خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

دانلود 150 براش آبرنگی برای فتوشاپ

gfxdownload.ir
11,653
1
براش آبرنگی فتوشاپ طراحی با دست

1- دانلود 50 براش آبرنگی فتوشاپ طراحی با دست


در این پست با معرفی مجموعه براش های آبرنگی دست ساز با شما همراه هستیم که به صورت کاملا رایگان در سایت برای دانلو قرار داده شده است. دانلود 50 براش آبرنگی فتوشاپ باعث خواهد شد هنگام نقاشی یک طرح منحصر به فرد ایجاد کنید و لذت ببرید. می توانید از این براش ها برای تحقق بخشیدن به ایده آل ترین ایده های خود در طراحی استفاده کنید. این براش ها برای ایجاد پوستر ، نام تجاری و بسته بندی ، کارت ویزیت ، طراحی لوگو ، دعوتنامه ها ، طراحی رسانه های اجتماعی ، کارت های تبریک ، طراحی الگو و موارد دیگر بسیار مناسب هستند. در ادامه می توانید پیش نمایش ها را مشاهده و فایل اصلی براش فتوشاپ را از سایت دانلود کنید.

براش های فتوشاپ آبرنگی Handcrafted Watercolor Brushes شامل فایل هایی با فرمت فایل .abr که شامل مجموعه ای از 1500 برس با وضوح بالا است. این برس ها با Photoshop CS6 (13.0) و بالاتر و هر دو در رایانه و Mac سازگار هستند.

46 براش فتوشاپ آبرنگی خطی و چکیده شدن رنگ

2- مجموعه 46 براش فتوشاپ آبرنگی چکیده شدن رنگ


این براش های شامل 46 براش آبرنگی با طرح های خطی و چکیده شدن رنگ می باشد. این مجموعه براش های فتوشاپ مناسب استفاده در طراحی عکس های مختلف می باشند. با کمک 46 براش فتوشاپ آبرنگی چکیده شدن رنگ هنگام نقاشی یک طرح منحصر به فرد ایجاد کنید و لذت ببرید. می توانید از این براش ها برای تحقق بخشیدن به ایده آل ترین ایده های خود در طراحی استفاده کنید. براش های آبرنگی خطی برای ایجاد پوستر ، نام تجاری و بسته بندی ، کارت ویزیت ، طراحی لوگو ، دعوتنامه ها ، طراحی رسانه های اجتماعی ، کارت های تبریک ، طراحی الگو و موارد دیگر بسیار مناسب هستند. شامل فایل هایی با فرمت فایل .abr که شامل مجموعه ای از 1500 برس با وضوح بالا است. این براش ها با Photoshop CS6 (13.0) و بالاتر و هر دو در رایانه و Mac سازگار هستند.

دانلود براش آب رنگی برای فتوشاپ

3- دانلود 50 براش آبرنگ دست ساز برای فتوشاپ


با کمک این مجموعه هنگام نقاشی یک طرح منحصر به فرد ایجاد کنید و لذت ببرید. می توانید از این براش ها برای تحقق بخشیدن به ایده آل ترین ایده های خود در طراحی استفاده کنید. 50 براش آبرنگی برای فتوشاپ دست ساز برای ایجاد پوستر ، نام تجاری و بسته بندی ، کارت ویزیت ، طراحی لوگو ، دعوتنامه ها ، طراحی رسانه های اجتماعی ، کارت های تبریک ، طراحی الگو و موارد دیگر بسیار مناسب هستند. شامل فایل هایی با فرمت فایل .abr که شامل مجموعه ای از 1500 براش با وضوح بالا است. این برس ها با Photoshop CS6 (13.0) و بالاتر و هر دو در رایانه و Mac سازگار هستند.

براش آب رنگ و براش های آب رنگی برای فتوشاپ

ویژگی های مجموعه براش آب رنگ برای فتوشاپ در جی اف ایکس دانلود


✅ عرضه شده در 3 مجموعه مختلف
شامل بیش از 150 براش آب رنگی در فتوشاپ
✅ استفاده سریع و آسان
✅ لینک دانلود مستقیم سرور ایران
✅ جمع آوری اختصاصی توسط جی اف ایکس دانلود

😍فقط با پرداخت 38 هزار تومان مجموعه 150براش آبرنگی برای فتوشاپ را دریافت کنید😍 ( مدت محدود )

پسورد فایل :
www.gfxdownload.ir
حجم فایل 7 مگابایت

انتخاب با شماست!

دانلود تکی این فایل با پرداخت 38,000 تومان
یا خرید اشتراک ماهانه ۱۴۹,۰۰۰ هزار تومان و دانلود تمامی مطالب سایت به صورت رایگان
دانلود با اشتراک ویژه

ضمانت سالم بودن فایل ها
تمامی فایل های ارائه شده سالم بوده و تست شده اند، سالم و قابل استفاده بودن فایل ها مورد ضمانت و پشتیبانی است.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات

  1. User Avatar
    ميهمان
    • مهمان قنبری
    • ( 07 فروردین 1401 )
    • 0
    با سلام ممنون از قرار دادن براش ها برای دانلود