خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

دانلود پکیج بهترین اکشن های فتوشاپ

gfxdownload.ir
1,482
0
دانلود پکیج بهترین اکشن های فتوشاپ

دانلود پکیج بهترین اکشن های فتوشاپ به همراه آموزش کامل تصویری استفاده از مجموعه
مروری بر پکیج PhotoBacks Actions Package
از این مجموعه باورنکردنی که شامل اکش های فتوشاپ از Photobacks می باشد، لذت ببرید . اعمال 55 افکت فوری از 14 مجموعه منحصر به فرد که در زیر نشان داده شده است برای بهبود عکاس های خود در کسری از ثانیه و از این قدرت باورنکردنی فتوشاپ بهره مند شوید!افکت های عکس شگفت انگیز با کلیک یک دکمه فورا اعمال می شوند! به علاوه، تمام اکشن ها را در یک مجموعه به صورت همزمان اجرا کنید تا نتایج را به صورت پیش نمایش مشاهده و مقایسه کنید!
سیستم لایه کاربر پسند به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی سطح تاثیر هر اکشن را با یک اسلایدر تنظیم کنید، یا یک افکت را بر روی قسمت‌های خاص عکس‌ها اعمال کنید ! یک لایه عکس اصلی را نگه می‌دارد و هرگز به کیفیت عکس اصلی آسیب نمی‌رساند. درک نام‌های اکشن به سادگی در نتیجه سردرگمی کمتر و جریان کاری سریع‌تر !تنها یک اکشن برای نتایجی که نشان‌داده شده‌است بکار می‌رود ! نیازی به ترکیب اکشن ها یا اجرای چندین اکشن برای نتایج شگفت‌انگیز نیست !تمامی اکشن های فتوشاپ از در هر نسخه از Photoshop CS، CC یا Elements 7 و بالاتر کار می‌کند ! نیازی به خرید ، یادگیری و یا اجرای هر نرم‌افزاردیگر یا plug - in دیگر ندارید ! این پکیج شامل آموزش های ویدئویی است.
آموزش ویدیویی فتوشاپ
پکیج اکشن Photobacks شامل آموزش های ویدئویی فتوشاپ منحصر به فرد با وضوح بالا است، بنابراین شما دقیقا یاد می گیرید که چگونه با اکشن ها کار کنید تا بهترین نتایج را بدست آورید. ما گام به گام توضیح می دهیم! فیلم ها برای هر نسخه از فتوشاپ CC، CS یا Elements 7 و بالاتر برای ویندوز و مک استفاده می شود.
دانلود اکشن های فتوشاپ

مجموعه اکشن ها
فرآیندCross
شما می‌توانید یک فیلم را دوباره فیلمبرداری کنید و آن را در یک راه حل پیچیده که برای یک نوع متفاوت از فیلم که برای افکت شگفت انگیز ساخته شده‌است، قرار دهید . … یا فقط می‌توانید از یکی از اکشم های ما در فتوشاپ استفاده کنید ! از پنج اکشن منحصر به فرد برای به دست آوردن نتایج شگفت‌انگیز لذت ببرید .
وینتیج یا قدیمی
بیش‌ترین افکت عکاسی را در کسری از ثانیه با مجموعه باور نکردنی از پنج اکشن کلاسیک منحصر به فرد ، اعمال کنید . به راحتی تاثیر هر اکشن برای هر عکس را تنظیم کنید !
ژل های رنگی
یک روش دیجیتال برای اضافه کردن ژل های رنگی بی نظیر در پردازش فتوشاپ.
این پنج افکت رنگ شگفت‌انگیز به سرعت به اکشن فتوشاپ مورد علاقه شما تبدیل خواهند شد !
محو کردن رنگ ها
با یک کلیک ساده ماوس ، می‌توانید هر عکس را به طور کامل محو کنید . از این چهار اکشن منحصر به فرد لذت ببرید و افکتی را پیدا کنید که دقیقا ً برای عکس شما مناسب است !
رنگ هایی با تناژ کرم رنگ
بعضی اوقات لباس سیاه و سفید به اندازه کافی خوب نیست . و به همین دلیل است که ما رنگ های کرمی داریم ! این مخلوط را با رنگ‌های سیاه ، قهوه‌ای یا آبی برای به دست آوردن نتایج زیبا فقط در یک ثانیه اضافه کنید .

افکت نرم
برخی عکس‌ها سزاوار لمس نرم‌تر هستند ، بنابراین این دو اکشن فتوشاپ منحصر به فرد فقط آن را انجام خواهد کرد ! آن‌ها مناسب برای نوزادان ، مد ، عروسی و مواردی از این قبیل عالی هستند !
سیاه سفید
سیاه و سفید فقط نباید یک رنگ اشباع زدایی باشد. این چهار اکشن منحصر به فرد باعث ایجاد جلوه‌های سیاه و سفید فوری در استفاده از هر عکس خواهند شد !
شیوه‌های عکاسی
یک کلیک همه چیزی است که برای اعمال دو سبک از محبوب ترین استایل های عکاسی به هر عکس نیاز خواهید داشت! از دو اکشن برای ایجاد افکت هنری متفاوت و یک اکشن برای افکت Orton لذت ببرید !

اضافه کردن نور
بعضی وقت‌ها به نور کامل و بی عیب و نقص احتیاج دارید ، اما اگر ندارید، عکاسی را از دست ندید ! با این چهار اکشن بسیار جذاب مقدار مناسب نور را به هر تصویر اضافه کنید!
آمریکایی
اعمال کردن افکتی با پرچم امریکا. ایده آل برای تعطیلات و یا هر فردی که عاشق رنگ قرمز، سفید و آبی است! با یک کلیک فورا عکس شما تبدیل به تصویری با افکت امریکایی کلاسیک می شود.

پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 316 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود