خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آفر ویژه برای تمامی کاربران جی اف ایکس دانلود در سال 99

gfxdownload.ir
2,968
0
نوروز 99 با آفر رایگان فری پیک جی اف ایکس دانلود

با سلام خدمت تمامی کاربران سایت جی اف ایکس دانلود
ضمن تبریک سال نو و با آرزوی موفقیت بیشتر برای تمامی شما عزیزان در این سال جدید ، بسیار خوشحال هستیم که نوروزی دیگر در کنار شما هستیم به همین منظور آفر ویژه ای برای شما داریم که تمامی کاربران می توانند به صورت رایگان از ما دریافت کنند.پس برای دیدن این آفر ویژه در ادامه مطلب همراه ما باشید.

پیشنهاد ویژه دریافت رایگان فایل از سایت freepik


سایت فری پیک یکی از معروفترین سایت ها در زمینه خرید عکس،فایل های وکتور،سورس های لایه باز psd و هزاران سورس دیگر مخصوص ادیتور های عکس و تدوینگران فیلم می باشد.در نوروز 99 تمامی دوستانی که اکانت ویژه سایت جی اف ایکس دانلود را خریداری کرده اند می توانند به صورت رایگان 2 فایل از این سایت را انتخاب کنند و به صورت رایگان از ما هدیه بگیرند.مراحل جست و جو و پیدا کردن فایل در سایت به صورت زیر می باشد


راهنمای انتخاب و دریافت رایگان فایل از freepik



1- وارد سایت فری پیک به نشانی freepik.com شوید

2- در قسمت جست و جو تیک Premium را می زنیم تا فایل های خریدنی برای ما جست و جو شود
خرید رایگان از فری پیک freepik

3- سورسی که لازم داریم را به انگلیسی تایپ می کنیم .اگر معادل انگلیسی واژه مربوطه را بلد نیستید می توانید از گوگل ترسنلیت استفاده کنید.در این جا ما بک گراند های عروسی را با واژه wedding background جست و جو می کنیم و نتایج به صورت زیر مشاهده می شوند.

دریافت رایگان فایل از سایت freepik

4- بک گراند یا سورس مورد نظر خود را انتخاب و لینک آن در بالای صفحه را کپی کرده و برای جی اف ایکس دانلود ارسال می کنیم تا خرید ما به صورت رایگان انجام شود.
راهنمای دریافت رایگان فایل از freepik

لطفا لینک های انتخابی به همراه نام کاربری خود را فقط و فقط در تلگرام به شماره زیر ارسال کنید تا درخواست شما انجام شود.توجه داشته باشید که این آفر فقط تا 15 فروردین ماه 99 معتبر می باشد
شماره جهت ارسال فایل در تلگرام 09173180154

لطفا برای بهبود خدمات ما نظر خود را در همین پست و قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.به نظر شما جی اف ایکس دانلود در سال گذشته عملکرد خوبی داشته ؟ در چه بخش هایی از سایت دوست دارید فعالیت بیشتری شود ؟

توجه :
هم اکنون مدت زمان این آفر به پایان رسیده برای خرید از فری پیک freepik بر روی لینک داده شده کلیک نمایید.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود