خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

دانلود مجموعه المان های اینفوگرافیک تجاری

gfxdownload.ir
2,239
0
طرح وکتور المان های اینفوگرافیک تجاری

دانلود 3 طرح وکتور از المان های اینفوگرافیک تجاری


در این طرح شاهد مجموعه المان های اینفوگرافیک تجاری مختص کسب و کار و تجارت و طرح لایه باز المان های اینفگرافیک که شامل ده ها طرح وکتور به سبک doodle و طراحی با دست برای طراحی های تجاری و گرافیکی، می باشید. این اینفوگرافیک ها با پسوندهای JPG و EPS که به صورت فرمت های تصوری برداری برای طراحی های گرافیکی با کیفیت بالا ارائه شده می باشد. مجموعه المان های آماده اینفوگرافیک و ابزارهای طراحی ویژه طراحان نقشه های گرافیکی و پوسترها. برای استفاده از آنها باید از نرم افزار اَدوبی ایلاسترِیتور یا نرم افزارهایی با قابلیت وکتور استفاده کرد. این فایل ها بدلیل وکتور بودن محدودیتی در کیفیت ندارند.

اینفوگرافیک های تجاری طراحی دستی

1- مجموعه اینفوگرافیک های تجاری طراحی دستی


این فایل دارای المان های بیشتر استفاده شده در طرح های اینفوگرافیکی بوده و شامل نمودارها . ایکن های مختلف و… است. این المان های وکتور شامل آیکن های پر کاربرد طراحی با دست است که بسیار به شما در تهیه اینفوگرافیک ها کمک خواهد کرد. فرمت فایل این مجموعه اینفوگرافیک های تجاری طراحی دستی EPS می باشد.


عناصر و المان های اینفوگرافیک کسب و کار

2- دانلود عناصر و المان های اینفوگرافیک کسب و کار


عناصر و المان های اینفوگرافیک کسب و کار و تجاری از عناصر اینفوگرافیک نمودارها. قالب المان‌های اینفوگرافیک ویژه طراحان گرافیکی و پوسترها. اگر در طراحی های خود از این عناصر وکتور اینفوگرافیک نیاز دارید این مجموعه بهترین گزینه برای کار شما می باشد.


وکتور های اینفوگرافیک تجارت

3- دانلود وکتور های اینفوگرافیک تجارت


مجموعه ای بسیار عالی و منحصر بفرد از المانهای مختلف وکتور های اینفوگرافیک تجارت بصورت اینفوگرافیک جهت استفاده در کسب و کار و پروژه های مختلف. به راحتی میتوانید در طرح های گرافیکی اینفوگرافیک خود از این مجموعه کاربردی و کامل به کار ببرید. این طرح به دلیل گرافیک برداری (وکتور) از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.


پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 3 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود