خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

وکتور موتور سیکلت، 18 طرح لایه باز موتور سیکلت

gfxdownload.ir
4,467
0
کتور آماده مجموعه موتور سیکلت

دانلود وکتور آماده مجموعه موتور سیکلت


در این مطلب از سایت جی اف ایکس دانلود شاهد دانلود وکتور موتور سیکلت می باشید که به صورت اختصاصی برای دانلود بر روی سایت قرار گرفته است. سایز این تصاویر بسیار بالا بوده و کیفیت قابل توجه ای دارد. این وکتورها در دو فرمت EPS و JPG تهیه شده است. شما میتوانید اندازه این تصاویر را به اندازه دلخواه خود افزایش و کاهش دهید بدون اینکه شاهد افت کیفیت آن باشید. این مجموعه شامل چند موتور سیکلت مدرن و قدیمی با رنگ های مختلف می باشد.

ویرایش و استفاده آسان. نرم‌افزار هایی که برای استفاده و ویرایش از وکتورهای آماده و طرح های برداری می توانید از آن‌ها استفاده کنید CorelDRAW، Adobe Illustrator است. قابل استفاده در طراحی های تبلیغاتی و گرافیکی.
وکتور موتور سیکلت کارتونی لایه باز

وکتور موتور سیکلت کارتونی لایه باز در جی اف ایکس دانلود


مجموعه وکتور موتور سیکلت کارتونی شامل بیش از 12 طرح موتورسیکلت مختلف می باشد که به صورت لایه باز در ایلوستریتور قابل استفاده می باشد. این مطلب به صورت آپدیت به مجموعه اضافه شده است و با دریافت آن شما به بیش از 18 وکتور موتورسیکلت دسترسی خواهید داشت که می توانید برای طراحی های مختلف از آن ها استفاده نمایید.اگر به فایل وکتور موتور سیکلت کارتونی نیاز دارید حتما این مطلب را از جی اف ایکس دانلود دریافت نمایید.

وکتور موتور سیکلت هارلی دیویدسون و طرح قدیمی

10 وکتور موتور سیکلت هارلی دیویدسون و طرح قدیمی


این مجموعه شامل 10 وکتور موتور سیکلت می باشد که به صورت آپدیت به مطلب اضافه شده است. در این طرح وکتور موتور سیکلت قدیمی، مدرن و هارلی دیویدسون قرار داده شده است. سایز این تصاویر بسیار بالا بوده و کیفیت قابل توجه ای دارد. این وکتورها در فرمت های AI, EPS, PNG, PSD تهیه شده است. شما میتوانید اندازه این تصاویر را به اندازه دلخواه خود افزایش و کاهش دهید بدون اینکه شاهد افت کیفیت آن باشید. این مجموعه شامل چند موتور سیکلت مدرن و قدیمی با رنگ های مختلف می باشد. موتورسیکلت Vintage شامل 10 طرح وکتور است که برای پوستر ، تی شرت ، مارک تجاری و انواع دیگر کاربردها مناسب است. هر عنصر را می توان به راحتی ویرایش یا تغییر اندازه داد.

شما با تهیه اشتراک ماهیانه یا خرید به صورت تک فایل می توانید به کل مجموعه موتورسیکلت دسترسی داشته باشید.

پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 27 مگابایت در 3 قسمت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 19,800 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود