خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

کتاب هایی که حال آدم را خوب میکنند | معرفی کتاب های مفید برای مطالعه + لینک دانلود

fahim
942
1
معرفی کتاب های مفید برای مطالعه + لینک دانلود

چکیده : ما در این پست به معرفی 5 کتاب محبوب پرداختیم و اینکه چرا به دنبال معرفی این کتاب ها هستیم یکی از مهم‌ترین دلایل اهمیت کتاب خواندن، کسب دانش است. کتاب منبع سرشار اطلاعات است. خواندن کتاب‌های گوناگون اطلاعات فراوانی دربارۀ موضوعات مختلف در اختیار ما می‌گذارد و به آگاهی ما عمق می‌بخشد. هر کتابی که می‌خوانید، چیزهای تازه‌ای می‌آموزید که در غیر این صورت از آنها بی‌خبر می‌ماندی علاوه بر این می توانید هر کتاب را بصورت رایگان دریافت کنید.

دانلود کتاب های مفید همراه با فهرست کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون خواهند کرد


کتاب هایی که سطح آگاهی تان را بالا میبرد و باعث تغییر در زندگی شما خواهد شد با ادامه این مطلب با سایت فا فایل همراه باشید.
معرفی و دانلود  کتاب چهار میثاق

5- معرفی و دانلود کتاب چهار میثاق


کتاب «چهار میثاق» نوشته‌ی «دون میگوئل روئیز» را «دل‌آرا قهرمان» به فارسی برگردانده است.
دون میگوئل روئیز از سرخپوستان آمریکای مرکزی، در یکی از روستاهای مکزیک، تحت تربیت مادری شفاگر و پدربزرگی شمن یا ناوال بزرگ شد.
دون میگوئیل روئیز ناوالی است متعلق به سلسله «سلحشوران عقاب» و خود را وقف انتقال دانش و خرد تولتک‌ها (فرهنگی باستانی در آمریکای مرکزی) به دیگران کرده است. او از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌ها و سفرهای هدایت‌شده به تئوتی هواکان در مکزیک، به انتقال خرد باستانی می‌پردازد.
او اندیشه‌های خود را در قالب چهار میثاق نوشته و بر این باور است که انسان هرگز نباید شکست‌های زندگی‌اش را مورد قضاوت قرار دهد.
او معتقد است عمل به این چهار میثاق موجب تغییرات فوق‌العاده‌ای در زندگی می‌شود.
این چهار میثاق از این قرار است: با کلام خود گناه نکنید، هیچ چیز را به خود نگیرید، تصورات باطل نکنید و همیشه بیشترین تلاشتان را بکنید.
دون میگوئل روئیز به عنوان چهره‌ی ماندگار کشور مکزیک معرفی شده است.
دانلود رایگان کتاب چهار میثاق pdf

معرفی و دانلود کتاب اسرار ذهن ثروتمند

4 - معرفی و دانلود کتاب اسرار ذهن ثروتمند


کتاب اسرار ذهن ثروتمند بصورت pdf میتوانید از سایت فا فایل دریافت کنید این کتاب فوق العاده شامل جملات تاکیدی است که کتاب اسرار ذهن ثروتمند ذا متمایز از بقیه کتاب های انگیزشی کرده است ، همچنین میتوانید خلاصه کتاب اسرار ذهن ثروتمند را در صفحه معرفی محصول مشاهده کنید pdf این کتاب را در فا فایل بصورت دانلود رایگان فایل دریافت کنید بزودی فایل صوتی کتاب نیز قرار میگیرد .
کتاب اسرار ذهن ثروتمند یکی از کتاب های پرفروش ترجمه شده در ایران است اما بهترین ترجمه کتاب اسرار ذهن ثروتمند رو میتونید در ادامه از لینک زیر دریافت کنید و کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند بزودی قابل دانلود خواهد شد ، یک خلاصه نقد کتاب اسرار ذهن ثروتمند هم در صفحه توضیحات محصول قرار گرفته است و در انتها هم
دانلود کتاب اسرار ذهن ثروتمند

معرفی و دانلود کتاب محدودیت صفر

3- معرفی و دانلود کتاب محدودیت صفر


معرفی کتاب محدودیت صفر کتاب محدودیت صفر، به معرفی روش اسرارآمیز بومیان هاوایی یعنی هواوپونوپونو می پردازد. این کتاب توسط دکتر جو ویتالی یا به شکل صحیح تر وایتلی (Joe Vitale)، ستاره­ ی فیلم پربیننده­ ی راز و نویسنده­ ی کتاب پرفروش عامل جذب، به رشته­ ی تحریر درآمده و توسط خانم ویدا کرمی به بهترین شکل ترجمه شده است. جو ویتالی در کتاب محدودیت صفر، داستان آشنایی خود با روانشناس مرموزی به نام ایهالیاکالا هیو لن را بازگو می کند. این روانشناس توانسته تمام تبهکاران روانی بستری در یکی از بیمارستان های هاوایی را شفا دهد. دکتر هیو لن، بدون ملاقات حضوری و ویزیت کردن بیماران، همه­ ی آنها را شفا داده بود. در کتاب محدودیت صفر، از راز شفای بیماران روانی توسط دکتر هیو لن پرده برداشته شده است. کتاب محدودیت صفر، به ما می ­گوید که هواوپونوپونو چیست، از کجا آمده و چه پیامی دارد.
برای دانلود این کتاب در انهای مطلب وارد لینک کتاب ها شوید و کتاب مورد نظر خودتون رو جستجو کنید.

معرفی و دانلود کتاب کیمیاگر

2 - معرفی و دانلود کتاب کیمیاگر


دانلود رایگان pdf کتاب کیمیاگر نسخه فارسی در سایت فا فایل لینک دانلود کتاب کیمیاگر بدون سانسور pdf رو میتونید از پایین صفحه دریافت کنید و اما در صفجه توضیحان ، متن کامل کتاب کیمیاگر رو برای خواندن انلاین قرار دادیم .
یکی از ویژگی های کتاب کیمیاگر این هست که بهترین ترجمه رو به فارسی رو برای دانلود قرار دادیم تعداد صفحات کتاب کیمیاگر هم 188 صفحه هست موضوع کتاب کیمیاگر از این قرار هست که : کتاب کیمیاگر - این رمان درباره چوپانی اسپانیایی به نام سانتیاگو است که زادگاهش را در اندلس ترک می‌کند و به شمال آفریقا می‌رود تا گنجی مدفون را در حوالی اهرام مصر پیدا کند. در این راه، با زنی کولی، مردی که خودش را پادشاه می‌داند، و یک کیمیاگر آشنا می‌شود و عاشق فاطمه، دختر صحرا می‌شود.

کتاب ملت عشق معرفی + دانلود رایگان

1 - کتاب ملت عشق معرفی + دانلود رایگان


چرا باید کتاب ملت عشق را بخوانیم ؟ در پاسخ این سوال باید بگم که یکی از بهترین کتاب ها با موضوع ادبیات هست که توسظ شافاک نوشته شده است.
دانلود کتاب ملت عشق فایل apk ندارد ولی می توانید کتاب PDF اون رو از سایت فا فایل دریافت کنید .
حکایتی از عشق شرقی
شخص اول این رمان یک زن خانه‌دار آمریکایی به نام «اللا» است. این زن، بعد از بیست سال زندگی مشترک با همسر و فرزندانش، درگیر روزمرگی‌ می‌شود. او در آستانه‌ی چهل‌سالگی، تصمیم می‌گیرد تا اتفاقات و روند زندگی روزمره‌ی زندگی خود را تغییر دهد.‌ در ادامه اللا از طریق واسطه‌ای به متنی برخورد می‌کند که این متن در واقع در مورد شمس است و بازگوکننده‌ی حکایت مولانا و شمس. خواننده آرام آرام از طریق این زن با داستان عاشقانه‌ی او و بالطبع با مولانا، شمس و صوفی‌گری آشنا می‌‌شود. رمان به طور موازی در دو زمان با فاصله‌ی چند قرن روایت می‌شود. کتاب شرح رابطه مولانا و شمس است. روایت این کتاب بیش از آن که حکایت این دو عارف را بازگو کند، حول معرفی نوعی «مرام صوفیانه» می‌گردد. مرامی که در عمق ارتباط مولانا با شمس همیشه وجود داشته است. رمان دارای یک موضوع اصلی است: «عشق». حال این عشق گاه مفهوم زمینی به خود می‌گیرد و گاه مفهومی آسمانی.
متن کتاب ملت عشق کاملا فارسی شده است و خلاصه کتاب ملت عشق در یک صفحه بصورت توضیحات این کتاب در سایت موجود است. آیا داستان کتاب ملت عشق واقعی است؟ بله کاملا واقعی و اتفاق افتاده است یکی از چالش برانگیز ترین کتاب هایی بوده است که حتی نظر رهبری در مورد کتاب ملت عشق را به خود جلب کرده است .
چهل قانون ملت عشق هم در این کتاب موجود است و اما pdf کتاب چهل قانون ملت عشق را میتوانید از لینک زیر دریافت کنید .

دانلود کتاب های معرفی شده بالا از طریق لینک زیر
دانلود کتاب های PDF فارسی محبوب

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    ميهمان
    • مهمان نازنین
    • ( 28 تیر 1402 )
    • 0
    کتاب چهار میثاق یک کتاب مفید هست که سایت فا فایل اون رو بصورت رایگان منتشر کرده واقعا تشکر میکنم مرسی