خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

معرفی لایت روم نسخه موبایل

gfxdownload.ir
2,752
0
معرفی لایت روم نسخه موبایل

Adobe Photoshop Lightroom CC برای موبایل چیست؟
لایت روم CC برای موبایل و تبلت یک برنامه رایگان است که به شما یک راه‌حل قدرتمند و در عین حال ساده برای ثبت ، ویرایش و به اشتراک گذاری عکس‌های خود را می‌دهد . همچنین می‌توانید ویژگی‌های پریمیوم را ارتقا دهید که کنترل دقیق را با دسترسی یکپارچه در تمام دستگاه‌های خود - موبایل ، دسکتاپ و وب به شما می‌دهد . با استفاده از ابزارهای ساده و قدرتمند که با تکنولوژی Adobe Photoshop ساخته شده است، تصاویری هنری با کیفیت عالی را از گوشی یا تبلت خود به اشتراک بگذارید. عکس های خود را با بیش از 30 پریست لایت روم کامل کنید. رنگ ها را امتحان کنید، وضوح را تنظیم کنید، و تصاویر خود را اضافه کنید.
Lightroom CC on a mobile device
کار کردن با لایت روم CC را بر روی تلفن همراه خود آغاز کنید
دسترسی ، ویرایش ، سازماندهی و اشتراک گذاری عکس‌ها را بر روی آی پد ، آیفون و یا دستگاه آندروید خود قرار دهید . تغییرات به طور یکپارچه همگام‌سازی می‌شوند ، بنابراین آن‌ها در برنامه دسکتاپ و حساب لایت روم CC شما در وب در دسترس هستند.
توجه داشته باشید: همگام سازی با Lightroom CC در دسکتاپ و وب نیاز به یک نسخه آزمایشی Lightroom CC یا عضویت در Adobe Creative Cloud دارد.

یک آلبوم ایجاد کنید
یک آلبوم مانند آلبوم عکس واقعی است و راهی برای سازماندهی عکس های شما فراهم می کند. لایت روم CC را بر روی تلفن همراه خود باز کنید و با Adobe ID خود وارد شوید. برای ایجاد آلبوم روی آیکون (+) کلیک کنید نام آن را وارد کنید و سپس OK بزنید.

عکس‌ها را از دستگاه خود اضافه کنید
برای اضافه کردن عکس های موجود به یک آلبوم، آیکون سه نقطه را در سمت راست از آلبوم انتخاب کنید و بر روی گزینه « Add Photos» کلیک کنید. سپس عکسهای تکی را انتخاب کنید یا در میان عکسها کلیک کنید تا چندین عکس را انتخاب کنید. زمانی که انتخابتان را انجام دادید ، گزینه Add Photos را برای وارد کردن آن‌ها انتخاب کنید.

یک عکس بگیرید
برای گرفتن عکس با دستگاه خود و اضافه کردن آن به آلبوم ، یک آلبوم را باز کنید و آیکون camera icon را انتخاب کنید . دوربین لایت روم CC به صورت خودکار در حالت Auto است . گزینه Professional را برای تنظیمات بیشتر ، مانند سرعت دیافراگم و میزان سفیدی انتخاب کنید . از تنظیمات اضافی برای قفل کردن / باز کردن نوردهی اکسپوژر و یا اعمال یک فیلتر پریست آماده لایت روم استفاده کنید ، و سپس از دکمه shutter برای ثبت عکس استفاده کنید .

ویرایش کردن عکس
کامل کردن و بهبود عکس بسیار آسان است. روی یک عکس برای باز کردن آن ضربه بزنید و سپس از منوی پایین برای برش، اعمال کردن پریست، تنظیمات مانند اکسپوژر یا کنتراست، استفاده کنید.
پریست لایت روم

اشتراک عکس ها
برای نشان دادن عکس های خود در رسانه های اجتماعی یا ایمیل، آیکون share را انتخاب کنید. سپس برای به اشتراک گذاشتن از گزینه های موجود در دستگاه خود، روی share کلیک کنید.
عکس
دسترسی به عکس های همگام سازی شده روی دسکتاپ و وب
تمام تغییراتی که در لایت روم cc روی دستگاه موبایل خود ایجاد می‌کنید در لایت روم cc دسکتاپ و وب منعکس می‌شوند. همچنین هر گونه تغییری که در دسکتاپ یا نسخه وب ایجاد می کنید نیز با موبایل همگام سازی می شود.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود