خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

قالب پاورپوینت دندانپزشکی⭐دانلود 3 تم پاورپوینت دندانپزشکی

gfxdownload.ir
7,428
0
قالب پاورپوینت دندانپزشکی

قالب پاورپوینت دندانپزشکی شامل 3 قالب آماده با تم داندانپزشی می باشد که در سایت برای شما کابران عزیز قرار داده شده است. شما می توانید این قالب را برای هر هدفی ایجاد و ویرایش کنید. به عنوان مثال ،برای دندانپزشکی ، مراقبت های بهداشتی ، امور پزشکی، مالی و غیره مناسب است. قابل استفاده در کنفرانس، ارائه مقاله، دفاع پروپوزال،ارائه پایان نامه،دفاع سمینار، تحقیق های دانشجویی و دانش آموزان. تم پاورپوینت دندانپزشکی جنبه های مختلف طراحی و سهولت استفاده را برای جذابیت بیشتر تجارت شما ترکیب کرده است. هر اسلاید مفید و کاربردی است.

قالب پاورپوینت حرفه ای دندانپزشکی

1- دانلود تم پاورپوینت دندانپزشکی Teethmec Medical Dental


تم پاورپوینت برای دندانپزشکی با بیش از 30 اسلاید منحصر به فرد ارائه شده است، که هر اسلاید دارای سبک چیدمان متفاوتی است . با بیش از 90 طرح بندی رنگی آماده. شامل زمینه های تیره و روشن. در این قالب آماده پاورپوینت دندانپزشکی اینفوگرافیک ها ، وکتور ها، نمودارها و چیدمان های مختلف را پیدا خواهید کرد که می توانید در ارائه خود استفاده کنید. بعد از خرید و دانلود قالب پاورپوینت Teethmec Medical Dental فایل ها را از حالت فشرده خارج نموده و فرم قالب خود را در نرم افزار پاورپوینت باز نمایید، سپس در هر اسلاید رنگ ها را تنظیم و سپس نوشته ها و تصاویر خود را در فضاهای مشخص شده جایگزین نمایید و سپس آن را ذخیره نمایید.

✅ نام قالب پاورپوینت: Teethmec Medical Dental
✅ شامل 30 اسلاید منحصر به فرد و خلاقانه
✅ شامل فایل های XML
✅ نسبت صفحه عریض (16: 9)
✅ شامل اسلاید های کاملاً قابل ویرایش است

تم دندانپزشکی پاورپوینت

2- دانلود قالب پاورپوینت دندانپزشکی


دانلود قالب پاورپوینت دندانپزشکی دارای اسلاید های اینفوگرافیک دندانپزشکی و 35 اسلاید منحصر به فرد است. تم دندانپزشکی پاورپوینت dentist با Slide Master ساخته شده که کار سفارشی سازی را برای شما بسیار آسان خواهد کرد. اگر به دنبال دانلود تم پاورپوینت برای پایان نامه دندانپزشکی هستید این قالب آماده پاورپوینت را از دست ندهید. دارای طراحی زیبا و به روز با 11 رنگ در پس زمینه روشن می باشد. این قالب پاورپوینت دندانپزشکی در فرمت PPTX ارائه شده است. مناسب برای کسانی که می خواهند ارائه پزشکی خود را به روشی ساده و جذاب تری نشان دهند. ایده آل برای یک تجارت ، دندانپزشکی ، پزشکی ، مراقبت ، کلینیک ، دندانپزشک ، بهداشت ، پایان نامه پزشکی ، سمینار استفاده شخصی و حرفه ای می باشد.

✅ نام قالب پاورپوینت: dentist
✅ شامل 33 اسلاید منحصر به فرد
✅ آیکن های وکتور کاملاً قابل ویرایش
✅ کیفیت عالی اسلایدها (16: 9) Full HD
✅ این قالب با فرمت PPTX ارائه شده است

تم پاورپوینت دندانپزشکی در جی اف ایکس دانلود

3- قالب و تم پاورپوینت دندانپزشکی Dentalia


قالب و تم پاورپوینت دندانپزشکی Dentalia ایده آل برای یک تجارت ، دندانپزشکی ، پزشکی ، مراقبت ، کلینیک ، دندانپزشک ، بهداشت ، پایان نامه پزشکی ، سمینار استفاده شخصی و حرفه ای می باشد. یک قالب پاورپوینت انتزاعی و مدرن است، در اینجا با موضوع دندانپزشک به عنوان پیش نمایش / تم استفاده شده است. با این حال، می توانید آن را با هر چیزی که می خواهید و برای هدف دیگری ویرایش کنید. به عنوان مثال، این برای مراقبت های بهداشتی، بیمارستانی، پزشکی و غیره مناسب است، همه عناصر از اشکال تا رنگ قابل ویرایش هستند. برای ویرایش آن به نرم افزار دیگری نیاز ندارید، فقط از Powerpoint استفاده کنید.

نمونه قالب و تم پاورپوینت دندانپزشکی

با تهیه اشتراک یا خرید قالب پاورپوینت دندانپزشکی به 3 تم مختلف موجود در این مطلب دسترسی خواهید داشت.

پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 52 مگابایت در 3 قسمت

انتخاب با توئه!!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۲۶,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود