خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

دانلود موکاپ ماگ لیوان لایه باز و جدید

gfxdownload.ir
7,436
0
طرح لایه باز موکاپ ماگ لیوان

دانلود طرح لایه باز موکاپ ماگ لیوان


اگر می خواهید از کار یا طراحی خود به صورت واقعی پیش نمایش های کاملا واقع گرایانه به مشتری نشان دهید پیشنهاد ما به شما دانلود موکاپ لایه باز ماگ لیوان زیبا است. اگر وقت ندارید برای عکاسی برای تبلیغ نام تجاری خود عکس بگیرید ، اگر می خواهید محصول شما برای تبلیغ و فروش قابل ارائه باشد ، اگر نمخواهید هزینه زیادی برای طراحی صرف کنید با دانلود موکاپ ماگ می توانید طرح مورد نظر، لوگو تجاری و برند خود را بر روی آن قرار دهید. فرمت این فایل psd لایه باز می باشد. استفاده از این موکاپ لیوان بسیار آسان است و با Smart Object قابل ویرایش است. قابل استفاده در نرم افزار فتوشاپ. موکاپ ماگ و لیوان در واقع يک پيش نمايش زيبا ، مدرن و کاربردی است که می تواند طرح نهايی و آماده طراحی شما را با سبکی خاص به مشتری نشان دهد می توانيد از اين موکاپ زيبا و کاربردی در فضای مجازی، چاپ و غيره به راحتی و بدون افت کيفيت استفاده کنيد

موکاپ ماگ با گل های لاله بر روی میز سفید

2- موکاپ ماگ با گل های لاله بر روی میز سفید


نام این فایل موکاپ ماگ Spring white mug mockup on table می باشد که می توانید به صورت کاملا رایگان از جی اف ایکس دانلود آن را دریافت کنید.فرمت این فایل psd می باشد که به راحتی در فتوشاپ قابل ویرایش می باشد و می توانید طرح مورد نظر خودتان را بر روی ماگ قرار دهید.برای کار با موکاپ ماگ با گل های لاله باید کار کردن با لایه ها در فتوشاپ را به خوبی آموزش دیده باشید.این مدل موکاپ ماگ رایگان را با یک لیوان سفید روی میز با گل های لاله در بهار دانلود کنید. به لطف لایه هوشمند آن، طرح خود را در چند ثانیه جایگذاری کنید و نتیجه را مشاهده نمایید. این psd لایه باز می تواند یک الگوی فوق العاده برای نمایش آثار هنری خلاقانه، طرح ها یا آرم های شما به مخاطبان باشد.


موکاپ ماگ سفید

3- موکاپ ماگ سفید


موکاپ ماگ سفید شامل 2 فایل لایه باز PSD از موکاپ ماگ و لیوان می باشد. شما می توانید با استفاده از این موکاپ ماگ ، آرم، لوگو و یا نقل قول های خود را در به صورت واقعی ارائه دهید. قابل ویرایش و سفارشی سازی به صورت لایه باز باز در نرم افزار فتوشاپ.

موکاپ ماگ سفید لایه باز


پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 50 - 91 - 255 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود