خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

5 نکته مهم برای ادیت فیلم های عروسی

gfxdownload.ir
8,229
0
5 نکته مهم برای ادیت فیلم های عروسی

5 نکته مهم برای ادیت فیلم های عروسی
نکات اساسی برای ویرایش ویدئوی مراسم عروسی
ویرایش فیلم های عروسی یک کار بسیار مهم است. شما یک محصول را تولید می‌کنید که دو نفر می‌خواهند تا بقیه عمر خود آن را حفظ کنند. به این معنی است که آنها می توانند به خوبی تا 50 سال بعد به تماشای آن بپردازند و خاطرات خوشحال کننده خود را ببینند. شما به عنوان ادیتور، باید یک ویدئو با کیفیت داشته باشید که به آن افتخار خواهید کرد .
tips for editing wedding videos
در اینجا پنج نکته برای کمک به شروع کار شما وجود دارد:
1. بخش های بد را قطع کنید
دوربین هایی که فیلم های گرفته شده توسط آن ها متزلزل هستند برای تماشا خوشایند نیستند، بنابراین آنها را شامل نمی شود و باید حذف شود. نود و پنج درصد از فیلم هایی که در آن روز گرفته شده باید حرفه‌ای به نظر برسد و قابل‌استفاده باشد . حتی یک ثانیه از ویدیو را هم که باعث می شود به نظر آماتور برسید حذف کنید. به خاطر داشته باشید، اگر یک کلیپ بد را در بر داشته باشید، قرار است سال‌ها دیده شود.
۲. بیشتر و بیشتر
معمولا ً به عنوان ادیتور ، ما تلاش می‌کنیم که فیلم ها را کاهش دهیم ولی فیلم‌های عروسی برعکس هستند. این یک رویداد ویژه است که یکی از مهمترین روزهای زندگی عروس و داماد است. . تا جایی که میتونید خاطرات بیشتری به آنها بدهید . به طور حتم بعدا ً از شما قدردانی میکنند.
۳. سعی کنید عکس هایی از هر مهمان را اضافه کنید
بخشی که از برنامه‌ریزی یک عروسی انجام می‌شود لیست مهمان‌ها است. برخی از مهمترین افراد در زندگی عروس و داماد، صدها ، حتی هزاران مایل فقط برای حضور در آن روز خاص، سفر می کنند. به آنها کمک کنید مهمانان را به یاد آورند با قرار دادن چند عکس از آن ها، به خصوص اگر این لحظات شامل مهمان ‌هایی ‌شود که کاری را انجام می‌دهند که باعث خنده خواهد شد.
4. در افکت ها زیاده روی نکنید
استفاده از افکت و فیلترها خوب هستند ، اما تنها زمانی که آن‌ها به مقدار کم استفاده می‌شوند . اگر همیشه از افکت و ترنزیشن ها استفاده می‌کنید ، سریعا ً ارزش خود را از دست می‌دهند و از ظاهر جالب به آزار دهنده پیش می‌روند. اعتماد داشتن به قدرت تصاویر گرفته‌شده ، همراه با مهارت شما در کنار هم، برای ویرایش و استفاده از افکت ها برای بهبود آن عکس ها کافی است.همچنین می توانید برای ساخت اسلایدشو های عکس از پروژه افتر افکت عروسی استفاده کنید.
۵. یک ساختار داشته باشید
اگه با یک فیلمبردار بزرگ کار می‌کنید . فیلم های زیادی دارید که باید با آنها کار کنید. ممکن است گیج کننده باشد، اما اگر شما یک ساختار و برنامه داشته باشید، بسیار ساده تر خواهد بود. ساختار شما باید کاملا خطی باشد: ورودی مهمانان ، مراسم، ساعت کیک، سخنرانی ها، غذا، مونتاژ رقص، و غیره. اگر شما با یک برنامه ریزی و الگو کار را انجام دهید، در نتیجه با یک ویدیوی بسیار عالی مواجه خواهید شد.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود