خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

قالب و تم های پاورپوینت پزشکی حرفه ای جدیدترین آپدیت 2024

gfxdownload.ir
15,390
2
دانلود قالب پاورپوینت پزشکی

1- دانلود قالب آماده پاورپوینت پزشکی Medical Powerpoint Template


مجموعه Medical Powerpoint Template یک قالب پاورپوینت حرفه ای پزشکی می باشد. این قالب پاورپوینت پزشکی به صورت اختصاصی برای دانلود قرار داده شده است. این مجموعه شامل مدرن ترین قالب های آماده پاورپوینت پزشکی با طراحی زیبا و کاربردی است. اگر می خواهید ارائه بهتری داشته باشید قالب پاورپوینت حرفه ای را با توجه به موضوع ارائه خود انتخاب کنید. استفاده از این قالب پاورپوینت آماده باعث راحت تر شدن طراحی پاورپوینت برای کاربران است. این مجموعه شامل آیکون و نمودارهای پزشکی می باشد که کاربران می توانند از این قالب های آماده برای ارائه مقالات و کنفرانس های پزشکی استفاده نمایند.

قالب پاورپوینت رایگان پزشکی

دانلود تم پاورپوینت رایگان پزشکی


ارائه‌ی آسان مطالب پزشکی


اگر بخواهیم در باب اهمیت قالب پاورپوینت پزشکی سخن بگوییم ابتدا باید به اهمیت علم پزشکی بپردازیم. شاید در میان همه‌ی علوم، ملموس‌ترین و کاربردی‌ترین آن‌ها پزشکی باشد. این اهمیت از این جهت است که همه‌ی ما به نحوی با مسائل پزشکی و خدمات درمانی سروکار داریم. به دلیل این میزان بالا از جامعیت و شمول، ارائه و در دسترس بودن اطلاعات پزشکی بسیار حائز اهمیت است. با توجه به گسترش روزافزون تکنولوژی این امر تسهیل گشته است. بنابراین می‌توان اطلاعات مفیدی را در اسرع وقت و در قالب‌های مختلفی به‌دست آورد. در این راستا قالب پاورپوینت پزشکی آماده می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. ما مفتخر هستیم که با ارائه‌ی انواع قالب پاورپوینت پزشکی و تم پاورپوینت پزشکی، در این زمینه قدم برداریم. همچنین در صرفه‌جویی زمان برای این قشر پرمشغله سهیم باشیم. از دیگر سو برای آسان سازی ادراک و یادگیری این مطالب مهم از جانب کاربران گام مفیدی برداشته باشیم.

دانلود قالب پاورپوینت رایگان پزشکی

قالب و تم پاورپوینت پزشکی رایگان

خدمات جی اف ایکس دانلود درخصوص قالب پاورپوینت پزشکی


آن‌چه که ما ارائه می‌دهیم تنها یک قالب یا تم پاورپوینت پزشکی ساده نیست. خدمات جی اف ایکس دانلود شامل چارچوبی است که حاوی انواع نمودارها و آپشن‌های لازم و مرتبط برای ارائه و انتقال هرچه کامل‌تر یک مطلب پزشکی مفید می‌باشد. علاوه بر این با در نظر گرفتن جنبه‌های مختلف در طراحی یک قالب پاورپوینت پزشکی سعی کرده‌ایم که ارائه‌ی شما کاربر پسند و جذاب و به‌روز باشد. از جمله‌ی این جنبه‌های مختلف می‌توان به استفاده از انواع رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و اقسام آیکون‌های متحرک چشم نواز اشاره کرد. حال اگر این امکانات به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار بگیرد خود یک امتیاز قوی محسوب می‌شود.
این جنبه‌های مفید می‌تواند کار را برای اقشار مختلفی آسان کند. به عنوان مثال اگر شما یک پزشک هستید و باید دانشجوهای خود را آموزش دهید. یا مثلا اگر شما یک دانشجوی پزشکی هستید و باید مطلبی را در قالب یک کنفرانس آماده کنید. هر دو می‌توانید به نحوی از تم پاورپوینت پزشکی موجود در این سایت بهره ببرید. در هر صورت نتیجه‌ی کار قطعا رضایت بخش خواهد بود.


قالب تم پاورپوینت تجهیزات پزشکی رایگان

2- تم و قالب پاورپوینت تجهیزات پزشکی جدید


این قالب آماده مخصوص پاورپوینت به صورت آپدیت 1401 به مجموعه اضافه شده است.شما می توانید برای معرفی تجهیزات پزشکی و سایر موضوعات دیگر پزشکی از این قالب استفاده کنید.این تم پاورپوینت پزشکی دارای کاراکترها و المان های زیبا می باشد که در ویرایش و طراحی بسیار مورد استفاده می باشد.در ادامه می توانید این قالب ها را به صورت خرید تک فایل یا با تهیه اشتراک از جی اف ایکس دانلود دریافت نمایید.

دانلود قالب تم پاورپوینت تجهیزات پزشکی

مشخصات قالب آماده پاورپوینت پزشکی Medical Powerpoint Template
• کاراکترهای اختصاصی به صورت فایل وکتور
• شامل مجموعه 1000 آیکون
• کاملا متحرک
• 15 رنگ از پیش آماده شده
• استفاده راحت و آسان
• لینک دانلود اختصاصی سرور ایران


قالب آماده پاورپوینت پزشکی حرفه ای Mediacoal

3- قالب آماده پاورپوینت پزشکی حرفه ای Mediacoal


معرفی قالب پاورپوینت پزشکی Mediacoal از جی اف ایکس دانلود با شما همراه هستیم. قالب ارائه پاورپوینت پزشکی که برای شما طراحی شده است، مناسب برای موضوعات پزشکی، درمانی، انواع رشته های پزشکی و یا استفاده در زمینه های دیگر شخصی، تجاری، چندمنظوره و غیره. ویرایش و سفارشی سازی آن بسیار ساده است. اگر به دنبال یک قالب پاورپوینت پزشکی معتبر برای ارائه های پزشکی خود هستید ، قالب پاورپوینت پزشکی حرفه ای Mediacoal را از دست ندهید. اگر شما هم فرصت زیادی برای ساخت پاورپوینت پزشکی؛ جهت ارائه خود در دانشگاه، کنفرانس یا سمینار ندارید، پیشنهاد ما به شما دانلود قالب پاورپوینت پزشکی است. این تم پاورپوینت پزشکی با تم سبز با ظاهری مدرن می باشد. همچنین استفاده از این تم پاورپوینت پزشکی بسیار آسان است و می‌توانید براحتی متن خود را جایگزین نمایید.


دانلود قالب پاورپوینت سلامت و پزشکی Huiefa

4- قالب و تم پاورپوینت پزشکی Huiefa


این مجموعه شامل مدرن ترین قالب و تم های آماده پاورپوینت پزشکی با طراحی زیبا و کاربردی است. اگر می خواهید ارائه بهتری داشته باشید قالب پاورپوینت حرفه ای را با توجه به موضوع ارائه خود انتخاب کنید. این قالب پاورپوینت پزشکی Huiefa را می توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد.استفاده از این قالب آماده پاورپوینت Huiefa باعث راحت تر شدن طراحی پاورپوینت برای کاربران است. این مجموعه شامل آیکون و نمودارهای پزشکی می باشد که کاربران می توانند از این قالب های آماده برای ارائه مقالات و کنفرانس های پزشکی استفاده نمایند.


قالب پاورپوینت پزشکی و سلامت Medical Health

5- دانلود قالب پاورپوینت پزشکی و سلامت Medical Health


در این پست با معرفی یک پاورپوینت پزشکی با نام Medical Health با شما همراه هستیم که امروزه به راحتی می توانیم قالب های آماده ارائه شگفت انگیز زیادی پیدا کنیم. بنابراین، باید طرز فکر خود را نه فقط برای نشان دادن اسلایدهای عالی، بلکه برای ارتقای تجربه درون آن تغییر دهیم. در اینجا بسته اینفوگرافیک را برای همراهی هر مرحله از توسعه کسب و کار شما با نقاط تماس برند جامع، از شروع یک پروژه جدید، ایجاد شناخت در بین رقبا و پایان دادن به آن با یک پیشنهاد هدف بهبود یافته، به شما ارائه می کنیم.این قالب پاورپوینت سلامتی Medical Health حرفه ای و زیبا با بگراندهای حرفه ای برای موضوعاتی از جمله بهداشت و سلامت، پزشکی، درمان، کلینیک های درمانی، آزمایشگاه و غیره مناسب می باشد.


قالب پاورپوینت با تم پزشکی

6- دانلود قالب آماده پاورپوینت با تم پزشکی Medical Center


یک نمونه تم آماده پاور پوینت پزشکی مناسب برای ارائه مقالات پزشکی و سلامت و ساخت پرزنتیشن های آموزشی با موضوع پزشکی می باشد. با دانلود قالب آماده پاورپوینت پزشکی و مرکز بهداشت پزشکی یک ارائه حرفه ای در مورد خدمات بهداشتی برای مبتلایان به علائم Covid-19 و نحوه درمان و پیشگیری از کرونا و دیگر بیماری ها انواع سخنرانی های عمومی ، اوراق بهادار پزشکی ، سخنرانی های رسمی ، ارائه سلامت و موارد دیگر ایجاد کنید. سفارشی سازی بسیار آسان متناسب با نیازهای شما ، جایگزین کردن تصاویر و متون به سادگی است.

✅ تصویر را بکشید و رها کنید
✅ طراحی تمیز ، مدرن و چند منظوره، می توان برای هر نوع ارائه استفاده کرد
✅ اسلایدهای حرفه ای
✅ تمرکز زیاد روی تایپوگرافی و قابلیت استفاده
✅ با دقت و توجه به جزئیات ساخته شده است
✅ بر اساس اسلایدهای مستر
✅ نمودارهای قابل ویرایش
✅ سبک های متن از پیش تعریف شده
✅ اسلایدهای نمونه کارها منحصر به فرد
✅ آیکون های مبتنی بر وکتور
✅ تغییر رنگ آسان
دانلود قالب آماده پاورپوینت با تم پزشکی medical center



7- قالب و تم آماده پاورپوینت پزشکی Mediced


دانلود قالب پاورپوینت پزشکی Mediced یک قالب ارائه است که می تواند برای نیازهای شرکت پزشکی مانند بیمارستان ها، کلینیک ها و خدمات مراقبت های بهداشتی استفاده شود. با طراحی ارائه شگفت انگیز، می تواند برند شرکت شما را ارتقا دهد.
دانلود قالب پاورپوینت پزشکی Mediced

✔️ نام قالب پاورپوینت: Mediced
✔️ تعداد اسلایدها: 15 اسلاید
✔️ تمام گرافیک ها قابل تغییر اندازه و ویرایش هستند!
✔️ فونت های وب رایگان استفاده شده و توصیه می شود
✔️ نسبت صفحه نمایش عریض 16:9 (1920×1080 پیکسل)

پکیج قالب و تم آماده پاورپوینت پزشکی سایت جی اف ایکس دانلود


شامل بیش از 8 قالب پاورپوینت پزشکی
✅ مناسب ساخت پاورپوینت با موضوع پزشکی و تجهیزات درمانی
✅ ویرایش سریع و آسان
✅ لینک دانلود مستقیم سرور ایران
✅ جمع آوری اختصاصی توسط جی اف ایکس دانلود

شما با خرید یا تهیه اشتراک می توانید به مطلب قالب و تم پاورپوینت پزشکی + آپدیت ها دسترسی داشته باشید.

پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 95 مگابایت در 8 قسمت

انتخاب با توئه!!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 69,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۲۶,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    عضو سايت
    • unoskhoshnood
    • ( 26 خرداد 1401 )
    • 0
    من فایل خریدمٍ باز نمیشه
    1. User Avatar
      مدير کل
      • fahim
      • ( 26 خرداد 1401 )
      • 0
      سلام
      کاربر گرامی تمامی فایل ها فشرده هستند . شما باید ابتدا با نرم افزار 7zip یا winrar فایل ها را از حالت فشرده خارج کنید و سپس در پاورپوینت استفاده کنید . توجه کنید که حتما از آخرین ورژن های نرم افزار استفاده کنید
      در وارد کردن پسورد فایل ها دقت کنید تا مشکل شما حل شود
      موفق باشید
      www.Gfxdownload.ir