خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

خرید از شاتر استوک، صفر تا صد خرید از شاتر استوک

fahim
478
0
خرید از شاتر استوک، صفر تا صد خرید از شاتر استوک

خرید از شاتر استوک چگونه است؟ بهتر است قبل از هر چیز با سایت شاتر استوک آشنا شوید. شاتر استوک جزو بزرگ ترین و معتبرترین وب سایت ها در زمینه ارائه تصاویر گرافیکی با کیفیت و متنوع در سراسر دنیا است. این وب سایت در سال 2003 راه اندازی شد و با خدمات قابل توجهی که به کاربران ارائه داد توانست در مدت زمان کوتاهی به یکی از محبوب ترین وب سایت ها در زمینه دانلود تصاویر با کیفیت تبدیل شود.

کاربران می توانند با خرید اشتراک ماهانه از منابع مختلف این وب سایت استفاده کنند. در شاتر استوک همچنین برای کاربران تصاویر دیجیتالی، وکتورها و... ارائه داده می شود. در صورتی که تمایل دارید با نحوه خرید از شاتر استوک آشنا شوید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

بررسی خرید اکانت شاتر استوک


اگر شما در زمینه طراحی گرافیک، تولید محتوای گرافیکی و... در حال فعالیت هستید خرید اکانت شاتر استوک می تواند برایتان مفید باشد. این وب سایت دارای آرشیو متنوع و بسیار بزرگی است و گرافیست ها می توانند کلیه نیازهای خود را به واسطه آن تامین کنند.
خرید فایل و دانلود از شاتر استوک

قبل از خرید اکانت شاتر استوک بهتر است با پلن های اشتراکی این وب سایت آشنا شوید:

⦁ پلن اشتراک ماهانه:


با خرید این پلن کاربران می توانند به صورت ماهیانه به تعداد معینی از محتواهای موجود در وب سایت شاتر استوک دسترسی داشته باشند. با خرید این اشتراک ماهانه دسترسی به 10، 50، 350 و 750 تصویر امکان پذیر است. در صورتی که نیاز به تعداد کمی محتوا شاتر استوک دارید بهتر است این پلن را برای خرید انتخاب کنید.

⦁ پلن اشتراک سالانه:


با خرید این پلن در طول سال حدود 50، 350 و 750 عکس برای کاربران قابل دسترس خواهد بود. این نوع پلن نسبت به پلن اشتراک ماهانه وب سایت شاتر استوک دارای قیمت مقرون به صرفه تری است. در صورتی که نیاز به تعداد زیادی محتوا شاتر استوک دارید بهتر است از خرید این پلن غافل نشوید.

⦁ پلن اشتراک فردی:


با خرید طرح از شاتر استوک به صورت فردی کاربران می توانند ماهیانه به 10 فوتیج یا عکس دسترسی پیدا کنند. توجه داشته باشید خرید این پلن برای افرادی مناسب است که تمایل دارند از تصاویر برای پروژه های شخصی خود استفاده نمایند.

⦁ پلن اشتراک تجاری:


با خرید این نوع پلن کاربران می توانند به 350 و 750 تصویر یا فوتیج دسترسی پیدا کنند. پرداخت برای خرید این طرح شاتر استوک به صورت ماهیانه باید انجام شود.
در صورتی که تمایل دارید از تعداد محتواهای بیشتری از وب سایت شاتر استوک برای پروژه های تجاری خود استفاده کنید بهتر است این نوع اشتراک را برای خرید انتخاب کنید.

مزایای خرید اکانت از شاتر استوک


با خرید از شاتر استوک می توانید از خدمات زیر بهره مند شوید:
✅ دسترسی به آرشیو بهترین و با کیفیت ترین تصاویر استوک
✅ قابلیت جستجوی پیشرفته در وب سایت شاتر استوک با امکان فیلتربندی قدرتمند و پیشرفته
✅ دسترسی به ویرایشگر قدرتمند آنلاین
✅ دانلود تصاویر استوک با سرعت بالا ( تصاویر استوک جزو تصاویر با کیفیت به شمار می روند. از این نوع تصاویر طراحان در وب سایت های مختلف، بنرها، وبلاگ مربوط به مجلات و... استفاده می کنند.)
✅ تجربه خرید ارزن از شاتر استوک

نحوه خرید عکس از شاتر استوک


وب سایت شاتر استوک به صورت هفتگی بروزرسانی می شود در نتیجه شما می توانید به راحتی تصاویر با کیفیت را از این وب سایت دانلود نمایید. برای خرید از سایت شاتر استوک باید ابتدا در این وب سایت ثبت نام کنید. در صورتی که به تعداد عکس های بیشتری نیاز دارید باید یکی از طرح های پیشنهادی این وب سایت را انتخاب کنید.
خرید عکس از شاتر استوک

نحوه خرید عکس از شاتر استوک به صورت زیر است:
✔️ در مرحله اول خرید از شاتر استوک باید وارد وب سایت شاتر استوک با آدرس shutterstock.com شوید. به دلیل فیلتر شدن این وب سایت در ایران باید ابتدا فیلتر شکن را روشن نمایید.
✔️ کد عکس یا موضوع مورد نظرتان را باید در قسمت جستجو وب سایت وارد کنید. روی گزینه سرچ کلیک نمایید. در صورتی که شما موضوع خاصی را جستجو کرده اید کلیه تصاویر مرتبط با موضوع مورد نظرتان به شما پیشنهاد می شوند. به کمک فیلترهایی که در سمت چپ تصاویر وجود دارند می توانید در سریع ترین زمان ممکن به نتایج دلخواه تان برسید.
✔️ در مرحله بعدی خرید از شاتر استوک پس از پیدا کردن تصاویر دلخواه خود باید روی آن ها کلیک نمایید.
✔️ بعد از کلیک روی گزینه دانلود، طرح های وب سایت شاتر استوک برای شما نمایش داده می شوند.
✔️ برای خرید طرح از شاتر استوک ابتدا باید طرح مورد نظرتان را پیدا کنید سپس روی گزینه payment details کلیک نمایید. بعد از کلیک روی این گزینه می توانید به کمک کارت اعتباری هزینه خرید عکس را پرداخت کنید.

خرید فایل از شاتر استوک


در وب سایت شاتر استوک فایل های مختلف نظیر vector، photo، logo، icon، video، clip و... موجود هستند. در این وب سایت فایل های لایه باز نیز وجود دارند و شما می توانید به راحتی و با قیمت مقرون به صرفه اقدام به خرید فایل از شاتر استوک نمایید.

خرید وکتور از شاتر استوک


وکتور که همان فایل های EPS هستند جزو طرح های گرافیکی پرطرفدار به شمار می روند. نام دیگر وکتورها، تصاویر دیجیتالی است که این نوع تصاویر دارای قابلیت ویرایش بالایی هستند. وکتورها دارای نقاط مختلفی هستند و با انجام ویرایش یا بزرگ نمایی و کوچک نمایی هرگز کیفیت آن ها افت نمی کند.
برای خرید وکتور از شاتر استوک باید طبق مراحل زیر پیش بروید:
✅ در اولین مرحله خرید از شاتر استوک ابتدا وارد سایت شاتر استوک با آدرس shutterstock.com شوید. در صورتی که در کشور ایران ساکن هستید باید برای ورود به این وب سایت فیلتر شکن را روشن کنید.
✅ در بخش Categories باید گزینه مربوط به وکتور را انتخاب کنید. بعد از انتخاب گزینه مذکور صفحه ای باز می شود که در قسمت pricing می توانید از قیمت ها و طرح های موجود در شاتر استوک مطلع گردید.
✅ موضوع مورد نظرتان را جستجو کنید سپس تصویر دلخواه تان را انتخاب نمایید.
✅ در این مرحله از خرید از شاتر استوک باید سایز تصویر را انتخاب کنید سپس روی گزینه دانلود کلیک نمایید. توجه داشته باشید که قبل از انجام دانلود باید پلن اشتراک دلخواه تان را خریداری کنید.
✅ برای پرداخت هزینه های ناشی از خرید طرح از شاتر استوک می توانید از ویزا کارت یا مستر کارت استفاده کنید.
سخن پایانی:
خرید از شاتر استوک برای افرادی که پروژه های مختلف را انجام می دهند مقرون به صرفه است. شما می توانید با توجه به میزان بودجه خود طرح اشتراکی مورد نظرتان را به راحتی خریداری نمایید و از خدمات وب سایت شاتر استوک بهره مند شوید.
متاسفانه در حال حاضر خرید فایل از شاتر استوک توسط جی اف ایکس دانلود پشتیبانی نمی شود. لیست سایت هایی که توسط جی اف ایکس دانلود امکان خرید فایل از آن ها میسر می باشد به صورت زیر می باشد :
freepik.com
motionarray.com
elements.envato.com

برای ثبت سفارش فقط کافیست لینک های مورد نظر خودتان را انتخاب و به تلگرام سایت ارسال کنید https://t.me/hillel_r

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود