خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

موکاپ کارت ویزیت⭐دانلود 18 موکاپ لایه باز کارت ویزیت جدید

gfxdownload.ir
3,577
0
موکاپ کارت ویزیت

موکاپ کارت ویزیت از جی اف ایکس دانلود برای شما کاربران عزیز به صورت کاملا اختصاصی گردآوری و در سایت برای دانلود قرار داده شده است. این مجموعه شامل انواع موکاپ کارت ویزیت لایه باز با موضوع و طرح های مختلف از جمله موکاپ کارت ویزیت مربع، موکاپ کارت ویزیت عمودی و غیره می باشد. این مجموعه فایل لایه باز و قابل ادیت می باشد که برای نمایش کارت ویزیت های شما به شکلی جذاب مناسب است. فرمت این فایل ها PSD لایه باز است که قابل ویرایش و سفارشی سازی در نرم افزار فتوشاپ می باشد. همچنین این فایل موکاپ کارت ویزیت به صورت Smart Object ایجاد شده است که به راحتی می توانید با چند کلیک نسبت به جایگذاری تصاویر خود در آن اقدام کنید.

دانلود موکاپ کارت ویزیت عکاسی

1- دانلود موکاپ کارت ویزیت عکاسی


در این مجموعه 4 موکاپ کارت ویزیت عکاسی لایه باز با فرمت PSD برای شما کاربران عزیز در سایت قرار داده شده است. شما به راحتی می توانید طرح مورد نظر و کارت ویزیت خود را بر روی آن قرار دهید و پیش نمایشی کاملا واقعی و زیبا از طرح خود ایجاد کنید. این موکاپ طرح لایه باز کارت ویزیت عکاسی با فرمت psd ارائه می شود که قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ است.

موکاپ کارت ویزیت عکاسی

طرح لایه باز موکاپ کارت ویزیت عکاسی

موکاپ کارت ویزیت عکاسی لایه باز


موکاپ کارت ویزیت طلاکوب

2- دانلود موکاپ کارت ویزیت طلاکوب


در این فایل لایه باز شاهد 4 موکاپ لایه باز از کارت ویزیت های طلاکوب می باشید. موکاپ کارت ویزیت طلاکوب منحصر به فرد، ممتاز، لوکس و شیک. با افکت واقعی، وضوح واقعا بالا، آسان برای استفاده. بهترین راه برای ارائه طرح خلاقانه لوگوی شما. دانلود PSD موکاپ کارت ویزیت طلاکوب در فرمت PSD ، قابل اجرا در نرم افزار فتوشاپ می باشد. با استفاده از این قالب های آماده می توانید طرح لوگو دلخواه خود را بصورت کارت ویزیت با چاپ طلاکوب (برجسته) به نمایش در بیاورید. میتوانید در ادامه مطلب آن را با تهیه اشتراک ویژه از سایت gfx تهیه نمایید.

دانلود موکاپ کارت ویزیت طلاکوب

دانلود موکاپ لایه باز کارت ویزیت طلاکوب

موکاپ psd کارت ویزیت طلاکوب


موکاپ کارت ویزیت لایه باز در دست

3- موکاپ کارت ویزیت در دست لایه باز


این مجموعه شامل 2 موکاپ کارت ویزیت در دست می باشد که با فرمت psd و به صورت کاملا لایه باز ارائه شده است. موکاپ لایه باز نمایش کارت ویزیت در دست یک طرح لایه باز از موکاپ کارت ویزیت افقی و کارت ویزیت عمودی است که در دست برای نمایش نگه داشته شده است. شما به راحتی می توانید طرح مورد نظر و کارت ویزیت خود را بر روی آن قرار دهید و پیش نمایشی کاملا واقعی و زیبا از طرح خود ایجاد کنید.

دانلود موکاپ لایه باز کارت ویزیت در دست


دانلود موکاپ لایه باز کارت ویزیت مینیمال شیک

4- دانلود موکاپ لایه باز کارت ویزیت شیک


این موکاپ کارت ویزیت شیک لایه باز یک طرح کارت ویزیت مینیمال با طراحی گل است. این طرح لایه باز شامل موکاپ کارت ویزیت با طرح پشت و رو می باشد که می توانید در طراحی های کارت ویزیت و پروژه های مختلف از آن استفاده نمایید. دانلود موکاپ لایه باز کارت ویزیت شیک با فرمت Psd لایه باز عرضه شده که به راحتی می توانید آن را در فتوشاپ باز نمایید و به سلیقه خود ویرایش کنید.


موکاپ کارت ویزیت حرفه ای Psd

5- 2 موکاپ کارت ویزیت حرفه ای لایه باز


این طرح لایه باز شامل 2 موکاپ کارت ویزیت حرفه ای با طرح پشت و رو می باشد که می توانید در طراحی های کارت ویزیت و پروژه های مختلف از آن استفاده نمایید. موکاپ کارت ویزیت حرفه ای با فرمت Psd لایه باز ارائه شده که به راحتی می توانید آن را در فتوشاپ باز نمایید و به سلیقه خود ویرایش کنید. این کارت ویزیت کاملا لایه باز و آماده چاپ می باشد فقط کافیست متن مورد نظر خود را وارد نمایید،لوگو یا عکس را در قالب جایگذاری کنید و در پایان خروجی مورد نظر را ذخیره نمایید.

دانلود موکاپ کارت ویزیت حرفه ای لایه باز


موکاپ لایه باز کارت ویزیت مربعی

6- دانلود موکاپ کارت ویزیت مربعی


کارت ویزیت یک روش تبلیغاتی ارزان و جذاب است و می‌توانید به راحتی آن را به دیگران ارائه دهید. می توانید از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی مثل لینکدین، فیسبوک، اینتساگرام و توییتر کارت ویزیت خود را ارئه دهید. با استفاده از این موکاپ کارت ویزیت مربعی می توانید به راحتی کارت ویزیت مورد نظر خود را طراحی کنید. این موکاپ کارت ویزیت به شکل مربع می باشد که بر روی پس زمینه تخته چوب قرار گرفته است. این فایل با فرمت psd ارائه می شود که قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ است.

دانلود موکاپ کارت ویزیت لایه باز برجسته

7- موکاپ لایه باز کارت ویزیت با صفحه نقره برجسته


در این فایل شاهد یک کارت ویزیت لوکس با صفحه نقره و کاملا برجسته از نمای بالا می باشید. با دانلود موکاپ کارت ویزیت برجسته شما به راحتی می توانید طرح مورد نظر و کارت ویزیت خود را بر روی آن قرار دهید و پیش نمایشی کاملا واقعی و زیبا از طرح خود ایجاد کنید. این فایل با فرمت psd ارائه می شود که قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ است.


موکاپ کارت ویزیت شفاف

8- دانلود موکاپ کارت ویزیت شفاف


این مجموعه موکاپ لایه باز کارت ویزیت شفاف و شیشه ای شامل 5 فایل PSD لایه باز برای پیش نمایش کارت ویزیت است. با قابلیت ویرایش آسان و جایگزینی ساده با استفاده از اسمارت آبجکت نرم افزار فتوشاپ می باشد. این موکاپ کارت ویزیت لایه باز با وضوح بالا 4500×3000 پیکسل به صورت کاملا شفاف و شیشه ای است و مناسب برای کسب و کارهای تجاری و شخصی خاص می باشد.

دانلود موکاپ کارت ویزیت شیشه ای


دانلود موکاپ کارت ویزیت از جی اف ایکس دانلود


✅ شامل بیش از 18 فایل موکاپ کارت ویزیت
✅ فرمت PSD لایه باز
✅ قابل ویرایش در فتوشاپ کاملا به صورت لایه باز
✅ وضوح بالا 3600x2640px
✅ تضمین سلامت کارت ویزیت ها
✅ لینک دانلود مستقیم از سرور ایران
✅ جمع آوری اختصاصی توسط جی اف ایکس دانلود

پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 924 مگابایت در 8 قسمت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود