خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

معرفی 10 سایت برتر طراحی پست اینستاگرام رایگان و آنلاین

fahim
6,527
0
معرفی 10 سایت برتر طراحی پست اینستاگرام رایگان و آنلاین

طراحی پست اینستاگرام، چالش یا فرصت؟


خلاقیت در طراحی پست اینستاگرام مانند ویترین فروشگاه عمل می کند. هر چه ظاهر پست ها و استوری ها جذاب تر باشد، کاربران بیشتری به دنبال کردن شما در این پلتفرم علاقه نشان می دهند. اینستاگرام، با میلیون ها کاربر، یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است. بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای جذب کاربر و مخاطب بیشتر از این برنامه استفاده می کنند.

معرفی 10 سایت طراحی پست اینستاگرام


طراحی پست اینستاگرام راهی برای ارتقای استراتژی محتوای بصری کسب و کار یا پیچ شماست. ابزارهای مربوط به این برنامه به شما این امکان را می دهد که مخاطبان خود را چندین برابر بیشتر بشناسید و درک کنید. در ادامه قصد داریم به معرفی 10 سایت برتر خارجی در طراحی پست و استوری اینستاگرام که به صورت رایگان در دسترس هستند، بپردازیم:

1. برنامه کانوا (Canva)؛ قدرتمندترین در طراحی پست اینستاگرام


کانوا (Canva) یکی از قدرتمندترین برنامه‌های طراحی گرافیکی مبتنی بر قالب های آماده است که هر کسی برای طراحی کاور پست اینستاگرام به آن نیاز دارد. استفاده از آن ساده و به معنای واقعی کلمه صدها هزار قالب، طرح گرافیکی و عکس وجود دارد که می توانید به صورت رایگان استفاده کنید. علاوه بر تنوع امکانات حساب های رایگان، حساب های اشتراکی آن نیز برای طراحی استوری اینستاگرام ارزان بسیار مناسب هستند.

2. برنامه اینشات (Inshot)؛ انتخابی مناسب برای طراحی استوری اینستاگرام


این ابزار در واقع یک ویرایشگر ویدئو و عکس است و بدون شک، یکی از بهترین برنامه ها برای طراحی پست اینستاگرام و ویرایش فیلم و صدای حرفه ای است. این برنامه، هزاران ویژگی و قابلیت های فراوان برای طراحی های فوق العاده را در اختیار کاربران قرار می دهد.
سایت طراحی پست اینستاگرام

3. سایت و اپلیکیشن آنفولد (Unfold)؛ فوق العاده برای طراحی کاور پست اینستاگرام


از زمانی که این برنامه، با رابط کاربری فوق العاده، وارد بازار شد، نظر بسیاری را به خود جلب کرد. تا آنجایی که تقریبا تمام امور گرافیکی نظیر طراحی پست اینستاگرام، طراحی لوگو و هر کاری که میخواهید برای پیچ خود انجام دهید با این برنامه قابل اجراست.

4. سایت ویسما (Visme)


این سایت، در سال های اخیر با توسعه پلتفرم ها و امکانات خود توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. این سایت طراحی استوری اینستاگرام، می تواند به شما در ایجاد و ویرایش پست ها و استوری های اینستاگرام، اینفوگرافیک، تبلیغات، طراحی پست رایگان و موارد دیگر کمک کند.

5. سایت بافر (Buffer)؛


با استفاده از این سایت، می توانید از ابزار و امکانات آن در روی دسکتاپ خود و برای طراحی پست اینستاگرام استفاده کرده و سپس آن را منتشر کنید. همچنین، این ابزار قابلیت ارائه پیش نمایش استوری های شما را قبل از انتشار در اینستاگرام دارد.
طراحی پست اینستاگرام ارزان

6. سایت موجو (Mojo)؛ انتخابی عالی برای طراحی پست اینستاگرام ارزان


این سایت، بیشتر برای طراحی پست و استوری های ویدئویی مناسب است. این برنامه مملو از صدها قالب متحرک برای هر نوع محتوایی است که شما پست و استوری می کنید.

7. سایت ادوبی اسپارک (Adobe Spark)؛ سایت طراحی پست اینستاگرام برای مبتدی ها


از بهترین ویژگی های این سایت، کار کردن راحت برای افراد مبتدی است. این برنامه با قابلیت های فراوان، برای طراحی پست اینستاگرام و هر طراحی دیگری یک پیشنهاد هیجان انگیز برای شما دارد.

8. سایت پیک میکر (Picmaker)


این سایت جذاب، در زمینه طراحی پست اینستاگرام ارزان، به هر کسی اجازه می‌دهد تنها در چند دقیقه، عکس‌های حرفه‌ای بسازد. هنگامی که از این وب سایت استفاده می کنید، فرقی نمی کند مبتدی باشید یا حرفه ای. این پلتفرم به شما اجازه می دهد هر طرح جالبی را که می خواهید، مثل بنرها، پوسترها، بروشورها، لوگو و موارد دیگر، ایجاد کنید.

سایت طراحی استوری اینستاگرام

9. سایت وسکو (VSCO)


مدتی است که وسکو به عنوان یک برنامه ویرایش و طراحی کاور پست اینستاگرام، مورد علاقه بسیاری قرار گرفته است. در این برنامه، علاوه بر ویرایش ویدئو، همچنین می توانید تنظیمات مختلفی مانند کنتراست، روشنایی، و موارد دیگر را در ویرایشگر انجام دهید.

10. سایت استوری لوکس (StoryLuxe)؛ بهترین در طراحی استوری اینستاگرام ارزان


یکی از محبوب ترین سایت ها برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی از جمله طراحی پست های اینستاگرام، استوری لوکس است. در این وبسایت می توانید بر اساس فریم فیلم های قدیمی، نوارها، قالب های نئونی و .. استوری اینستاگرام بسازید.

نتیجه گیری
شاید تا قبل از خواندن این مقاله، این سوال همیشه در ذهنتان وجود داشت که "از کدام برنامه برای طراحی پست اینستاگرام می توان استفاده کرد؟". در دنیای امروزه با گزینه ها و سایت های زیادی برای طراحی قالب پست و استوری اینستاگرام مواجه می شوید. اکنون با اطلاعاتی که از این مقاله به دست آوردید، وقت آن رسیده که برنامه و سایت مورد علاقه خود را، با توجه به نیازهای کاربری و پیج اینستاگرام خود انتخاب کرده و یک قدم به سمت حرفه ای شدن بردارید.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود