خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

از صفر تا صد صفحه‌آرایی کتاب در ایندیزاین: هر آنچه برای خلق کتابی بی‌نظیر نیاز دارید

fahim
121
0
تکنیک های صفحه آرایی

اگر به دنبال یادگیری صفحه‌آرایی کتاب و نشریات مختلف هستید، احتمالاً بار‌ها در مورد دوره آموزش صفحه آرایی کتاب در ایندیزاین استودیو آرنگ شنیده‌اید. هنرمندانی که در عرصه صفحه‌آرایی حرفی برای گفتن دارند، قطعاً با این دوره آشنایی دارند. این دوره آموزشی به صفر تا صد آموزش صفحه‌آرایی کتاب برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای است. بنابراین اصلاً مهم نیست دانش شما در مورد صفحه‌آرایی در چه سطحی قرار دارد. زیرا در هر صورت این دوره پاسخگوی تمامی نیاز‌های شما در این زمینه خواهد بود. بخشی از ویدیوی این دوره آموزشی را مشاهده می‌کنیم:


اگر تمایل به کار در حرفه طراحی کتاب، مجلات، پوستر، کارت تبلیغاتی، بنر و... هستید، پس بهتر است بیشتر با این دوره آشنا شوید. استودیو آرنگ افتخار این را دارد که دوره آموزش ایندیزاین را با بهترین شرایط در اختیار علاقمندان قرار دهد.

صفحه‌آرایی کتاب چیست و چرا به آن نیاز داریم؟


قبل از آن که به معرفی دوره آموزش ایندیزاین بپردازیم، شاید بهتر است مقداری به مفهوم صفحه‌آرایی و اهمیت آن بپردازیم. صفحه‌آرایی به صورت کلی به مجموعه تغییراتی می‌گویند که بر روی متن خام و اصلی در صنعت چاپ انجام می‌شود. طی صفحه‌آرایی نوع فونت، استایل متن، فاصله بین خطوط، حواشی صفحه، طرح‌ها، تصاویر، نقوش و... تعین می‌شوند.
در واقع هدف از صفحه‌آرایی این است که مفهوم متن بسیار بهتر و راحت‌تر به خواننده برسد. صفحه‌آرایی هیچ نوع محدودیتی نداشته و در صنعت چاپ برای انواع کتاب، نشریه، مجله، روزنامه و... انجام می‌شود. صفحه‌آرایی و انجام آن یک هنر است که یادگیری آن نیاز به دریافت آموزش‌های ویژه خواهد داشت.
با آموزش ایندیزاین و انجام صفحه‌آرایی می‌توانید روحی تازه به متن بخشیده و آن را پر مفهوم‌تر و واضح‌تر کنید. کتابی را تصویر کنید که صفحه‌آرایی نداشته و تنها یک متن خام درهم و برهم است. مسلماً هیچ خواننده حوصله و انگیزه کافی برای مطالعه آن را نخواهد داشت. اما اگر همان متن به صورت استاندارد و خلاقانه صفحه‌آرایی شود، مسلماً اوضاع بسیار متفاوت‌تر خواهد بود.
دوره آموزش ایندیزاین، دوره‌ای متفاوت از هر نظر

دوره آموزش ایندیزاین، دوره‌ای متفاوت از هر نظر


دوره آموزش ایندیزاین در حال حاضر بهترین و جامع‌ترین دوره آموزش صفحه‌آرایی کتاب و صفحه‌بندی آن است. با این دوره آموزشی می‌توانید صفر تا صد صفحه‌آرایی را در انواع نشریات موجود در صنعت چاپ به صورت تخصصی یاد بگیرید.
اگر می‌خواهید در زمینه صفحه‌آرایی کار کنید، گذراندن این دوره از نام شب هم برای شما واجب‌تر خواهد بود. زیرا با این دوره می‌توانید با اصول اصلی و پایه‌های صفحه‌آرایی در صنعت چاپ به خوبی آشنا شوید. دوره آموزش ایندیزاین استودیو آرنگ شما را از هر دوره و آموزش دیگری کاملاً بی‌نیاز می‌کند. زیرا طبق جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز می‌توانید ایندیزاین را یاد بگیرید.

در دوره آموزش ایندیزاین چه می‌گذرد؟


شاید برای شما هم سؤال باشد که در دوره آموزش ایندیزاین چه می‌گذرد؟ در این دوره چه موضوعات و مباحثی تدریس می‌شوند؟ خوشبختانه یکی از بهترین مزایای این دوره آموزشی، جامع بودن آن است. به صورتی که با این دوره می‌توانید تمامی اصول و مبانی صفحه‌آرایی را یاد بگیرید.
مورد دوم تدریس هر کدام از این مباحث در بخش‌های جداگانه است. بنابراین شما می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن به بخش‌های مورد نیاز خود دست یابید. در ادامه این بخش به برخی از مهم‌ترین مباحث تدریس شده توسط این دوره اشاره می‌کنیم.
• آشنایی با InDesign
• انجام تنظیمات اولیه و ایجاد سند
• صفحه‌آرایی مقدماتی
• انتقال متن از ورد به InDesign
• مدیریت کتاب‌های حجیم
• نحوه نهایی‌سازی و خروجی گرفتن
• پاراگراف‌بندی و استایل‌بندی متن
• راهنمای خوانندگان
• نکات ظریف برای حرفه‌ای‌ها
• و...
همانند حرفه‌ای‌ها با Adobe InDesign کار کنید

همانند حرفه‌ای‌ها با Adobe InDesign کار کنید


محال است بخواهید در دوره آموزش ایندیزاین شرکت کنید اما با Adobe InDesign سروکار نداشته باشید. در واقع پایه و اساس این دوره، برمبنای آموزش کار با این نرم‌افزار پیشرفته و کاربردی است. یکی از بهترین، کامل‌ترین و استانداردترین نرم‌افزار‌های صفحه‌آرایی در صنعت چاپ، ادوبی ایندیزاین است.
این برنامه امکانات زیادی را در اختیار دیزاینر‌ها جهت دیزاین انواع کتاب، مجله، پایان‌نامه، بروشور، پوستر، کارت تبلیغاتی و... انجام می‌دهد. در دوره آموزش ایندیزاین تمامی فوت و فن‌های کار با ادوبی ایندیزاین را یاد خواهید گرفت. بنابراین می‌توانید مانند یک حرفه‌ای با این نرم‌افزار کامپیوتری کار کنید.

دوره‌ای آموزشی که همواره بروز می‌شود! چی از این بهتر؟


دوره آموزش ایندیزاین از آن دوره‌هایی است که همواره در حال بروزرسانی می‌باشد. در واقع این نرم‌افزار با آپدیت‌های جدید خود می‌تواند تمامی نیاز‌های روز هنرجویان را به خوبی برطرف نماید. همچنین با سؤالات هنرجویان هر بار این محصول بروزرسانی خواهد شد. در نتیجه این دوره آموزشی می‌تواند همیشه شما را بروز نگه داشته و پاسخگوی نیاز‌های شما باشد.

ترفند‌های صفحه‌آرایی را می‌دانید؟ راز موفقیت در صفحه‌آرایی


مسلماً هنر صفحه‌آرایی مانند سایر هنر‌های دیگر دارای ترفند‌ها و نکات ظریف مربوط به خودش است. در دوره آموزش ایندیزاین با تمامی این نکات ظریف و ترفند‌های کاربردی صفحه‌آرایی به خوبی آشنا خواهید شد. این نکات حاصل دست رنج و سال‌ها تجربه مدرسین و متخصصان حرفه‌ای ایندیزاین است. بنابراین اگر می‌خواهید با یک دیزاینر مبتدی تفاوت داشته باشید. دانستن این نکات قطعاً کمک‌کننده خواهند بود.

بدون محدودیت زمانی و مکانی آموزش ببینید؛ به همین راحتی


تا حالا فکر کرده‌اید که بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی آموزش ببینید؟ بلکه! دوره آموزش ایندیزاین بدون هیچ محدودیتی ارائه می‌شود. در هر زمان و هر مکانی که بخواهید، می‌توانید آموزش‌های لازم مربوط به صفحه‌آرایی را دریافت کنید. با این محصول قادر خواهید بود از اوقات فراغت و بیکاری خود نهایت استفاده را برای یادگیری هنر صفحه‌آرایی ببرید.
دوره جامع آموزش ایندیزاین استودیو آرنگ

دوره جامع آموزش ایندیزاین را فقط از استودیو آرنگ بخواهید


بهترین دوره آموزش ایندیزاین توسط استودیو آرنگ در اختیار علاقه‌مندان به این حوزه قرار گرفته است. تنها با مراجعه به سایت استودیو آرنگ می‌توانید به این دوره فوق‌العاده خاص و کاربردی دسترسی داشته باشید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و کامل در مورد دوره آموزش ایندیزاین می‌توانید با کارشناسان آرنگ در ارتباط باشید.

جمع‌بندی


در این مطلب افتخار این را داشتیم که بهترین دوره آموزش ایندیزاین را به شما معرفی کنیم. این دوره، یک دوره جامع و کامل است که به تدریس مباحث زیادی در خصوص آموزش صفحه‌بندی کتاب و صفحه‌آرایی آن می‌پردازد. با مراجعه به سایت استودیو آرنگ می‌توانید اطلاعات کاملتری در مورد این دوره ارزشمند کسب نمایید

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود