خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

بررسی قابلیت ها و دانلود افتر افکت 2019

gfxdownload.ir
2,265
0
بررسی قابلیت ها و دانلود افتر افکت 2019

بررسی قابلیت ها و دانلود رایگان افتر افکت 2019
افتر افکت یک نرم افزار تخصصی موشن گرافیک است که به کمک قابلیت ها و عناصر بصری مختلف، امکان طراحی و ایجاد جلوه های بصری حرفه ای برای فایل های ویدیویی و انیمیشنی را فراهم می کند. به جرات می توان گفت که نرم افزار افتر افکت قدرتمندترین نرم افزار پویا نمایی است و در حال حاضر برای مراحل پس تولید بسیاری از فیلم های مطرح جهانی از آن استفاده می شود. در ادامه با قابلیت های افتر افکت 2019 آشنا می شوید.
پنل ویژه گرافیکی (Essential Graphics Panel)
یکی از ویژگی های مهم افتر افکت 2019 هماهنگی بیشتر با نرم افزار پریمیر است. طراحان موشن گرافیک در اغلب موارد نیاز دارند که متن های خاصی را در پریمیر طراحی کنند و در قالب فایل های .mogrt به افتر افکت وارد کنند. در افتر افکت 2019 علاوه بر اینکه از تمام ویژگی های این فایل پشتیبانی می شود، امکان تغییر در پارامترهای آن مانند فونت، سایز و استایل متن ها نیز وجود دارد.



فضای کار سه بعدی
در افتر افکت 2019 ، کاربران قادر هستند که در خود نرم افزار و بدون نیاز به نرم افزار جانبی تمام افکت های سه بعدی را در یک لایه، بکار ببرند؛ در حالی که در ورژن های قبلی این کار فقط با ساخت المان های سه بعدی در نرم افزارهای سه بعدی جانبی، امکان پذیر بود. و اکنون کاربران می توانند از قابلیت های ترکیب المان های سه بعدی در فضای دو بعدی و بالعکس استفاده کنند.



ابزارهای حرفه ای ساخت پاپت
اصطلاحا به کاراکترهای عروسکی مورد استفاده در موشن گرافی، پاپت (puppet) می گویند که در افتر افکت 2019 پنل حرفه ای برای ساخت و ویرایش پاپت ها در نظر گرفته شده است. در افتر افکت 2019 قابلیت تعیین موقعیت، مقیاس و زوایه چرخش کاراکترها وجود دارد و ابزارهای کنترلی قابل توجهی برای کاربر تعریف شده است. برای مثال استفاده از پین خمش این امکان را به کابر می دهد که حرکات طبیعی متناسب با پاپت را طراحی کند مانند حرکت سینه در حین تنفس.



کاربری راحت و سریع تر
افتر افکت 2019 از یک موتور جاوا اسکریپت نوین استفاده می کند که کاربری راحت و سریعی را برای کاربر فراهم کرده است به طوری که کار با آن تا 5 برابر سریع تر شده است.
همچنین در کنار ورژن 2019 این نرم افزار قدرتمند، یک پلاگین شتاب دهنده GPU به نام AE Mocha Pro طراحی و ارائه شده است که برای افزایش کارایی در پروژه های سنگین قابل خریداری و نصب است.

قابلیت های دیگر افتر افکت 2019
• پشتیبانی از فرمت فرمت های HEVC و H264 در سیستم عامل مک
• ابزار اصلاح رنگ کمانی با قابلیت تعیین دو محور برای افزایش دقت و سادگی
• افکت های بهینه شده با GPU
• آموزش درون برنامه ای برای تازه کارها
و . . .

شما می توانید جدیدترین پروژه های آماده افتر افکت را از بخش دانلود پروژه افتر افکت سایت دریافت نمایید...

پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir

این ورژن پس از نصب به صورت اتوماتیک کرک می شود.
حجم فایل 2.05 گیگابایت
اگه این مطلب رایگان رو دوست داشتی برامون یه قهوه بخر! ☕😍
پرداخت آنلاین

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود