خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

پکیج پریست های آماده لایت روم Mega Bundle

gfxdownload.ir
2,986
0
پکیج پریست های آماده لایت روم Mega Bundle

دانلود پکیج پریست های آماده لایت روم Mega Bundle
این پریست های آماده لایت روم شامل 5 مجموعه مختلف می باشد که از آن ها می توانید برای تنظیم رنگ عکس های پرتره،مسافرت،طبیعت،عکس های فضای باز و...استفاده کنید
استفاده از این پریست ها بسیار آسان می باشد و شما می توانید تنها با یک کلیک افکت مورد نظر خود را بر روی تصویر اعمال کنید.دانلود این مجموعه فوق العاده به عکاسان حرفه ای توصیه می شود.در ادامه با توضیح کامل مجموعه ها و دانلود پریست های جدید لایت روم همراه شما هستیم...
پریست پرتره لایت روم

Lightroom Presets-Mega Bundle
این جلد ۱ از پریست لایت روم پرتره ما است. این مجموعه‌ شامل پریست های فوق‌العاده برای مد ، پرتره و عکاسی خیابانی به سبک های مختلف، تن ها و کنتراست است . تسریع کردن فرآیند پست با استفاده از پریست ها و ارائه گزینه‌های مختلف برای عکس‌های مشتریان خود. این مجموعه شامل 25 پریست لایت روم است که به طور ویژه برای بهبود عکاسی پرتره طراحی شده است. همچنین شامل بسیاری از سبک‌های مختلف برای ایجاد یک عکس عالی است .

پریست جدید لایت روم

مجموعه حرفه ای پریست های آماده لایت روم طبیعت و چشم انداز.این پریست های لایت روم برای عکس های شما در یک مجموعه جامع جهت بهبود جریان کار جهت پردازش و ویرایش عکس‌های منظره طبیعت و چشم اندازها طراحی شده است. این پریست ها برای عکاسان و طراحان گرافیک عالی هستند . مجموعه پریست لایت روم چشم انداز، به طور خاص با تصاویر طبیعت و چشم اندازها در ذهن ایجاد شده است. آن دقیقا ً همان چیزی است که برای کار با عکس‌های منظره بدون درهم ریختگی و یا ویژگی‌های اضافی که حواس را پرت می‌کند نیاز دارید. شما می توانید از این پریست نیز در (افکت های عکاسی Moody ، عکاسی جنگل، عکاسی سفر و غیره) استفاده کنید. این پریست نتیجه شگفت‌انگیز و منحصر به فرد برای عکس را به شما خواهد داد .
این بسته شامل 10 پریست لایت روم عکاسی Pro Lightroom برای سفر، طبیعت، چشم انداز و عکاسان حیات وحش، عکس های پاستل، رویایی، هنری و ...می باشد


تنظیمات لایت روم به طور خاص طراحی شده اند تا به راحتی بتوانید تن و سبک های منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. با کلیک روی یک دکمه ، می‌توانید یک تصویر خاص داشته باشید که واکنش احساسی بیننده را تحریک کرده و مشتریان بالقوه را جذب می‌کند ! این مجموعه به طور ویژه برای عاشقان سبک pastel طراحی شده‌است تا به آن‌ها کمک کند فضا و حالت خاصی را در تصاویر خود ایجاد کنند . عکس‌های خود را به آثار هنری تبدیل کنید !


مجموعه ای از سری پریست های لایت روم VSCO
این پریست های حرفه ای لایت روم جهت بهبود گردش کار برای پردازش و ویرایش عکس با نگاه مدرن، مینیمالیستی و مد روز، با حالت VSCO طراحی شده است. این مجموعه برای هر دو عکاس، طراح و وبلاگ نویسان میباشد. این دقیقا همان چیزی است که برای کار با عکس های فضای داخلی و خارجی مورد نیاز است. آن‌ها در عکس‌های مختلف آزمایش شده‌اند و بسیار خوب کار می‌کنند . تنظیمات بسیار هوشمند و صحیح هستند ، بنابراین از لایت روم 3.x به CC خوب عمل می‌کند و افکت آن یکسان خواهد بود. همچنین می‌توانید از این پریست ها در هر عکسی که میخواهید استفاده کنید، می ‌توان آن‌ها را چند منظوره توصیف کرد.
امکانات:
20 پریست پرمیوم در لایت روم آزمایش شده. فرمت فایل پشتیبانی شده: DNG ، TIFF ، JPG ، RAW.PSD سازگار با لایت روم ۴.۰ و بالاتر ، ۱۰۰ % غیر مخرب. ما در عکس‌های مختلف آن‌ها را تست کردیم ، و نتایج بسیار عالی است . سازگار با مک و کامپیوتر . نتایج حرفه‌ای و منحصر به فرد در یک کلیک.

این مجموعه فوق العاده محصول شرکت گرافیک ریور می باشد .با دریافت این پریست های فوق العاده لایت روم عکس های خود را حرفه ای ادیت کنید.حجم این پکیج فقط 1 مگابایت می باشد و به راحتی و در کمتر از چند ثانیه قابل دانلود می باشد.

پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 1.09 مگابایت

انتخاب با توئه!!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۲۶,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود