیک ، عکس هایی در مقیاس های بزرگ و یا تصاویر شگفت‌انگیز روی وب سایت تان و یا وبلاگ خود داشته باشید. این مجموعه شامل شش قالب فایل psd ، 20*16 اینچی ، 300 dpi و پرتره استاندارد 10*8 اینچی است . رنگ‌های پس‌زمینه را تغییر داده و در عرض چند ثانیه عکس‌ها را با پلاگین کنترل Photobacks به فتوشاپ اضافه کنید .
قالب نمونه کارها
تصاویر مورد نظر خود را در این چیدمان کامل برای نمونه کار شخصی یا مشتری ، یا معرفی چاپ سبک و استایل مجلات انتخاب کنید . سفارشی‌سازی , تغییر همه فونت ها, متن و رنگ‌های پس‌زمینه به آسانی و در عرض چند ثانیه امکان پذیر است. در هر چاپخانه ای یا به صورت آنلاین می تونید از آن استفاده کنید. 14 قالب در هفت صفحه پشت و رو، نسبت ابعاد 20*8 اینچ (8x10 inch/page) ، 300 dpi در فرمت فایل PSD . چاپ نمونه در زیر نشان داده شده است.

قالب اطلاعیه
زمان جشن گرفتن مورد خاصی است که می تواند به زیبایی قابل ارائه باشد. این قالب های آماده اطلاع رسانی قابل تنظیم، صحنه را به صورت عالی و بی نقص تنظیم می کنند. از این کارت‌های تصویر 7*5 اینچی برای چاپ و یا ارسال تصاویر آنلاین ، در ایمیل ، وبلاگ‌ها و یا وب سایت خود استفاده کنید . همه رنگ‌ها ، متن ، قلم و لایه‌ها را در عرض چند ثانیه قابل تنظیم است . این مجموعه شامل سه قالب است که در لایه‌ با فرمت psd ، ۳۰۰ dpi . اندازه چاپ استاندارد 7*5 به علاوه 4/1 اندازه حاشیه می باشد.

قالب جلد مجله
به هر فردی حس ستاره بودن و زیبا بودن با استفاده از این قالب های آماده جلد مجله بدهید. با جزئیات دقیق و کامل که مشابه استندهای خبری می باشد. کاملا لایه باز و قابل تنظیم در فتوشاپ. همه متن ها، عناوین، فونت ها و رنگ ها را با سهولت تغییر دهید! شامل چهار قالب، نسبت ابعاد 10*8 ، 300 dpi، در فرمت فایل PSD می باشد.
قالب ذخیره تاریخ
با این قالب های آماده قابل تنظیم هیچ فردی تاریخ و خاطرات های مهم را فراموش نمی کند. به راحتی در هر چاپخانه ای قایل چاپ می باشد یا برای اشتراک گذاری آنلاین تصاویر مناسب است.این قالب آماده شامل 4 قالب 4*4 اینچ، 300dpi (x2)، و 7*5 اینچ، 300dpi (x2) می باشد. همه متن ها و فونت ها قابل تغییر می باشند به همراه راهنمای چاپ.
قالب آماده تقویم
با استفاده از مجموعه مدرن کلاسیک 2 قالب های آماده تقویم جذاب و سفارشی طراحی کنید. شامل دو طرح مستطیلی و مربعی که در زیر نمایش داده شده است. هر کدام مطابق با روزهای هفته تطابق داده شده اند. همانطور که در دستور العمل توضیح داده شده است به راحتی قالب پریست برای هر ماه از سال را انتخاب کنید. فونت، رنگ ها، سایز و مکان ها به راحتی قابل تغییر می باشند.

قالب آماده کارت پذیرائی
یک کارت یا کتاب پذیرایی یا در مقیاس بزرگتر چاپ شده برای مهمان ها به صورت سفارشی ایجاد کنید برای ارسال پیام آرزوی خوشبختی به زوج ها و ... . این مجموعه شامل ده صفحه پشت و رو (20قالب آماده)، به علاوه طراحی پشت و رو جلد است. به راحتی قایل ویرایش است و می توانید در صورت نیاز صفحه و چیدمان جدید را اضافه کنید.شامل فونت ها و راهنمای چاپ برای تنظیم و پرینت کردن از هرجایی می باشد. نمونه آن در عکس زیر قابل مشاهده است.

قالب آماده شبکه های اجتماعی
با اسفاده از این قالب های جذاب و خیره کننده تصاویر خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید. این قالب شامل تمام موارد لازم برای اشتراک گذاری از جمله like و share، دو تصویر با اندازه کاملا مناسب برای اشتراک گذاری در فیسبوک، گوگل پلاس، پینترست، توئیتر و اینستاگرام می باشد. همچنین دارای دو قالب آماده اینستاگرام و گوگل پلاس می باشد. به راحتی توسط پلاگین photobacks control تصاویر خود را اضافه کنید آن ها با فرمت های jpg یا png ذخیره کنید و سپس آپلود کنید. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید این مجموعه شامل 6 قالب آماده برای پست گذاشتن به صورت آنلاین می باشد .

قالب آماده تشکر و قدردانی
با این قالب های آماده کارت پستال جذاب می تونید کارت های تشکر جذاب و سفارشی در فتوشاپ طراحی کنید. این مجموعه 4 قالب را پیشنهاد می دهد که شامل: قالب عمودی و افقی با ابعاد 7*5 اینچ دو رو (5*7 فلت) و (4*6) اینچ کارت فلت می باشد. قابل چاپ در هر چاپخانه یا به اشتراک گذاری آنلاین عکس. راهنمای چاپ در این قالب موجود است.

قالب های آماده عریض tri-fold
طراحی سفارشی و زیبای تصاویر عریض برای چاپ یا هدر صفحات وب، پس زمینه و گرافیک وبلاگ خود با استفاده از این قالب های آماده عریض. برای چاپ ، در فرمت 15*5 اینچ و ۳۰۰ dpi ، گستردگی آن می ‌تواند برای یک کارت سه تایی تاخورده ۵ * ۵ اینچی باشد . این قالب شامل راهنما،color picker، و فاصله لبه با مقیاس 4/1 برای سهولت در چاپ از هر چاپخانه ای است.
اکشن های فتوشاپ
فقط با یک کلیک می توانید افکت های جذاب را به تصاویر خود با استفاده از اکشن های photobacks اعمال کنید. برای نتایج زیبا و سازگار بدون ویرایش پیشرفته و یا اقدامات اضافی تنظیم شده است . 6 اکشن انحصاری فتوشاپ به علاوه اکشن “Run all” photoback
برای بازبینی آسان تمام نتایج طرح بندی ها را شامل می شود. همه اکشن ها photobackدر تمام نسخه های photoshop cc,cs و element 7 و بالاتر عمل می کند. آموزش های ویدیئویی برای نصب و استفاده اضافه شده است.
مجموعه فونت ها
این پکیج شامل 7 مجموعه از فونت های رایگان تجاری ی باشد. اگر می خواهید از این فونت ها در قالب های پریست استفاده کنید، به راحتی فایل های فونت را نصب کنید. تمام فونت ها با ویندوز و مک سازگار هستند.

Photobacks control
پلاگین انحصاری photobacks control فتوشاپ، سفارشی کردن قالب های photobacks و اضافه کردن پنل های انعطاف پذیر به فضای کاری فتوشاپ را ارائه می دهد. کنترل ها به شما اجازه اضافه کردن عکس ها به قالب را می دهند. رنگ قالب ها را برای سازگاری با تصاویر خود تغییر دهید. همچنین شامل ویدئوی آموزشی می باشد.


پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 656 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود