خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

چرا باید از پریست لایت روم استفاده کنیم

gfxdownload.ir
4,990
6
چرا باید از پریست لایت روم استفاده کنیم

چرا باید از پریست لایت روم استفاده کنیم
معرفی ۸ دلیل که چرا باید از پریست های آماده لایت روم برای ویرایش عکس ها استفاده کنید.
شما عکس را ثبت کرده‌اید ، زاویه عالی است و از ترکیب‌بندی راضی هستید ، اما با این عکس تنها نیمه راه هستید . زمان آن رسیده که عکس را ویرایش کرده و بهترین عناصر تصویر را به بیرون بکشید. محبوب‌ترین برنامه برای ویرایش ، Adobe Lightroom می باشد، که همچنین یک راه عالی برای سازماندهی عکس‌هایتان و نیز نرم‌افزار ویرایش است . لایت روم هزینه اشتراک سالیانه دارد ، اما اگر می‌خواهید بهترین را در عکس‌های خود بیاورید ، ارزشش را دارد .
" ادوبی لایت روم واقعا ً ساده است و زمانی که از پریست استفاده می‌کنید , حتی آسان‌تر هم است . "
پریست لایت روم چیست ؟

پریست لایت روم چیست؟
پریست یک پیکربندی تنظیمات است ، که برای رسیدن به ظاهر یا سبک خاصی از عکس شما طراحی شده‌است . تنها با یک کلیک روی پریست , عکس شما می‌تواند تغییر کند تا ظاهر یک فیلم داشته باشد و یا به درجه بندی که می‌خواهید برسد . زیبایی پریست ها ، ثبات ، مدیریت زمان و سادگی است که آن‌ها را به session های ویرایش می‌آورند .

در اینجا ۸ دلیل وجود دارد که شما باید استفاده از پریست آماده لایت روم را شروع کنید.
۱. ویرایش دسته‌ای
یکی از بهترین بخش‌ها در مورد استفاده از لایت روم توانایی برای ویرایش دسته‌ای از عکس‌های مشابه است . برای مثال ، شما ۲۰۰ عکس را در آفتاب کنار ساحل گرفتید . به جای ویرایش هر عکس به طور جداگانه ، از یک پریست لایت روم برای تمام عکس‌ها استفاده کنید . حال حاضر ممکن است به هر یک از ۲۰۰ عکس به طور کامل اعمال نشود. با این حال، داشتن تعدادی تنظیمات نوردهی در بعضی از عکسها به جای تدوین تمام 200 عکس به صورت جداگانه، به طور بالقوه موجب صرفه جویی در چند ساعت می شود البته پیدا کردن پریست مناسب برای مجموعه عکس‌ها بسیار مهم است. من اغلب یک تنظیمات برای یک روز عکاسی ایجاد می‌کنم و سپس آن را برای تمام عکس‌ها در آن روز اعمال می‌کنم . این روشیه که من به آرامی پریست خودم رو ایجاد کردم.

۲. ایجاد ثبات و تم
هر عکس متفاوت است ، اما اگر شما هر عکس را در یک دسته متفاوت ویرایش کنید ، با مجموعه‌ای از عکس‌هایی که فاقد ثبات و سازگاری هستند مواجه خواهید شد. با افزودن یک پریست بر روی تمام عکس‌ها و سفارشی سازی از آنجا که نیاز است ، مجموعه شما دارای تم رنگ و سبکی خواهد بود که در تمام این تصاویر طنین‌انداز خواهد شد. حتی اگر به این معنی است که همه آنها همان saturation یا همان سایه سبز خود را دارند، مجموعه عکس های شما به راحتی با یکدیگر هماهنگ می شوند.

۳. انواع گزینه‌ها
می دانم که فقط درباره ی سازگاری و ثبات صحبت کردم، اما تنوع نیز یکی از دلایل استفاده از پریست های لایت روم است. اغلب در یک مجموعه از پریست های لایت روم , پریست های مختلف برای انواع مختلف مناظر , زمان‌های مختلف روز و نور جایگزین پیدا می‌کنید . در مجموعه پریست لایت روم که ساخته ام، پریست برای غروب آفتاب ، روزهای ساحلی آفتابی ، محیط‌های جنگلی و حتی صحنه‌های تاریک زیر آبی ایجاد کردم .

4. ساده سازی روند ویرایش
من از Adobe Lightroom بیش از یک سال قبل از اینکه می‌دانستم پریست وجود دارد ، استفاده کردم . برای ویرایش عکس‌های خودم چندین ساعت وقت صرف کردم. هنوز می‌توانم اولین بار را به یاد بیارم که پریست را بر روی بیش از ۲۰۰ عکس اعمال کردم که اصلا لازم نبود آن‌ها را از صفر ویرایش کنم . پریست ها فرآیند ویرایش شما را ساده , آسان و کوتاه می‌کنند.

5. وقت شما ارزشمند است
نمی‌توانم اهمیت این که پریست چقدر زمان شما را نجات خواهد داد بیان کنم. به طور کلی ویرایش یک عکس از پایه می‌تواند از یک تا ده دقیقه ، بسته به این که چقدر کار می‌خواهید بر روی تصویر انجام دهید، طول بکشد . برای مثال ، اخیرا یک سفر به Nusa Penida داشتم . در یک روز ۲۷۰ عکس را که دوست داشتم وارد کردم. نشستن در آن شب و ویرایش همه آن‌ها فقط دیوانه کننده بود . اگر یک برنامه عروسی باشد یا یک رویداد پولی ، احتمالا ً هنوز از پریست استفاده می‌کنید ، اما اگر مثل من هستید و ویرایش برای وب سایت‌ها یا رسانه های اجتماعی به عنوان یک برنامه رایگان انجام می دهید ، شما می‌خواهید ساده‌ترین و اغلب روش موثر را پیدا کنید . پاسخ اسفاده از پریست لایت روم است.
پریست آماده لایت روم

6. قابل تنظیم
پریست لایت روم چیزی نیست که فقط می توانید به 200 عکس اعمال کنید و یک روز آن را فرا بخوانید. در هر حال آنها پریست هستند و هر تصویر کمی متفاوت است. به عنوان مثال ، اگر شما دو عکس از یک عکس یکسان بگیرید اما اگر یکی از آن‌ها در معرض نوردهی متوقف شده است ، پریست ها در هر تصویر کمی متفاوت خواهد بود . خوشبختانه می‌توانید زمانی که از پریست بر روی تصویر قرار داده شد ، عکس را ادیت کنید . همچنین می‌توانید از ابزار brush (قلم‌مو) در لایت روم استفاده کنید تا تنها قسمت‌های خاصی از تصویر شما را ویرایش کند.

۷. "مقرون‌به‌صرفه"
زمانی که پریست را ذخیره در زمان خود در نظر می‌گیرید , و اینکه چقدر تصاویر شما را بهبود خواهند داد شگفت‌انگیز است که چقدر ارزان هستند . این عمدتا ً به خاطر این است که آن‌ها یک کالای دیجیتال هستند و شامل بسته‌بندی ، هزینه یا جابجایی نیستند .

۸. شما می‌توانید از پریست های من استفاده کنید
بعد از ایجاد پریست های از پیش تنظیم‌شده برای مکان‌ها و نورپردازی مختلف ، سرانجام مجموعه‌ای از پربست های مورد علاقه ام را کنار هم قرار دادم. این پریست ها برای عکس هایی که در بیرون گرفته میشه و موضوع ماجراجویی در فضای باز دارد بسیار عالی عمل می کنند. . من از آنها در ساحل، جنگل، پیاده روی و عکس های زیر آب استفاده می کنم.
شما می توانید جدیدترین پریست های آماده لایت روم را از سایت جی اف ایکس دانلود دریافت نمایید.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 30 فروردین 1399 )
    • 0
    نقل قول: naasyi
    من یه سوالی دارم یکی از پریست هارو نصب کردم اما بلد نیستم چطوری ادش کنم تو لایت روم! با گوشی!


    سلام
    باید فایل های پریست که مخصوص گوشی هستند را داخل فولدر پریست های لایت روم گوشی کپی کنید
    www.Gfxdownload.ir
  2. User Avatar
    عضو سايت
    • naasyi
    • ( 30 فروردین 1399 )
    • 0
    من یه سوالی دارم یکی از پریست هارو نصب کردم اما بلد نیستم چطوری ادش کنم تو لایت روم! با گوشی!
  3. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 19 دی 1397 )
    • 0
    نقل قول: nikibaki
    LIGHTROOM MES PHOTOSHOPE YA FARQ DARE? YNI VAS OONM JODA BERAAM CLASS??


    لایت روم از نرم افزار های شرکت ادوبی هست.اگه فتوشاپ را بلد هستین با لایت روم هم می تونید کار کنید و مقالات آموزشی را هم می تونید از اینترنت پیدا کنید.کار کردن با لایت روم آسان هست
    www.Gfxdownload.ir
  4. User Avatar
    عضو سايت
    • nikibaki
    • ( 19 دی 1397 )
    • 0
    LIGHTROOM MES PHOTOSHOPE YA FARQ DARE? YNI VAS OONM JODA BERAAM CLASS??
  5. User Avatar
    مدير کل
    • fahim
    • ( 16 دی 1397 )
    • 0
    نقل قول: sonax
    link nadare ke


    کاربر گرامی این مطلب به صورت مقاله می باشد برای دانلود پریست های لایت روم از منوی بالای سایت بخش پریست لایت روم اقدام کنید
    با تشکر
    www.Gfxdownload.ir
  6. User Avatar
    عضو سايت
    • sonax
    • ( 12 دی 1397 )
    • 0
    link nadare ke