خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

عکاسی استوک و تصاویر استوک

gfxdownload.ir
2,435
0
عکاسی استوک چیست ؟

تعریف پایه - عکس استوک چیست؟
عکس های استوک (عکاسی استوک) عکس های حرفه ای از مکان های عمومی، نشانه ها، طبیعت، حوادث و یا افرادی است که خریداری شده اند و به صورت Royalty-free (با توجه به شرایط توافق شده، برای حق استفاده از یک عکس یک بار هزینه ای را پرداخت می شود.) به فروش می رسد و می توان آنها را برای اهداف طراحی تجاری چندین بار استفاده کرد. در اصل Stock photography فروش مجدد تصاویر موجود است. مهم است که نگاهی دقیق تر به مفهوم عکاسی استوک داشته باشیم و برخی از تصورات غلط رایج را اصلاح کنیم.


مقدمه ای بر stock photography
عکاسی استوک یک منبع درآمد بالقوه برای تصاویری است که قبلا گرفته اید و همچنین تصاویری که می توانید با حداقل هزینه داشته باشید. عکاس ( توزیع دهنده عکس استوک) دارای مالکیت عکس می باشد، و طراح برای استفاده از عکس ها برخی از محدودیت ها را (که در شرایط خدماتی که عکس را خریدید ذکر شده است) دارد.
برخی از شرایط استفاده، ممکن است شامل مواردی مانند استفاده از تصاویر مجاز باشد، زیرا ممکن است فروخته شده باشد یا از عکس های استوک در مجله ای استفاده شده باشد که از حداکثر تعداد نسخه های تصویر که تحت توافقنامه ذکر شده استفاده شده باشد. توافق نامه شرایط خدمات، بین توزیع کنندگان عکس های استوک متفاوت خواهد بود.
Stock photography یک روش مقرون به صرفه برای طراحان جهت به دست آوردن عکس های حرفه ای و تصاویر، بدون هزینه های استخدام عکاس به طور مستقیم است. عکس های استوک و stock photography به تصاویر خریداری شده تحت این روش توزیع اشاره می کنند و ممکن است شامل عکس ها، گرافیک کامپیوتری، کلیپ آرت، وکتور و یا سایر تصویرات ذهنی شما باشد. امروزه از طریق داشتن اشتراک از یک وب سایت تصاویر استوک مانند gfxdownload.ir می توان عکس های استوک را خریداری کرد یا دانلود کرد.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود