خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

انتخاب سه پایه مناسب برای عکاسی

gfxdownload.ir
988
0
انتخاب سه پایه مناسب برای عکاسی

چگونه سه‌پایه مناسب عکاسی را انتخاب کنید
اگر از یک سه‌پایه استفاده نکنید ، به طور حتم به عکاسی خود لطمه بزرگی وارد می‌کنید . اما چگونه تشخیص می دهید کدام سه‌پایه برای نیازها و شرایط خاص شما بهترین است ؟
کمی قبل تر ، یک مقاله در اینجا نوشتم و پرسیدم که آیا مردم برای خرید سه‌پایه هزینه می‌کنند یا نه . من به سه عدد سه پایه که در حال حاضر آنها را دارم نگاه می کنم ، همه آنها را مقایسه می کنم و به دقت تفاوت های کلیدی بین آنها را بررسی می کنم. این مقاله نظرات زیادی در مورد همه نوع مسائل مرتبط با سه پایه ایجاد کرد، اما مسئله ای که توسط هیچ کس مورد بحث قرار نگرفت، این بود که داشتن سه پایه کاملا ضروری و سودمند است. صرف‌نظر از این که شما از مناظر ، پرتره ، گل‌ها ، معماری و یا ترکیبی از آن‌ها عکس می‌گیرید ، سه‌پایه یکی از اجزای کلیدی برای رسیدن به تصاویر با کیفیت بالا است . اما شما از کجا می‌دانید که کدام سه‌پایه برای شما بهترین است و شما چطور می‌توانید با اطمینان بهترین گزینه را انتخاب کنید ؟ در این ویدیو توسط دیو مک کینگ، او شش عدد سه‌پایه باکیفیت از سه تولید کننده مختلف را مورد مقایسه قرار می دهد و ویژگی های مختلفی را که یک سه پایه خوب را ایجاد می کند، مورد بحث قرار می دهد.
من شخصا ً فکر نمی‌کنم که نیاز بیشتری به وقت صرف کردن بر روی سه‌پایه داشته باشید،اما این ویدئو بسیار آموزنده را نگاه کنید و اجازه دهید از نظرات شما در قسمت زیر مطلع شویم .
تماشای آنلاین



برای دانلود آموزش های عکاسی جدید ، از بخش آموزشی سایت دیدن نمایید.
حجم فایل 72 مگابایت
اگه این مطلب رایگان رو دوست داشتی برامون یه قهوه بخر! ☕😍
پرداخت آنلاین

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود