خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

معرفی بهترین سایت های خرید و فروش فونت انگلیسی

fahim
319
0
معرفی سایت خرید و فروش فونت انگلیسی

معرفی بهترین سایت های خرید و فروش فونت انگلیسی در جی اف ایکس دانلود. فونت ها در خواندن، مشاهده و درک موضوع تاثیر زیادی دارند. به عنوان نمونه اگر متنی داشته باشید که فونت مناسبی نداشته باشد، خیلی زود از آن خواندن آن خسته می شوید و حتی تمایل به ادامه دادن هم ندارید. حتی سایت هایی که فونت خیلی ریز و نامفهوم دارند پس از مدتی کاربران خود را به راحتی از دست می دهند. با تمامی این تفاسیر می توان به این نکته مهم پی برد که خرید فونت چقدر می تواند موضوع مهم و تاثیرگذاری بر روی جذب مخاطب و افزایش روند کسب و کار باشد. ما در ادامه این مقاله از سایت جی اف ایکس دانلود قصد داریم تا به معرفی بهترین سایت های خرید و فروش فونت انگلیسی بپردازیم؛ تا بتوانیم در جهت خرید و انتخاب بهترین فونت انگلیسی به شما کمکی کرده باشیم.

فونت مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟


خوانایی فونت و فاصله ای که بین حروف آن وجود دارد می تواند به مطالعه بهتر و درک احساسات برگرفته از متن کمک زیادی کند. انتخاب فونت انگلیسی مناسب، خواندن متن را آسان تر می کند و احساس بهتری به خواننده می دهد؛ بالعکس فونت نامناسب، باعث می شود کاربر احساس گیجی کند و نتواند محتوا را به خوبی درک کند. به عنوان نمونه اگر بخواهیم بگوییم فونتی که برای طراحی سایت انتخاب می شود، همان پل ارتباطی بین برند شما با مشتریان و کارفرمایان است.
فونت باید خوانا باشد تا مطالعه محتوای سایت برای کاربران ساده تر باشد. جذابیت و سادگی متن های سایت باعث می شود تا کاربران نسبت به محتوای سایت دلگرم شوند و بخواهند تمامی صفحات سایت را بررسی کنند و یا اینکه محتوای مورد نظر خود را تا انتها مطالعه کنند. البته ویژگی مهم بعدی اندازه فونت می باشد که باید در زمان طراحی مد نظر گرفته شود.

انتخاب فونت انگلیسی مناسب

معرفی بهترین سایت های خرید و فروش فونت انگلیسی


در این قسمت قصد داریم تا 10 تا از بهترین سایت های خرید فونت انگلیسی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خواناترین و مناسب ترین فونت را خریداری کنید.
Google font : سرویس متن باز فونت گوگل در سایت 2010 راه اندازی شده است و دارای فونت های متنوعی است. در این سایت کاربران می توانند فونت های جدیدی را تست و حتی با فونت های دیگر مقایسه کنند. در سایت Google font دسته بندی های بیشتری برای فونت در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند سریع تر فونت دلخواه خود را پیدا کنند. مزیت دیگر این سایت این است که فونت ها را می توان با توجه به زبان و میزان محبوبیت نیز دسته بندی کرد.
Font Squirrel : برای طراحی، تایپوگرافی، فتوشاپ،کورل دراو و ... از فونت استفاده می شود. در واقع فونت ها یکی از ابزارهای مهم طراحی هستند که به زیباسازی متن ها و طرح ها کمک زیادی می کنند. داشتن پک فونت های انگلیسی برای هر طراحی ضروری است. سایت Font Squirrel شامل مجموعه ای از فونت های رایگان است که برای کارهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و کیفیت بالایی دارد.
DaFont : یکی از سایت های برند در زمینه دانلود فونت های رایگان انگلیسی است. این سایت بیش از 35000 فونت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین سایت DaFont به کاربران خود این امکان را می دهد تا فونت های خود را به سایت ارسال کنند.
FontSpace : سایت دانلود فونت انگلیسی است که دارای 36000 فونت رایگان می باشد. فونت هایی که در این سایت موجود است دارای لایسنس های مختلفی است و شما می توانید به راحتی از آنها در پروژه های خود استفاده کنید.
۱۰۰۱ Fonts : در این سایت بیش از 10 هزار فونت رایگان وجود دارد. فونت هایی که در این سایت موجود هستند دارای لایسنس های مختلفی هستند و شما می توانید پس از دانلود برای طرح ها و برنامه های مورد نیاز خود استفاده کنید.
Fontstruct : سایت دانلود فونت رایگان انگلیسی است که به کاربران این امکان را می دهد تا فونت های خود را بسازند. با استفاده از ابزارهایی که در این سایت وجود دارد به سادگی می توانید فونت دلخواه خود را طراحی کنید و آنها را برای دانلود در دسترس دیگران قرار دهید.
FontCubes : بیش از 20 هزار فونت در این سایت به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. فونت های انگلیسی موجود در این سایت لایسنس های مختلفی دارند و می توانید از آنها در پروژه های خود استفاده کنید.
Urban Fonts : سایت معرفی شده بیش از 8 هزار فونت رایگان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. فونت هایی که در این سایت موجود است، دارای لایسنس است و شما می توانید برای کارها و طرح های مد نظر از آنها استفاده کنید.
Befonts : برای دانلود فونت های حرفه ای انگلیسی می توانید به این سایت مراجعه کنید و برای استفاده های شخصی و یا تجاری از آنها استفاده کنید.
Font Library : یکی از بهترین سایت ها در زمینه ارائه فونت می باشد که هم دارای فونت های انگلیسی و هم فارسی است و شما می توانید با قرار دادن یک کد ساده از فونت آن را در سایت خود مشاهده کنید.

بهترین سایت فارسی برای خرید و فروش فونت انگلیسی

جی اف ایکس دانلود؛ بهترین سایت فارسی برای خرید و فروش فونت انگلیسی


همانطور که در قسمت های بالاتر مشاهده کردید، پس از یکسری توضیحات اولیه به معرفی بهترین سایت های خرید و فروش فونت انگلیسی پرداخیتم و هر کدام از سایت های معرفی شده را برایتان توضیح دادیم و شما می توانید پس از بررسی هر کدام از آنها نسبت به خرید فونت انگلیسی اقدام کنید. اما پیشنهادی که ما به شما این است که نیازی نیست زمان بزارید و سایت های زیادی را برای پیدا کردن فونت دلخواه خود بررسی کنید؛ سایت جی اف ایکس دانلود، یکی از بهترین سایت های فارسی برای خرید انواع فونت انگلیسی می باشد و تنها با در نظر گرفتن موضوع و طرح مد نظر می توانید به راحتی و در عرض چند ثانیه بهترین و زیباترین فونت های انگلیسی را دانلود کنید.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود