خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

5 روش برای گرفتن بیت کوین رایگان

gfxdownload.ir
532
0
5 روش برای گرفتن بیت کوین رایگان

قیمت بالای بیت کوین باعث شده تا بسیاری از افراد توانایی خرید آن را نداشته باشند و حتی بسیاری از افراد نمی توانند سرمایه های کوچکی را وارد این ارز دیجیتال با ارزش کنند. به همین دلیل آن‌ها می خواهند تا از طریق روش هایی؛ برای گرفتن بیت کوین رایگان اقدام کنند. استفاده کردن از این روش ها مطمئنا نمی تواند درآمد های بسیار زیادی را نصیب شما کند اما می توانید با استفاده از هر کدام از این روش ها در آمد تقریباً کمی را به دست آورید. در ادامه قصد داریم ۵ روش برای گرفتن بیت کوین رایگان را توضیح دهیم که برخی از این روش ها تقریبا راحت هستند و برخی دیگر نیازمند تلاش بیشتری برای بدست آوردن بیت کوین رایگان کنید.

همان‌طور که خرید بیت کوین یکی از روش های به دست آوردن این ارز دیجیتال با ارزش است، روش های رایگانی نیز وجود دارد که افراد می توانند از آن استفاده کنند و ارز دیجیتال بیت کوین را به دست آورند. اما چقدر این روش‌ها می‌تواند برای شما کارساز باشد و سرمایه‌ای را از این طریق به دست آورید؛ را می توانید در ادامه مقاله متوجه شوید. در گذشته برای اینکه افراد اطلاعات بیشتری در مورد بیت کوین به دست آورند و همچنین ترغیب شوند که از این ارز دیجیتال استقبال کنند مقدار بسیار زیادی از آن‌ را به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌دادند تا علاقه مند به استفاده کردن از آن شوند. اما شاید کمتر کسی تصور می کرد که چندین سال بعد چنین رشد های بسیار خوبی را تجربه کند و بتواند به قیمت های جالبی که در حال حاضر مشاهده می کنید برسد. اما هنوز هم دیر نشده و می‌توانید چه باخرید و چه با استفاده کردن از روش هایی که در ادامه گفته می‌شود این ارز دیجیتال را دریافت کنید.

آیا دریافت بیت کوین رایگان امکان پذیر است؟


همانطور که گفتیم قیمت‌ بیت‌ کوین به قدری بالا رفته که بسیاری از افراد نمی‌توانند این ارز دیجیتال را خریداری کنند و تمایل دارند تا از روش هایی برای بدست آوردن بیت کوین رایگان استفاده کنند. در ادامه روش هایی را معرفی می کنیم که با استفاده از آن ها نمی توانید میلیونر شوید اما می‌توان درآمد اندکی به دست آورد. دقت کنید که برخی از سایت ها ممکن است که تنها از منابع و وقت شما استفاده کنند اما ارز دیجیتالی را در اختیارتان قرار ندهند. به همین دلیل ما سعی کردیم تا روش‌های را انتخاب کنیم که بسیاری از افراد از آن‌ها استفاده کرده‌اند و از این طریق نتیجه هایی را هم دریافت کردند.
اگر بخواهیم کاملاً ساده در مورد اینکه امکان دریافت بیت کوین رایگان وجود دارد یا نه صحبت کنیم، باید به این نکته اشاره کنیم که چنین امکانی وجود دارد اما اینکه ارزش وقت و انرژی که می گذارید را دارد یا نه را باید خود شما تصمیم بگیرید که آیا به صرفه است یا خیر. مطمئنا می توانید یکی از این روش‌ها را تست کنید و اگر نتوانستید ادامه دهید می توانید از روش های دیگری برای این کار استفاده کنید.

5 روش برای گرفتن بیت کوین رایگان 2

فاست


یکی از روش های دریافت بیت کوین رایگان فاست است که با استفاده از آن می توانید در سایت های مختلفی ثبت نام کنید و این سایت ها در ازای کارهای مختلفی که شما انجام می دهید مقداری بیت کوین به شما اختصاص می دهند. بسیاری از این سایت ها از شما می خواهند که روی یک تبلیغات بنری کلیک کنید یا اینکه ویدیوهای تبلیغاتی را مشاهده کنید یا اپلیکیشنی را نصب کنید. با انجام چنین کارهایی این سایت ها مقداری ارز دیجیتال بیت کوین را در اختیارتان قرار می دهند اما اینکه تعداد این بیت کوین زیاد باشد، اصلاً اینگونه نیست و به مقدار کم و جزئی در اختیارتان قرار گرفته می شود. باید تلاش بسیار زیادی کنید تا بتوانید از این روش استفاده کنید. اما نکته‌ای که در این بین وجود دارد و بسیاری از افراد از آن استفاده نمی کنند این است که اگر سایت یا شبکه اجتماعی دارید که میزان بازدید بالایی دارد می توانید از آن استفاده کنید و تبلیغات این سایت ها را در معرض دید افراد مختلف قرار دهید و مطمئناً این افراد زمانی که روی تبلیغ شما کلیک می‌کنند مقدار کمی بیت کوین به کیف پول شما اختصاص داده می شود. رفته رفته و با افزایش تعداد کسانی که روی این تبلیغات کلیک می کنند شما می توانید درآمد خوبی را کسب کنید. اما اینکه خودتان شخصاً و به تنهایی بخواهید این درآمد را به دست آورید کار سخت می شود.

شرکت در ایردراپ ها
ایردراپ روشی است که در آن ارز های دیجیتال و پروژه‌های مختلف زمانی که می خواهند توجه افراد را به سمت پروژه خود جلب کنند، مقداری از آن توکن موردنظر را در اختیار افراد قرار می‌دهند. این روش می تواند کمی بهتر از روش قبلی باشد و با این تفاوت که ممکن است شما ارز دیجیتالی را دریافت کنید که آن پروژه چندان قوی نباشد و در آینده نتوانند مقدار زیادی ارز دیجیتال را در اختیارتان قرار دهد، اما در سمت دیگر ممکن است که همین پروژه به قدری موفق عمل کند که در آینده همین مقدار توکنی که در اختیارتان قرار گرفته می شود بتواند به یک سرمایه بسیار خوب تبدیل شود. با استفاده از این روش مارکتینگ، هم این پروژه می تواند تعداد مخاطبان زیادی را به دست آورد و هم کسانی که به دنبال کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال رایگان هستند می‌توانند بدون دغدغه و به راحتی ارزهای دیجیتال رایگان را به دست آورند.

برنامه های آموزشی صرافی ها و وبسایت


بسیاری از سایت ها و صرافی های مختلف برای افرادی که قصد یادگیری ارزهای دیجیتال را دارند رمز ارزهای مختلفی را به صورت رایگان ارائه می کنند. مثلاً شما می توانید وارد سایت کوین‌بیس شوید و از قسمت مربوطه آن ویدیو های آموزشی و برنامه های مفیدی که در این زمینه وجود دارد را نگاه کنید و مطالب آن را بخوانید و از این طریق به ازای یادگیری شما مبلغی در نظر گرفته می شود. چه کاری از این بهتر که بتوانید در زمان یادگیری، مقداری ارز دیجیتال نیز به دست آورید. مطمئناً این روش بسیار مناسب تر است چراکه با استفاده از آن هم می توانید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید و هم اینکه کسب درآمدی داشته باشید.

دریافت اتریوم از پلتفرم پابلیش زیرو ایکس (Publish0x)


این وبسایت به کسانی که در زمینه ارزهای دیجیتال اطلاعات بسیار خوبی دارند و می توانند مقالات بسیار خوبی در این زمینه را به زبان انگلیسی بنویسند، ارزهای دیجیتال رایگانی می دهد که بتوانند از این طریق کسب درآمدی داشته باشند. این پلتفرم به صورت رایگان در دسترس شما قرار می‌گیرد و بابت مقالات و اطلاعات مفیدی که در آن منتشر می کنید مقداری اتریوم به شما پاداش داده می شود. در کل این روش هم می‌تواند مناسب باشد چراکه با یادگیری و انتقال تجربه می توانید کسب درآمدی داشته باشید. اما اگر به دنبال راه‌های ساده‌تری هستید می توانید از روش فاست استفاده کنید. در آن روش چندان نیاز به کار خاصی نیست و کافی است روی تبلیغات کلیک کنید یا اینکه ویدیوهای تبلیغاتی که به شما نمایش داده می شود را مشاهده کنید.

درآمد از طریق بازی های بلاک چین


به لطف فناوری بلاک چین بازی های مختلفی با استفاده از این فناوری به وجود آمده که از طریق آن‌ها افراد مختلف می‌توانند بازی کنند و درآمدهای بسیار خوبی را هم کسب کنند. همچنین با به وجود آمدن NFT ها این افراد می توانند تمامی کارت ها و یا ویژگی های مختلفی که در این بازی ها به دست می آورند را در بازارهای مختلفی به فروش برسانند و از این طریق درآمد بسیار خوبی را کسب کنند. بازی های بسیار زیادی وجود دارند که می توانید از آن‌ها استفاده کنید و با بالا بردن لول خود می توانید توکن های این بازی ها را دریافت کنید. در حال حاضر هم پروژه‌های بسیار خوبی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و بسیاری از گیمر ها از این روش برای کسب ارز دیجیتال رایگان استفاده می کنند.

5 روش برای گرفتن بیت کوین رایگان 3

تفاوت ارز دیجیتال رایگان و پولی


هیچ تفاوتی میان ارزهای دیجیتال رایگان و پولی وجود ندارد و هر دو همان ارز دیجیتال هستند. اما در روش های رایگان شما باید انرژی زیادی را صرف کنید تا بتوانید کسب درآمدی از این طریق داشته باشید اما اگر قصد خرید ارز دیجیتال را داشته باشید می توانید از صرافی‌های مختلف داخلی و خارجی برای این کار استفاده کنید. در این بین صرافی های خارجی امکان دسترسی به کاربران ایرانی را نمی دهند و در هنگام استفاده از آن‌ها باید روش‌های مختلفی را برای دور زدن تحریم‌ها در نظر بگیرید که در نهایت ممکن است منجر به از دست رفتن سرمایه شما شود. به همین دلیل می توانید از صرافی های داخلی بسیار خوبی که به وجود آمده اند بهره ببرید. این صرافی‌ها به کاربران کمک می کنند تا بتوانند در داخل ایران ارزهای دیجیتال مختلف را خرید و فروش کنند. یکی از بهترین صرافی ها برای خرید و فروش و نگهداری ارزهای مختلف، کیف پول من است که 1300 ارز دیجیتال را در صرافی خود لیست کرده و کاربران می توانند از آن‌ها استفاده کنند و تمامی خرید و فروش های خود را با استفاده از این صرافی انجام دهند. هر چند که شما می توانید از روش های بالا برای گرفتن بیت کوین رایگان استفاده کنید اما اگر قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دارید می‌توانید از این صرافی که معرفی شده استفاده کنید.
ما ۵ روش برای گرفتن بیت کوین رایگان را در اختیارتان قرار دادیم و این بستگی به شما دارد که چقدر صبر و تحمل دارید تا بتواند از این روش‌ها استفاده کنید و مقداری بیت کوین رایگان به دست آورید. در نهایت هم صرافی را به شما معرفی کردیم که می توانید ارزهای دیجیتال دریافت شده با استفاده از این روش ها را در این صرافی به فروش برسانید و با کمترین کارمزد وارد بازار بزرگ ارزهای دیجیتال شوید. همچنین یکی دیگر از روش های طلایی که برای دریافت ارز های دیجیتال رایگان وجود دارد این است که می توانید از همین صرافی کیف پول من استفاده کنید و با ثبت نام در آن و شرکت در کمپین های مختلفی که برگزار می‌کنند مقدار زیادی ارز دیجیتال رایگان بدست آورید. کافی است همین حالا از طریق آدرس رسمی kifpool.me وارد این صرافی شوید و با ثبت نام در آن مقدار زیادی ارز دیجیتال را کسب کنید.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود