خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

سفارش طراحی قالب پست و استوری اینستاگرام ارزان

gfxdownload.ir
2,528
0
سفارش طراحی قالب پست و استوری اینستاگرام ارزان

شبکه های مجازی امرزه نقش بزرگی در زندگی هر شخص دارند،بسیاری از کسب و کار های مختلف محصولات خودشان را در شبکه مجازی اینستاگرام به فروش میرسانند،از این رو داشتن پیجی شیک و معرفی محصولات بسیار مهم می باشد.اگر وقت درست کردن پست و استوری های اینستاگرام را ندارید یا دوست دارید این کار به صورت حرفه ای و ارزان انجام شود می توانید سفارش طراحی قالب اینستاگرام پیج خودتان را در جی اف ایکس دانلود ثبت نمایید و فایل با کیفیت طراحی شده را از ما دریافت کنید.

سفارش طراحی قالب اینستاگرام فروشگاه

طراحی قالب اینستاگرام چگونه ما را پول‌دار می‌کند؟


آیا تابه‌حال به طراحی قالب اینستاگرام خود فکر کرده‌اید؟ امروزه کمتر کسی در ایران و حتی جهان وجود دارد که به اینترنت دسترسی داشته باشد ولی از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده نکند. امکانات متنوع مانند استوری، پخش زنده و گفتگوی ویدیویی باعث شده تا کاربران از سرتاسر جهان از آن استفاده نموده و به‌وسیله‌ی آن لحظات خود را به اشتراک بگذارند. این گسترش و همه‌گیری اینستاگرام باعث شده تا از آن به‌عنوان رسانه و وسیله‌ی تبلیغ نیز استفاده شود. تبلیغاتی که چه‌بسا از تبلیغات تلویزیونی هم مؤثرتر باشد؛ اما اینکه از بین تمامی حساب‌ها و کاربران چگونه دیده شویم تا بتوانیم مخاطب جذب کنیم موضوع مهمی است و جنبه‌های مختلفی را در برمی‌گیرد. اولین و یکی از مهم‌ترین عوامل در دیده شدن حساب، طراحی قالب پست اینستاگرام و همچنین طراحی قالب استوری اینستاگرام است.

چرا طراحی قالب اینستاگرام مهم است؟


به رفتار خودتان توجه کنید. صبح که از خواب بیدار می‌شوید یکی از اولین کارهایی که می‌کنید این است که وارد اینستاگرام خود می‌شوید. اخبار را دنبال می‌کنید، پیام‌های شخصی را چک می‌کنید و به‌وسیله صفحاتی که دنبال کرده‌اید با فضاها، خدمات و محصولات جدید آشنا می‌شوید. این کار تقریباً تا پایان روز در چند نوبت انجام می‌شود و به عبارت بهتر می‌توانیم بگوییم که اینستاگرام بخشی از زندگی ما شده است. حال تصور کنید در حال گشت‌وگذار بین صفحات مختلف هستید که با یک تبلیغ پیج مواجه می‌شوید و وارد صفحه می‌شوید. اولین چیزی که به چشمتان می‌خورد طراحی قالب پست اینستاگرام آن صفحه است. البته که محتوای پیج مهم است ولی اولین چیزی که توجه را جلب خواهد کرد زیبایی بصری پست است. اگر در نگاه اول خوب به نظر نرسیم مخاطب به‌راحتی از صفحه ما رد شده و وارد حساب‌های دیگر می‌شود؛ پس اگر کسب‌وکاری دارید که می‌خواهید از اینستاگرام برای معرفی آن استفاده کنید و یا به دنبال پرسونال برندینگ هستید اولین گام این است که طراحی قالب پست اینستاگرام و طراحی قالب استوری اینستاگرام مخصوص به خود را داشته باشید.

سفارش طراحی قالب پست اینستاگرام قهوه

چگونه طراحی کنیم؟


طراحی قالب اینستاگرام یک کار تخصصی بوده و ظرافت‌های بسیاری دارد. بسیاری از عوامل و پارامترها را باید در نظر گرفت که به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

چه‌کاری قرار است انجام دهید؟


کسب‌وکار شما چیست؟ چه محصول یا خدماتی را به مخاطب ارائه دهید؟ طراحی پست یک صفحه آموزش عکاسی با طراحی پست اینستاگرام یک صفحه سرگرمی تفاوت‌های بسیاری دارد. در طراحی پست‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که با محتوای پست همخوانی داشته باشد.

به ویژگی‌های مخاطب توجه کنید.


مخاطبان شما در چه بازه‌ی سنی قرار دارند؟ بیشتر چه جنسیتی دارند و حتی بیشتر در کدام منطقه جغرافیایی هستند؟ پاسخ این سؤالات می‌تواند به شما کمک کند تا طرح بهتری را انتخاب کنید.

برند سازی را جدی بگیرید.


سعی کنید برای پیج خود لوگو طراحی کرده و از آن در پست‌های خود استفاده نمایید. این کار علاوه بر اینکه پست‌های شما را خاص می‌کند باعث می‌شود کپی‌برداری از مطالب شما نیز کمتر شود و حتی اگر مطلب شما کپی شد و در پیج‌های دیگر قرار گرفت به‌وسیله‌ی لوگو مخاطب متوجه می‌شود که این پست متعلق به پیج شماست.

انتخاب رنگ مهم است


در طراحی قالب اینستاگرام، انتخاب رنگ مسئله بسیار مهمی است. رنگ قالب باید با محتوای پیج و همچنین مخاطبان پیج هماهنگ باشد. اگر محتوا یا محصول شما بیشتر مورد استفاده آقایان است بهتر است از رنگ‌های تیره و اگر مربوط به خانم‌ها است بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده نمایید. همچنین برای صفحات سرگرمی نیز رنگ‌های روشن حس بهتری را به مخاطب القا می‌کنند.

فونت خاص داشته باشید


سعی کنید برای همه‌ی پست‌های خود از یک نوع فونت استفاده کنید. این کار علاوه بر اینکه باعث منظم و مرتب شدن پیج شما می‌شود باعث می‌شود که مخاطب با دیدن پست‌های شما در جای دیگر هم متوجه شود که این پست متعلق به صفحه شماست. هرچه فونت شما خاص‌تر باشد این کار بهتر انجام خواهد شد. البته به این نکته توجه داشته باشید که خوانا بودن را فدای خاص بودن نکنید؛ خوانایی متن مهم‌ترین مشخصه متن است و در برابر هر ویژگی دیگری اولویت دارد.

سفارش طراحی قالب اینستاگرام جواهرات

از فیلترها درست استفاده کنید


اینستاگرام فیلترهای مختلفی برای عکس فراهم کرده است و هرکدام زیبایی‌های خاص خودش را دارد اما اگر برای تمامی عکس‌های خود از یک فیلتر استفاده کنید باعث یکپارچگی پست‌های شما شده و حس بهتری را به مخاطب القا می‌کند.

عکس‌ها را ویرایش کنید


گاهی با یک تغییر ساده در نور و پرسپکتیو عکس‌ها تغییرات شگرفی در عکس رخ می‌دهد. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می‌شود که به تجهیزات پیشرفته برای عکاسی دسترسی نداشته باشید. پس عکس‌ها را از قبل ویرایش کرده و بهترین نسخه آن را در صفحه قرار دهید.نرم‌افزارهای زیادی برای ویرایش عکس در کامپیوتر و گوشی همراه وجود دارد. نرم‌افزارهای کامپیوتری معمولاً امکانات بیشتری را برای کاربر فراهم می‌کنند و نرم‌افزارهای تلفن همراه کاربرد راحت‌تری دارند.
از معروف‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس در کامپیوتر می‌توان به فتوشاپ، افترافکت، گیمپ و گراویت دیزاینر اشاره کرد و همچنین نرم‌افزارهای پیکس آرت و اسنپ اسپید از بهترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس در گوشی همراه هستند. البته بعضی از این نرم‌افزارها با آی پی ایران کار نمی‌کنند و شما مجبور هستید که از نرم‌افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید.

از محدودیت‌ها بگذرید


قالب‌های اینستاگرام به‌صورت پیش‌فرض مستطیلی هستند اما شما می‌توانید با طراحی قالب‌های دایره‌ای یا حتی مثلثی پیج خود را خاص کرده و با بقیه پیج ها تمایز ایجاد کنید. البته بازهم ذکر این نکته ضروری است که خاص بودن لزوماً به معنی زیبا بودن نیست و چون اینستاگرام یک شبکه تصویر محور است، پست شما قبل از هر چیزی باید زیبا باشد و اگر در کنار زیبایی بتوانید تفاوتی ایجاد کنید که صفحه‌ی شما را خاص کند آن‌وقت نتیجه‌ی این کار را مشاهده خواهید کرد.

از حرفه‌ای‌ها کمک بگیرید


همان‌طور که در بالا گفته شد طراحی قالب پست اینستاگرام یک کار تخصصی بوده و ممکن است هر چقدر شما دقت داشته باشید بازهم نکاتی را جا بیندازید به همین دلیل پیشنهاد ما این است که از سایت جی اف ایکس دانلود که تخصصش طراحی قالب اینستاگرام ارزان است بخواهید که این کار را برایتان انجام دهد.اگر شما نیز به اهمیت این موضوع پی بردید پس همین حالا دست‌به‌کار‌ شوید و سفارش طراحی قالب اینستاگرام خود را ثبت نمایید.


در زیر می توانید چند نمونه از طراحی های مختلف قالب پست اینستاگرام را در جی اف ایکس دانلود مشاهده نمایید :

طراحی قالب پست اینستاگرم ارزان

سفارش طراحی قالب پست اینستاگرم ارزان


تعرفه طراحی قیمت های پست و استوری اینستاگرام به صورت زیر می باشد :
• طراحی پست اینستاگرام مناسب با کسب و کار شما 35 هزار تومان
• طراحی استوری اینستاگرام مناسب با کسب و کار شما 35 هزار تومان
• طراحی ست پست و استوری اینستاگرام فقط 50 هزار تومان
• ساخت کلیپ موشن گرافیک معرفی پیج اینستاگرام 200 هزار تومان
در تعداد بالا تا بیش از 30 درصد تخفیف بگیرید


برای ثبت سفارش از گفتگو در واتس اپ استفاده نمایید.
مشاوره تلفنی از یکشنبه تا پنجشنبه 11 الی 21
تماس و گفتگو در واتس اپ : 09173180154


همین الان سفارش خودتان را ثبت کنید و با ما در تماس باشید

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود