خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

وکتور گردشگری، 20 وکتور گردشگری و مسافرت آپدیت جدید 2024

gfxdownload.ir
933
0
وکتور سفر و گردشگری

وکتور گردشگری ، توریسم و مسافرت آپدیت جدید 2024 شامل 20 فایل وکتور از وکتورهای گردشگری با موضوع سفر و کمپینگ است. این وکتور تور گردشگری مناسب برای کانون های تبلیغاتی ، طراحان و چاپخانه ها می باشد. وکتور سفر و گردشگری با فرمت eps و ai ارائه شده است. قابل ویرایش در نرم افزار Adobe illustrator . در ادامه می توانید عکس وکتور گردشگری را از جی اف ایکس دانلود مشاهده کنید.

وکتور تور گردشگری

1- دانلود وکتور گردشگری و سفر


این وکتور گردشگری با مفهوم سفر به دور جهان مناسب برای طراحی با موضوعاتی از جمله سفر، تور، آژانس های مسافرتی و ... می باشد. وکتور مسافرت با فرمت های EPS, JPG ارائه شده است که قابل ویرایش در ایلوستریتور و کورل می باشد.


وکتور لوگو گردشگری

2- دانلود وکتور لوگو گردشگری


این فایل وکتور لوگو گردشگری شامل 2 وکتور لوگو گردشگری با فرمت وکتور می باشد. با فرمت های AI, EPS, JPG به صورت لایه باز قابل ویرایش در ایلوستریتور است. با این وکتور لایه باز لوگو گردشگری به راحتی لوگوی حرفه ای خود را ایجاد کنید.

وکتور لوگو گردشگری لایه باز


وکتور گردشگری ایران

3- وکتور گردشگری ایران


این فایل وکتور شامل 2 وکتور گردشگری ایران می باشد. طراحی این وکتور گردشگری از خط افق تهران با نشانه های رنگی و آسمان آبی است. وکتور اماکن تاریخی ایران با مفهوم سفر کاری و گردشگری با ساختمان های تاریخی می باشد. این طرح وکتور لایه باز گردشگری ایران مناسب برای بنر ارائه و وب سایت و ساخت اپلیکیشن، بروشور های گردشگری، تور ها و غیره است.

دانلود وکتور لایه باز گردشگری ایران


وکتور تور گردشگری

4- وکتور تور گردشگری و تور های مسافرتی


این مجموعه شامل 3 فایل وکتور لایه باز تور گردشگری، پوستر مسافرتی نقاط دیدنی جهان با عناصر مختلف سفر می باشد. وکتور تور گردشگری مناسب برای کانون های تبلیغاتی ، طراحان و چاپخانه است. قابل ویرایش در نرم افزار Adobe illustrator و ... کاملا لایه باز با فرمت eps ارائه شده است.

وکتور تور های مسافرتی

دانلود وکتور تور گردشگری


وکتور سفر و گردشگری

5- دانلود 4 وکتور سفر و گردشگری لایه باز


در این مجموعه شاهد 4 فایل وکتور سفر و گردشگری به صورت کاملا لایه باز می باشید. شامل عناصر سفر. چمدان مسافران، تلفن، پاسپورت و تلفن همراه. مناسب برای وکتور بنر یا پوستر واقعی با عناصر توریستی نقشه، گذرنامه و چمدان. می توانید از آنها برای ساخت بنر وب سایت، پوستر های تبلیغاتی، پست های رسانه های اجتماعی و غیره استفاده کنید.

وکتور سفر و گردشگری لایه باز

دانلود وکتور گردشگری و سفر

دانلود وکتور مفهومی سفر و گردشگری


وکتور مسافرتی گردشگری لایه باز

6- دانلود وکتور مسافرتی گردشگری لایه باز


این وکتور مسافرتی گردشگری شامل 4 فایل وکتور مسافرتی می باشد. این وکتور سفر و گردشگری با فرمت eps و ai می باشد که قابل ویرایش در نرم افزار ایلوستریتور است. مناسب برای پوستر گردشگری لایه باز تورهای گردشگری و مسافرتی، تبلیغ تور و ویزا می باشد.

دانلود وکتور مسافرتی گردشگری

وکتور لایه باز مسافرتی گردشگری

وکتور مسافرتی گردشگری


7- دانلود وکتور اینفوگرافیک گردشگری hotel isometric


دانلود وکتور اینفوگرافیک گردشگری با نام hotel isometric مخصوص طراحی های تجاری و تبلیغاتی. فایل وکتور اینفوگرافیک گردشگری یک طرح اینفوگرافیک آماده و قابل ویرایش است. این اینفوگرافی شامل عناصر مختلف مرتبط با سفر از جمله نقشه، هواپیما، کره زمین، هتل، مکان های گردشگری و ... می باشد.

وکتور اینفوگرافیک گردشگری


وکتور سفر و گردشگری

8- وکتور سفر و گردشگری Set Travel


در این مطلب با معرفی طرح های وکتور سفر و گردشگری با شما همراه هستیم. این مجموعه وکتور مسافرتی مناسب برای طراحی های گرافیکی، تبلیغاتی، اینفوگرافیک ها و ... می باشد. با فرمت های لایه باز AI, EPS ارائه شده اند که قابل ویرایش در ایلوستریتور هستند.

مشخصات مجموعه وکتور لایه باز گردشگری جی اف ایکس دانلود


شامل 20 فایل وکتور گردشگری لایه باز
✅ فرمت eps و ai لایه باز
✅ لینک دانلود مستقیم از سرور ایران
دسترسی همیشگی به آپدیت های مجموعه
✅ جمع آوری اختصاصی توسط جی اف ایکس دانلود

پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 86 مگابایت در 3 قسمت

انتخاب با توئه!!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 49,900 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۲۶,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود