خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

آموزش عکاسی ثابت نگه داشتن رنگ ها

gfxdownload.ir
2,365
0
ثابت نگه داشتن رنگ ها در عکاسی

Keeping Colors Consistent in Photography
آموزش عکاسی ثابت نگه داشتن رنگ ها
ثابت نگه داشتن رنگ‌ها در عکاسی در 3 گام‌ آسان
در این ویدئو توسط گاوین هوی از Adorama ، در مورد روش‌های حفظ رنگ‌ها در طول فرآیند عکاسی خود بحث می‌کند .
ثابت نگه داشتن رنگ‌ها در سه مرحله آسان
با استفاده از این 3 مرحله سریع، روند عکاسی شما بسیار ساده تر می شود و در زمان شما صرفه جویی می شود.
۱. با یک نمایشگر کامپیوتر خوب شروع کنید.
با یک مانیتور خوب شروع کنید ، چون استفاده از یک مانیتور بد باعث سخت تر شدن ویرایش عکس‌های شما می‌شود . یک مانیتور با حداقل ۱۰۰ % فضای رنگ sRGB کارساز خواهد بود . حتی بهتر است یک مانیتور باشد که 99 درصد از رنگ فضای AdobeRGB را نشان می دهد، مانند BEN Q SW2700.
شما باید رنگ کالیبره مانیتور را تنظیم کنید. با استفاده از یک ابزار کالیبراسیون رنگ، بهتر از مانیتور خود استفاده کنید. مانند X-Rite i1 Display Pro مانیتور کالیبراتور.
۲. به دست آوردن رنگ‌های مناسب در دوربین
یک بالانس سفید سفارشی را با استفاده از برنامه color checker passport تنظیم کنید. به طرف خاکستری باز کنید . مدل را برای نگه داشتن جلوی آنها بگیرید. قاب را با ورق سفید پر کنید، از حالت متعادل سفید سفارشی در دوربین (تنوع دادن از دوربین به دوربین دیگر) استفاده کنید و یک عکس بگیرید. تعادل رنگ سفید شما باید درست باشد.
تنظیمات داخل دوربین به این معنی است که شما می‌توانید سوژه خود را در دوربین نشان دهید . همچنین زمان پردازش را ذخیره می‌کند . هنگام مشاهده از طریق نمایشگر، ممکن است تصویر کمی اشتباه به نظر برسد. تنها زمانی که عکس را می‌گیرید ، تصویر را بررسی کنید – در نتیجه آن تصویر باید درست به نظر برسد .
سپس ، یک عکس از color checker passport در سمت رنگ ، و تحت شرایط نوری مشابه بگیرید. از این کار برای ایجاد پروفایل استفاده خواهیم کرد . این تنظیمات رنگ برای کل عکس استفاده خواهند شد .
3. تنظیم پروفایل سفارشی خود را در فتوشاپ
با انجام این کار ، وقت آن است که تنظیمات سفارشی فتوشاپ را برای ویرایش های بعد از پردازش انجام دهید . فایل raw که مدل color checker passport را در فتوشاپ نگه داری کرده انتخاب کنید. آن را به عنوان یک DNG ( Digital Negative) باز کنید و در جایی ذخیره کنید که به راحتی در دسترس باشد . فایل را ببندید . فایل DNG خود را پیدا کنید و آن را بر روی برنامه Color Checker Passport بکشید و رها کنید. این برنامه تمام کارها را برای شما انجام خواهد داد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روی " create profile" کلیک کرده و آن را با نامی منحصر به فرد برای آن عکس / تنظیمات خاص ذخیره کنید . آن به عنوان یک پروفایل رنگ جدید ذخیره می‌شود . سپس ، فایل RAW خود را در فتوشاپ باز کنید. به زبانه " Profile" بروید و " Browse" را انتخاب کنید. به مجموعه تنظیمات ذخیره‌شده بروید و آن را انتخاب کنید .
چگونه از این مجموعه تنظیمات برای تمام تصاویر عکاسی خود استفاده ‌کنید ؟
به دوربین raw برگردید . آیکون را در گوشه بالای پنل انتخاب کرده و گزینه " set as new camera RAW default" انتخاب کنید تمام عکس‌هایی که باز می‌کنید , تنظیمات رنگ جدیدی را اعمال خواهد کرد که کل عکس شما را ثابت نگه می‌دارد .

تماشای فیلم آموزشی و دانلود رایگان

حجم فایل 37 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود