خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

راهنمای خرید پروژکتور ال ای دی پرنور و کم مصرف

fahim
2,504
0
راهنمای خرید پروژکتور ال ای دی پرنور و کم مصرف

چکیده : از آنجایی که پروژکتور ها معمولا برای محیط های وسیع مورد استفاده قرار می گیرند دارای شار نوری بسیار بالاتری نسبت به لامپ ها و چراغ های ال ای دی هستند که به تبع دارای مصرف برق بیشتری نیز خواهند بود. با این حساب بهتر است از محصولاتی استفاده کنیم که از کمترین میزان مصرف انرژی برخوردار باشند. پروژکتور های ال ای دی معمولا 85 درصد کمتر از سایر نمونه های پروژکتور برق مصرف می کنند و همچنین دارای بهره نوری بسیار بالایی هستند. به این ترتیب بهترین نوع پروژکتور برای خرید، پروژکتور LED است.

برای روشنایی محیط های وسیع و بزرگ بهترین انتخاب برای روشنایی فضا پروژکتور ال ای دی می باشد. چرا پروژکتور ال ای دی؟ این محصولات از مصرف انرژی بسیار کمتری به نسبت محصولات قدیمی برخوردارند و همچنین از نور زیاد و با کیفیت تری بهرمند می باشند. توی این محتوا به بررسی کامل پروژکتور های ال ای دی می پردازیم که شما با داشتن آگاهی کامل از این محصولات یک خرید خوب و به صرفه داشته باشید.

چرا پروژکتور ال ای دی را به شما پیشنهاد میدهیم؟


از آنجایی که پروژکتور ها معمولا برای محیط های وسیع مورد استفاده قرار می گیرند دارای شار نوری بسیار بالاتری نسبت به لامپ ها و چراغ های ال ای دی هستند که به تبع دارای مصرف برق بیشتری نیز خواهند بود. با این حساب بهتر است از محصولاتی استفاده کنیم که از کمترین میزان مصرف انرژی برخوردار باشند. پروژکتور های ال ای دی معمولا 85 درصد کمتر از سایر نمونه های پروژکتور برق مصرف می کنند و همچنین دارای بهره نوری بسیار بالایی هستند. به این ترتیب بهترین نوع پروژکتور برای خرید، پروژکتور LED است. البته پروژکتور های ال ای دی نیز انواع مختلفی دارند که در ادامه به بررسی انوع آنها می پردازیم.

نکاتی که در خرید پروژکتور LED باید در نظر داشته باشید


زمانی که می خواهید اقدام به خرید هر نوع وسیله الکتریکی کنید بهتر است قبل خرید، انواع و مدل های موجود محصول و همچنین ویژگی و معایب آن را بررسی کنید تا بتوانید محصولی متناسب با نیاز خود خریداری کنید.
پروژکتورهای ال ای دی دارای ویژگی های مختلفی هستند که زمان خرید باید بهترین نوع پروژکتور را با ویژگی منحصر به فرد متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

زاویه تابش پروژکتور


زاویه تابش که با یکای درجه مشخص می شود میزان گسترش نور را در فضای شما مشخص می کند. و هر چه عدد زاویه تابش بیشتر باشد به این معناست که نور پروژکتور در زوایای بیشتری منتشر می شود و در نهایت فضای بیشتری را روشن می کند. اغلب پروژکتور های ال ای دی قابلیت تغییر زاویه دارند. به طور کلی به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد دارید پروژکتور را در ارتفاع کم نصب کنید از زوایای 90 به بالا استفاده کنید در صورتی که پروژکتور در ارتفاع بالای 4 متر نصب می شود در زوایای کمتر از 90 درجه نیز تهیه شود موردی ندارد.

فضای مورد نظر پروژکتور

فضای مورد نظر خود را مشخص کنید


قبل از هر چیزی نوع کاربری محصول و همچنین فضای مورد نظر خودتون رو مشخص کنید. بدانید پروژکتور قرار است در چه مساحتی و در چه فضایی استفاده شود و قرار است چند ساعت در روز روشن بماند. از دیگر نکاتی که در انتخاب فضا باید توجه نمود نوع آب و هوا و شرایط جوی محیط می باشد و اینکه محیط سرپوشیده است یا یک فضای باز است تمامی این موارد باید در انتخاب پروژکتور مورد توجه قرار گیرند.

رنگ نور


رنگ نور پروژکتور های ال ای دی که با واحد کلوین مشخص می شوند بسیار متنوع می باشند. پروژکتور ها معمولا در رنگ های آفتابی، مهتابی، یخی یا نورطبیعی و سفید تولید می شوند. پروژکتور های ال ای دی RGB یا رنگی نیز موجود می باشند که قابلیت تغییر رنگ نور را دارند و رنگ نور های مختلفی را ارائه می دهند که بیشتر جنبه تزئینی دارند. برای روشنایی زمین های بازی، استادیوم ها، تالار و ... معمولا از پروژکتور هایی با نور یخی، مهتابی و آفتابی استفاده می شود و این رنگ نور های جزو پر مصرف ترین دماهای رنگی پروژکتور های LED هستند.
به این ترتیب شما می توانید با توجه به نیاز خود پروژکتور خود را در دمای رنگ مورد نظر تهیه کنید. به طور کلی پیشنهاد ما به شما این است که برای فضای باز و باغ ها از نور هایی تا دمای 3000 کلوین استفاده کنید این رنگ برای فضاهای دوستانه و صمیمی می تواند انتخاب مناسبی باشد. نور یخی یا طبیعی که دمایی تا حدود 4000 کلوین دارد برای محیط های کاری مناسب است و از دمای رنگ 5000 کلوین به بالا بهتر است برای محیط هایی که نیاز به امنیت و روشنایی زیادی دارند مورد استفاده قرار گیرند.

توان مصرفی پروژکتور LED

توان مصرفی پروژکتور LED


توان مصرفی این محصولات که با واحد وات مشخص می شوند در مدل های مختلف متفاوت است. یعنی پروژکتور ها در توان های مختلفی تولید می شوند. پروژکتور های ال ای دی از 30 تا 1000 وات در بازار موجود می باشند. بدیهی است که هر چه توان مصرفی پروژکتور بیشتر باشد نور بیشتری نیز تولید می کند (البته تولید نور به عوامل دیگری همانند بهره نوری و شار نوری نیز وابسته است) ازین رو با توجه به روشنایی مورد نیاز و فضای مورد نظر باید پروژکتوری در وات مناسب تهیه کنید. اگر نمیدانید چه میزان نور برای فضای شما مناسب است به شما پیشنهاد می کنیم مقاله "محاسبه روشنایی مورد نیاز یک فضا" را در سایت فروشگاه مشاری مطالعه کنید. همچنین شما می توانید در بخش وبلاگ اطلاعات بسیاری در مورد انواع تجهیزات نورپردازی و همچنین روش های نورپردازی مطالعه کنید.

درجه حفاظت یا IP


درجه حفاظت میزان نفوذ گرد و غبار، آب و حشرات به قسمت الکتریکی محصول را نشان می دهد. دسته بندی بدنه محصولات برقی توسط استاندارد ICE بررسی و بر روی بدنه محصول درج می شود. به طور کلی پروژکتور ها دارای آی پی 65 یا 66 میباشند و در برابر قطرات آب و باران مقاوم هستند، به این معنی که بارش برف و باران های اسیدی، گرد و غبار هوا و همچنین دیگر عوامل محیطی آسیبی به پروژکتور هایی با IP65 و IP66 وارد نمی کنند. شما می توانید پروژکتور های ال ای دی ضدآب و باکیفیت را به همراه ضمانت نامه 3 تا 5 ساله از فروشگاه روشنایی مشاری تهیه کنید.

شماره تلفن : 02133905454

شماره واتس اپ : 09021844949

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود