خرید و دانلود عکس از شاتر استوک و ادوب استوک

نقد کردن پی پال با روشی ساده و کاربردی

gfxdownload.ir
589
0
نقد کردن پی پال

پی پال یکی از پلتفرم‌های بسیار خوبی است که به‌عنوان یک سرویس پرداخت آنلاین می‌توانید از آن استفاده کنید. پی پال در پلتفرم‌های مشابه خود دارای برتری است و بیشترین میزان کاربر را به خود اختصاص داده است. کاربران زیادی از سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند و سبب شده است که بیشتر کسب و کار اینترنتی با آن رونق داشته باشند. پی پال مشکلات مربوط به بانک‌های سنتی را ندارد و کاربران ایرانی هم به جای داشتن حساب بانکی در کشورهای مقصد، می‌توانند از حساب پی پال به‌عنوان یک گزینه جایگزین کنند.

پی پال کاربردهای زیادی دارد و به‌عنوان یک شرکت آمریکایی، خدماتی را تحت انتقال پول، شارژ حساب، وام و بسیاری از موارد در اختیار کاربرانش می‌گذارد. سیستم امنیتی پی پال هم گسترده بوده و با توجه به اینکه کاربران زیادی از سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند، بنیان‌گذاران از همان ابتدا تلاش کرده‌اند که امنیت آن را حفظ کرده و احتمال از دست رفتن پول یا هک حساب را در این سیستم از بین ببرند.

لزوم استفاده از پی پال


استفاده از پی پال دلایل فراوانی دارد. کاربران ایرانی برای اینکه بتوانند فعالیت ارزی خود را در خارج از کشور داشته باشند، به همچنین حسابی نیاز دارند. با این کار، می‌توانند مراودات اقتصادی خود را به‌صورت دلاری، یورویی و هر گونه ارز خارجی دیگری انجام داده و به راحتی پول ریالی خود را به ارز مقصد تغییر دهید. پی پال کارمزد پایینی هم نسبت به پلتفرم‌های دیگر دارد و همین مسئله سبب شده است که طرفداران آن بیش از پلتفرم‌های دیگر باشد. سایت‌های خارجی اکثرا از پی پال پشتیبانی می‌کنند و امکان خرید کالا یا سرویس با کمک پی پال را خواهید داشت.
پی پال در حفظ امنیت حساب‌های شما هم کوشا عمل کرده است و می‌توانید با اتخاذ یک حساب بیزینس، این امنیت را دو چندان کرده و امکانات بیشتری هم نسبت به حساب شخصی داشته باشید. با حساب بیزینس کارمزد کمتری هم برای تراکنش‌های بیشتری خواهید پرداخت و از نظر هزینه‌ای مناسب‌تر خواهد بود. پی پال پلتفرمی است که در کشور ما مورد تحریم واقع شده است و برای فعالیت در آن می‌توانید از سایت‌های واسط مانند نوین پرداخت استفاده کنید. نوین پرداخت امکام شارژ حساب پرفکت مانی و وب مانی را در کنار پی پال در اختیار شما می‌گذارد.

انتقال پول
انتقال پول یکی از مهم‌ترین کارهایی است که با پی پال می‌توانید انجام دهید. انتقال پول برای دوست و آشنا در پی پال رایگان است و بدون کارمزد انجام می‌شود. فارغ از آن هم کارمزد بسیار پایینی در نظر گرفته شده است و می‌توانید برای مراوده‌های تجاری ساده یا بزرگ خود از آن استفاده کنید. اگر فردی در خارج از کشور دارید و دوست دارید که برایش پول ارسال کنید، پی پال بهترین گزینه است و می‌توانید به چنین کاری مبادرت ورزید. برعکس این امر هم شدنی است و آشنایان شما در خارج از کشور می‌توانند به‌صورت دلاری به شما پول ارسل کرده و شما هم با نقد کردن پی پال از طریق نوین پرداخت آن را به‌صورت ریالی دریافت کنید.
سیستم انتقال پول برای فعالیت‌های فریلنسری هم کاربرد دارد. به‌این صورت که مشتریان شما می‌توانند هزینه پروژه انجام شده توسط شما را به حساب پی پال انتقال داده و آن را در سیستم ثبت کنند. در چنین شرایطی، نقل و انتقال پول و انجام سریع کسب و کارها فراهم خواهد شد. همین امکانات را می‌توانید با شارژ حساب پرفکت مانی و خدمات دیگر مربوط به این پلتفرم هم انجام دهید و تفاوت خاصی با پی پال ندارد.

نقد کردن پی پال 2

خرید کالا و سرویس از سایت‌های خارجی


خرید کالا و خدمات از جمله سرویس‌های دیگری است که با پی پال به آن دست پیدا خواهید کرد. اگر کالایی را در فروشگاه‌های داخل کشور پیدا نمی‌کنید، احتمالا در آمازون یا eBay می‌توانید به دنبالش بگردید. حال کافی است که از حساب پی پال خود استفاده کرده و کالای مدنظر خود را خریداری کنید. خریداری سبب می‌شود که کالای شما وارد مرحله شیپینگ شود. البته فراموش نکنید که ارسال کالا به داخل کشور ایران ممکن نیست و باید یک آشنا داشته باشید تا کالا را در خارج از ایران دریافت کرده و به روش‌های مختلفی آن را به دست شما برساند. این روند می‌تواند طولانی یا کوتاه مدت باشد و به شیوه انتخاب شما بستگی دارد.
در کنار کالاهای فیزیکی، با پی پال می‌توانید اقدام به دریافت سرویس‌های دیجیتالی کنید. سرویس‌هایی مانند اشتراک اسپاتیفای، نتفلیکس و موارد مشابه از این طریق قابل انجام هستند و می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی یا دیگر آیتم‌های دیجیتالی را خریداری کرده و آن را آنی در ایمیل خودتان داشته باشید. این روش خرید ساده‌تر از کالای فیزیکی است و به‌صورت آنی در اختیار شما خواهد بود. در صورتی که پی پال توسط یک سایت پشتیبانی نشد، می‌توانید از شارژ حساب پرفکت مانی به‌عنوان یک روش جایگزین استفاده کرده و خرید خود را از این طریق نهایی کنید.

کسب درآمد ارزی


پی پال قابلیت مهمی هم دارد و آن هم کسب درامد ارزی است. درامد ارزی از روش‌های مختلف قابل دریافت است و بستگی به این دارد که مشتریان شما در خارج از کشور دارای چه شرایطی هستند. می‌توانید کالاهای فیزیکی یا دیجیتالی خود را به آن‌ها فروخته یا به‌عنوان فریلنسر برای‌شان پروژه انجام دهید. حتی می‌توانید از طریق بازی و موسیقی درآمد دلاری دریافت کردن و از طریق سرویس نقد کردن پی پال که نوین پرداخت در اختیار شما می‌گذارد، این درامدها را به ریال تبدیل کنید.
نقد کردن پی پال روش ساده و کاربردی دارد و حتی گاهی اوقات می‌توانید صرفا موجودی پی پال خود را به حساب پی پال نوین پرداخت انتقال دهید تا معادل آن را به‌صورت ریالی و با کمترین کارمزد دریافت کنید. از شیوه‌های دیگر هم به‌طور مستقیم می‌توانید بهره ببرید. سایت نوین پرداخت امکان دنبال کردن اخبار بازار ارزی را نیز فراهم کرده است و برای بالا بردن دانش و اطلاعات خود در زمینه‌های مختلف ارز دیجیتال می‌توانید از آن استفاده کنید. نقد کردن پی پال در کنار پلتفرم‌های دیگری مانند پرفکت مانی و وب مانی ارائه می‌شود و هر گونه سوال خود را می‌توانید با متخصصین نوین پرداخت مطرح کنید.

نقد کردن پی پال 3

نوین پرداخت و خدمات ارزنده پی پال


با خدمات نوین پرداخت می‌توانید سرویس‌های متعددی را در زمینه ارز دیجیتال دریافت کرده و از پشتیبانی لازم برخوردار شوید. پی پال به‌عنوان مهم‌ترین و معتبرترین سیستم پرداخت آنلاین، تماما از طریق نوین پرداخت پشتیبانی شده است و علاوه بر امکان افتتاح حساب وریفای شده پی پال، می‌توانید عملیاتی مانند شارژ حساب، نقل و انتقال پول، نقد کردن پی پال و موارد مشابه را دریافت کنید. یک داشبورد با تمامی امکانات در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید تراکنش‌های خود را از طریق آن مدیریت کنید. کمترین کارمزد نسبت به وب سایت‌های مشابه برای این منظور از شما دریافت خواهد شد.
با خدمات پی پال می‌توانید از سایت‌های خارجی خرید کرده و درآمد ارزی خود از طریق بازی و فعالیت‌های فریلنسری را نیز دریافت کنید. نقد کردن پی پال بعد از دریافت درآمد از جمله مهم‌ترین سرویس‌هایی است که با نوین پرداخت در اختیار خواهید داشت. در ادامه می‌توانید به مجله نوین پرداخت مراجعه کرده و اخبار بازار ارزی را دنبال کنید. مقاله‌هایی در راستای آموزش نحوه کسب درآمد از طریق بازی، گوش دادن به موسیقی و موارد دیگر نوشته شده است و هر گونه کمک و راهنمایی تخصصی را نیز می‌توانید از کارشناسان نوین پرداخت به‌صورت ۲۴ ساعته دریافت کنید.

سوال یا نظری دارید؟

نام شما:

ایمیل:

نظر خود را بنویسید:

کد امنیتی:

برای کد جدید روی آن کلیک کنید
عکس خوانده نمی‌شود