خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران

fahim
227
0
آرایشگری مردانه

چکیده : بسیاری از علاقه‌مندان به کار آرایشگری مردان ترجیح می دهند مهارت‌های لازم را از طریق آموزشگاه آرایشگری و به طور اصولی بیاموزند. عصر مو از بهترین‌های این زمینه است.

آرایش و پیرایش مردان


انسان‌ها به صورت فطری تمایل به زیبایی دارند. یعنی هم تمایل دارند که خودشان زیبا به نظر برسند و هم این‌که همواره محو زیبایی‌های پیرامون خود نیز می‌شوند. چه زیبایی‌های طبیعت و چه زیبایی سایر انسان‌ها برای ما جالب و جذاب است. این میل باطنی انسان در طول تاریخ سبب شده است که همواره کوشش کند تا چهره‌ی زیباتری از خود به نمایش بگذارد. از همین رو از دیرباز تا به اکنون انسان‌ها – بنابر اقتضای دوران و آن‌چه که در اختیار داشته‌اند – سعی کرده‌اند ظاهر خود را آراسته و پیراسته کنند. گرچه این ویژگی بیشتر در مورد بانوان به چشم می‌خورد، اما کم نیستند مردانی که به آراستگی و زیبایی ظاهر خود اهمیت می‌دهند. ممکن است برخی از مردان درگیر کلیشه‌ها و تابوهایی باشند که آن‌ها را از رسیدگی به ظاهرشان منع می‌کنند. این در حالی است که مرتب بودن ظاهر می‌تواند به روابط اجتماعی افراد کمک کند و وجه‌ی خوبی از آنان در ذهن دیگران به جای بگذارد.
خوشبختانه امروزه مردان جوان، کمتر درگیر این کلیشه‌های نادرست می‌شوند. از همین رو شاهد رشد تعداد زیادی آموزشگاه آرایشگری در کشور هستیم که درصدد تربیت مربیان کارآمد و خوش ذوقی هستند تا امور خدمات زیبایی مردان را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. اگر شما می‌خواهید وارد حرفه‌‍‌ی آرایشگری مردان شوید، بهتر است که این کار را به صورت اصولی و حرفه‌ای نزد یک آموزشگاه آرایشگری بیاموزید. این اصل درست است که هیچ چیزی جای تمرین و یادگیری میدانی را نمی‌گیرد، اما اگر کسی اصول و فنون اولیه‌ی کار را به درستی یاد بگیرد قطعا روند پیشرفت سریع‌تری خواهد داشت. همچنین فرد می‌تواند در پروسه‌ی کاری خویش، خلاقیت‌ها و نوآوری‌های زیادی را از خود نشان دهد. در همین راستا در ادامه‌ی این نوشتار به معرفی آموزشگاه عصر مو که یک آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران است می‌پردازیم.


خدمات ارائه شده در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر چه مواردی هستند؟


آن‌چه که پیش‌تر به سلمانی و اصلاح موهای سر و صورت آقایان محدود شده بود، امروزه متحول گشته و بسیار فراگیر‌تر شده است. اکنون علاوه بر این موارد، در یک آموزشگاه آرایشگری موارد فراوان دیگری نیز تعلیم داده می‌شود. برخی از رایج‌ترین اعمالی که در زمینه‌ی آرایش و پیرایش مردان می‌توان به آن‌ها اشاره کرد بدین شرح هستند:

آموزشگاه آرایشگری

✔️ خدمات مربوط به موی سر مانند: شستن مو، سشوار کشیدن مو، انواع مدل‌های کوتاهی مو، رنگ مو، بافت مو، صاف کردن مو و ...

✔️ خدمات مربوط به اصلاح صورت مانند: انواع مدل ریش و ابرو

✔️ خدمات مربوط به پوست مانند: پاکسازی صورت و ...
خدمات مذکور بخشی از مهارت‌هایی هستند که شما در یک آموزشگاه آرایشگری یاد می‌گیرید. در ضمن علاوه بر این مهارت‌ها، طریقه‌ی مدیریت آرایشگاه نیز به شما آموزش داده می‌شود. مواردی مانند طریقه‌ی برخورد با مشتری، نظافت محل کار، نظافت وسیله‌هایی که با آن‌ها کار می‌کنید، تهیه‌ی مواد و لوازم مورد نیاز، نوبت‌دهی به مشتریان و ... . همه‌ی مهارت آموزان باید به خوبی به این مسئله واقف باشند که تمیز کردن لوازم کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زیرا بیماری‌های زیادی می‌توانند از طریق لوازم آرایشگاهی آلوده شده توسط یک مشتری (مانند قیچی، شانه، ماشین اصلاح و...) به سایر مشتریان سرایت کنند. از همین رو باید از آموزشگاه‌ها انتظار داشت که این موارد را به خوبی به مهارت آموزان خود یاد دهند. مجموعه‌ی عصر مو به عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران، کاملا به این وظیفه‌ی خطیر خود آگاه است.

پیرایش مردانه

ارائه‌ی مدرک در آموزشگاه آرایشگری


شما در یک آموزشگاه آرایشگری برای آن‌چه که آموخته‌اید، مدرک دریافت می‌کنید. گر چه مدرک به تنهایی کافی نیست، اما داشتن مدرک از یک منبع معتبر نشان از آن دارد که شما دوره‌های آموزشی با کیفیتی را پشت سر گذاشته‌اید و می‌توانید با اتکا به مهارت‌هایی که کسب کرده‌اید، به داشتن یک آینده‌ی شغلی خوب و پردرآمد امیدوار باشید. نباید از اشاره به این نکته غافل شد که هدف نهایی هم همین است. این‌که شما بتوانید کسب و کار خودتان را راه بیندازید، به درآمد خوبی برسید و در حفظ و پیشبرد آن موفق شوید. آن‌چه که در حفظ و پیشرفت این‌گونه مشاغل مهم می‌باشد، این مساله است که فرد باید همواره خود را به‌روز نگه دارد. یعنی از جدیدترین مدل‌ها و متدهای پیاده‌سازی آن‌ها اطلاع داشته باشد تا همواره بتواند مشتریان خود را راضی نگه دارد و بر تعداد آن‌ها بیفزاید.
بهره گیری از آموزش آرایشگری مردانه در تهران می‌تواند به داشتن یک شغل پر سود در این شهر و یا سایر شهرها منجر شود. البته علاوه بر ساکنین تهران، سایر علاقه‌مندان به این زمینه‌ی کاری از دیگر نقاط کشور نیز می‌توانند از خدمات و آموزش‌های ارائه شده در آموزشگاه آرایشگری عصر مو بهره ببرند. اخذ مدرک از این مجموعه از آن جهت اهمیت دارد که مدرک ارائه شده در آن علاوه بر ایران در کشورهای دیگر نیز معتبر است. در واقع با دوره دیدن در این مرکز و گذراندن دوره‌ی کارآموزی زیر نظر اساتید مجرب و کاربلد آن، شما یک مدرک بین‌المللی آرایشگری معتبر دریافت می‌کنید. می‌توانید با مراجعه به وبسایت عصر مو به آدرس www.asremoo.com به طور کامل با خدمات مفید ایشان آشنا شوید.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود